NA aandachtig jullie FAQ en andere dingen te hebben doorgelezen ben ik op 2 digitale fotocameratjes blijven steken.
Dit zijn de sony dsc-p20
en de dsc-u10
en 
Deze zijn dus overgebleven nadat ik de Fuji FinePix A201, HP PhotoSmart 612 en nog wat andere camera had weggestreept. Meeste omdat ze geen mooi uiterlijk hadden/te duur (onder de 200 euro moet)/geen filmpjes konden maken.
de p20
123 x 62 x 46 mm
Digital zoom Yes, 3 x stepless
Movie Clips Yes, MPEG EX (160x112 or 320x240 @ 8fps length limited only by available storage media - 45 mins on 64MB) no audio
dikke plus wat mij betreft is dus de filmpjes op kunnen nemen.
offfffff
de u10
85 x 48 x 29 mm
Digital zoom No
Movie Clips MPEG EX 160x112 in 15sec clips, no audio
dikke plus wat mij betreft is dus het formaat, ontzettend klein.
de kwaliteit van beide camera's is goed (1,3 mp) en voor mij is de camera bedoeld voor het zogenaamde point and shoot. Dus geen interesse voor dikke toeters die je erop kunt schroeven maar ik kan er dus niet uitkomen. Graag jullie voordelen/nadelen/ervaringen met deze digicams.
En is dat niet kunnen zoomen nou een handycap bij een camera??
Kijk op http://www.steves-digicams.com voor reviews
Dit zijn de sony dsc-p20

en de dsc-u10
en 
Deze zijn dus overgebleven nadat ik de Fuji FinePix A201, HP PhotoSmart 612 en nog wat andere camera had weggestreept. Meeste omdat ze geen mooi uiterlijk hadden/te duur (onder de 200 euro moet)/geen filmpjes konden maken.
de p20
123 x 62 x 46 mm
Digital zoom Yes, 3 x stepless
Movie Clips Yes, MPEG EX (160x112 or 320x240 @ 8fps length limited only by available storage media - 45 mins on 64MB) no audio
dikke plus wat mij betreft is dus de filmpjes op kunnen nemen.
offfffff
de u10
85 x 48 x 29 mm
Digital zoom No
Movie Clips MPEG EX 160x112 in 15sec clips, no audio
dikke plus wat mij betreft is dus het formaat, ontzettend klein.
de kwaliteit van beide camera's is goed (1,3 mp) en voor mij is de camera bedoeld voor het zogenaamde point and shoot. Dus geen interesse voor dikke toeters die je erop kunt schroeven maar ik kan er dus niet uitkomen. Graag jullie voordelen/nadelen/ervaringen met deze digicams.
En is dat niet kunnen zoomen nou een handycap bij een camera??
Kijk op http://www.steves-digicams.com voor reviews
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 21:59 ]