Toon posts:

[C&C] Generals - Installatie probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Command and Conquer Generals probeer te installeren krijg ik steeds dezelfde foutmelding, namelijk:

Error 1335. The cabinet file ‘Language.cab’ required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.

P.S. Ik heb al Windows XP opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik de installatie vanaf de harddisk uit (proberen) te voeren!
Wie heeft hier een oplossing voor :'( ? (behalve naar de winkel teruggaan en een andere cd-rom eisen :+ ) ...

Bij voorbaat dank,
Joris

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat wordt dus idd een andere CD halen.

zitten er geen krassen op die CD :? of zijn deze niet zichtbaar :?, het is toch niet zo'n probleem, ga naar de winkel, leg uit en je krijgt zo een nieuwe :)

suc6

Verwijderd

Probeer eens al je files, zowel CD1 als CD2 naar je HD te kopieeren en dan de setup runnen. Werkte in mijn iets minder legale geval. Succes! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 20:07 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Ze geven zelf denk ik al de hoofdreden:
an error reading from the CD-ROM
Als het vanaf je hardeschijf ook niet lukt dan is er denk ik een bestandje brak (in dit geval dus Language.cab). Je moet dus helaas wel terug naar de winkel ;)

(En dit moest in Spielerij - Problemen & Vragen, maar eigenlijk is het al 'opgelost' :+)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 16-03-2003 20:08 ]

The devil is in the details.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je files naar je HD kopieren kan werken en anders wordt het terug naar de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
AMD_er schreef op 16 maart 2003 @ 20:06:
Dat wordt dus idd een andere CD halen.

zitten er geen krassen op die CD :? of zijn deze niet zichtbaar :?, het is toch niet zo'n probleem, ga naar de winkel, leg uit en je krijgt zo een nieuwe :)

suc6
Nope, er zitten geen krassen op de cd-rom. De installatie deed het namelijk ook niet vanaf de harddisk :+ .

Verwijderd

Maak een image van beide CD's en probeer het dan nog eens

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit had ik al geprobeerd maar het werkte ook niet. Morgen maar naar de winkel :'( ...

Verwijderd

Probeer het language.cab bestand van je cd eens te openen met winzip. Als dat niet wil is ie dus kapoet. Dat foute bestand naar de hd kopieren heeft ook geen zin, want dan kopieer je de fout mee.

Verwijderd

Topicstarter
"CAB file Language.cab is corrupt", het bestand language.cab is dus het probleem, thnx ..

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:41

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Dat de Language.cab corrupt was was wel duidelijk na de eerste foutmeldning. WinZip erop los laten helpt alleen niet omdat de .cab bestanden van de Generals installer (InstallShield) neit volgens de Microsoft CAB standaard gemaakt zijn. InstallShield gebruikt een eigen compressie voor hun cab bestanden en ze zijn ook nog eens beveiligd. Een archiver als WinZip kan ze dus niet lezen vandaar de foutmelding van WinZip. WinRAR kan ze in sommige gevallen (.cab zonder encryptie) wel lezen.

Xbox Live: VV1R3D

Verwijderd

Check dit...ik denk dat ik de oplossing voor je heb:

[rml][ XP] Error 1335 workarround[/rml]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
zijn er ook mensen met andere oplossingen? heb bovenstaande geprobeerd maar werkte ook niet

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik denk dat het beste is om terug naar de winkel te gaan en ff om te ruilen, dat is beter dan de volgende keren telkens weer dit geklooi te doen :)

en tis morgen mooi weer dus naar de winkel terug gaan is niet zo erg :P

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

dat wordt dus omruilen

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-02 05:13
Ik had hetzelfde probleem (foute data1.cab en foute language.cab)

Oplossing
Ik heb beide bestanden van k* gehaald. Vervolgens cd1 en cd2 naar HD gekopieerd, en de twee cabjes vervangen, en setup gerund van HD, en spel opgestart met cd1 in drive.
Pagina: 1