Toon posts:

[C&C Generals] preformance?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu C&C generals, erg leuk maar de preformance is niet super. Het hapert vaak en laden is swaar traag.

mijn systeem:
1,2 GHZ Athlon thunderbird
256 sdram pc133 Ram
Geforce 4 ti 4800

zelf vind ik het meer dan genoeg. Maar ik hoor steeds meer stemmen dat m'n procesor te "slecht "is.
Heeft iemand nog op/aanmerking? kan ik nog wat tweaken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 21:40:
Ik heb nu C&C generals, erg leuk maar de preformance is niet super. Het hapert vaak en laden is swaar traag.

mijn systeem:
1,2 GHZ Athlon thunderbird
256 sdram pc133 Ram
Geforce 4 ti 4800

zelf vind ik het meer dan genoeg. Maar ik hoor steeds meer stemmen dat m'n procesor te "slecht "is.
Heeft iemand nog op/aanmerking? kan ik nog wat tweaken?
je moet nog een reepje van 256 mb ram erin zetten

Verwijderd

Het ligt inderdaad vooral aan je processor, met een reepje van 256 erbij zullen vooral de laadtijden aanzienlijk korter worden maar echt keiharde frames zul je er niet bijkrijgen denk ik...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zet je instellingen anders gewoon eens een tikkeltje lager. Dus een aantal dingen op medium ipv high :)
En tweaken kan natuurlijk altijd, je kan je videokaart en processor overclocken, misschien haal er dan net dat beetje extra uit :P

The devil is in the details.

Verwijderd

is inderdaad niet zo'n goed systeem meer. het enige dat er eigelijk nog meer door kan voor generals is je geforce . ik raar je aan om eens te updaten

Verwijderd

Je processor is gewoon de grootste bottleneck , als je gewoon een Ti4200 had gehaald met een wat snellere processor dat was je nu bter uitgeweest..

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:09
Ik denk dat meer geheugen meer baat heeft dan een snellere processor. Ik heb zelf een Athlon750, 640mb ram en een geforce2 gts en daar is het nog prima op te spelen met alle instellingen op het laagste.

Verwijderd

Ik speel met een AMD900, 1Gb PC2700 en een GF3. Spel is prima speelbaar op 800x600 alles max, en ook nog prima speelbaar op 1024x768 met de details wat lager. Ik denk dat je minimaal 512Mb moet hebben en een snellere proc. Generals neemt al gauw 150-180Mb ram in beslag.

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

C&C generals eist best veel van je pc'tje.
Overigens is het uitzetten van de 3d shadow al een een hele verbetering.
De schaduw opties van C&C eisen veel van de processor en video kaart.
Dus of schaduw uitzetten of een amd 2000 kopen :P

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Verwijderd

Je videokaart is idd het probleem niet... Geheugen erbij zal wel wat helpen maar niet veel.
Koop eens een nieuw moederbordje met processor... voor 200 euro ben je klaar...

Neo

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 15:58:
Je videokaart is idd het probleem niet... Geheugen erbij zal wel wat helpen maar niet veel.
Koop eens een nieuw moederbordje met processor... voor 200 euro ben je klaar...

Neo
Je weet niet eens wat voor moederbord hij heeft en toch raadt je hem aan een nieuwe te kopen? Maar volgens mij kan er op zijn moederbord wel een Athlon XP. Voor minder dan 100 euro heb je al een Athlon XP 2000+ :)

The devil is in the details.

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Dit is een beetje raar mijn specs kan je onderaan zien een 1.4 ghz thunderbird dus.
Draait alles perfect(niks hapert en laden is binnen 10/15 sec klaar), volgens mij is dit meer een OS/driver probleem.
Ik draai namelijk de nieuwste windows 2003 server en draait op 1600x1200(alles op high) verders prima.
Al de nieuwste Nv drivers geprobeerd(43.00)?

Verwijderd

ik heb een xp 1800+ met gforce ti4200 en 256 ddr, maar echt super draaid hij hier ook niet.
ligt dat aan de drivers?
Pagina: 1