Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Smartmedia] Gebruik in digicam en mp3speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus nu hetzelfde probleem( "Smartmedia formatteer vraag" ). In de search ben ik deze tegen gekomen en dacht wellicht dat iemand inmiddels een antwoord heeft. Op google , bij olympus en bij mpman kan ik niets vinden.

De kaartjes doen het in mijn p3speler prima maar bij mijn camera geven ze problemen. 64 en 32 mb kaartje.

mp3speler: mpman f60
digicam: olympus c220zoom

ik heb ze geprobeerd te formatten in fat32 en fat maar het werkt nog steeds niet.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Waarom post je dat dan niet in dat topic? :?

(edit: kan die mp3speler de flashkaart niet zelf formatteren?)

[ Voor 43% gewijzigd door frim op 16-03-2003 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gedaan maar het topic was al anderhalf jaar oud. Ik dacht zo meer kans te maken op antwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
De mp3speler frmatteerd de kaartjes inderdaad zelf en dan werken ze prima. De digicam echter die geeft een card error aan zodra er een kaartje ingaat dat in de mp3speler heeft gezeten.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 14:54

Puck

W32.Deadcode.A

Kan je cam ze dan niet zelf formateren?

Arrived anxious, left bored

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
PuCK schreef op 17 March 2003 @ 16:57:
Kan je cam ze dan niet zelf formateren?
Dát bedoelde ik:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee want hij geeft aan dat hij een card error heeft. Dus helaas lukt dat niet :-(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kun je hem ook niet via je cam volgooien met mp3 en dan pas in je mp3 speler stoppen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
nee mijn mp3speler heeft een eigen formaat van mp3 opslaan zdd hij alleen door de mp3speler te lezen is.

Het probleem is dus dat ik het kaartje wel in een reader kan lezen maar dat de camera hem niet leest nadat het kaartje in de mp3 speler heeft gezeten.

dus kan iemand een kaartje dat card error geeft in de camera nog formatteren zodat de camera hem weer leest?

Verwijderd

Topicstarter
denk dat het een nieuw kaartje wordt.......... niemand die een oplossing weet?

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:26

Peetman

Tjah....

Als je een reader hebt voor de pc kan je hem daarmee formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas als ik dat doe dan kan ik hem nog steeds niet lezen. Ik heb hem geprobeerd in zowel fat als fat 32 te formatten maar het was niet gelukt. wel bij de reader maar de kaart wordt niet geaccepteerd in de digicam

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 16:54:
Helaas als ik dat doe dan kan ik hem nog steeds niet lezen. Ik heb hem geprobeerd in zowel fat als fat 32 te formatten maar het was niet gelukt. wel bij de reader maar de kaart wordt niet geaccepteerd in de digicam
Heb je al eens op de site van smartmedia gekeken of hun gemailed. Zelfde voor de fabrikanten van de mp3 en digicam. Misschien dat 1 van hun iets weet waardoor het wel weer werkt.

Suc6

-Te huur

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze beiden gemaild maar niets gehoord, daarna ben ik hier mijn geluk gaan beproeven . Ik heb wel een bericht geplaatst op de site van mpman. Wie weet dat dat nog helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Onderstaande zojuist gevonden wellicht werkt het

Geheugen kaart crash
Stop kaart in kaartlezer
Kies uit Windows de bureau accessoires
kies schijfcontrole
Kies hierna de juiste schijf bijvoorbeeld E:
Na schijfcontrole kies defragmenteren weer zelfde schijf E; aangeven
Hierna is de schijf weer toegankelijk
Voor gebruik in de camera opnieuw schijf formatteren in de camera
succes !

Verwijderd

Topicstarter
ook dit heeft niet gewerkt.....
Heeft er iemand nog een idee?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem
omdat er nog geen oplossing voor is vraag ik hier of toch nog iemand een idee heeft

ik heb een cardreader (op windows XP en ME)

DEzelde mp3speler en een iets andere camera (C720 ultra zoom)

al deze dingen hierboven heb ik al geprobeerd

Heeft iemand een idee??
Pagina: 1