Toon posts:

[acrophobia] Bestaat het nog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Laatst heb ik een oude schijf even teruggeplaatst in mijn computer en ik vond het spel acrophobia weer. Nu vroeg ik me af of mensen het kennen en of het nog bestaat en gespeeld word. Vond het erg grappig toen.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-01 12:59
Beetje informatie over het spel mag wel hoor. :P
Uit de Spielerij FAQ:

:? Kan ik zomaar een topic openen ?

Als je een discussie opent over een nieuwe game, maak dan je startpost zo uitgebreid mogelijk, zodat er een leuke discussie kan ontstaan. Denk daarbij aan de officiele website, links naar eventuele patches, officiele faqs, walkthroughs, diverse links naar mirrors om
de legale demo of legale beta te downloaden ed. Een topicstarter word verzocht zijn topic bij te houden want het uiteindelijke doel dient een soort van faq post te worden die onder deze post komen te staan. Bekijk de posts die hier SPV: Faq en Gamefaqs staan met dingen die in een startpost dienen te staan Zo zijn bijvoorbeeld opsomtopics alleen maar interessant als er uiteindelijk iets uitkomt waardoor we er allemaal iets aan hebben.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
oeps sorry
Het is een online game van bezerk , de website bezerk.com krijg ik niet meer geopend trouwens. Je kreeg een aantal letters en moest een zin maken waarin ieder woord begon met de volgende letter uit het gegeven rijtje. Vervolgens kreeg je de zinnen te zien van alle deelnemers en moest je zeggen welke jij de beste vond. Zo kon je punten verdienen. Degene die het snelste was kreeg ook een punt en zo kon je uiteindelijk een spel winnen.