Toon posts:

Behuizing 6310i

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit wèl een goed vraag is, want me vorige topic werd meteen op slot gemieterd.

Ik heb een nokia 6310i, maar die heb ik hard laten ketsen op het asfalt 8)7
Die is nu dus helemaal beschadigd aan de buitenkant, technisch is hij nog wel helemaal goed.
Nu vraag ik me af of iemand al eens een nieuwe behuizing op z`n foon heeft laten zetten en wat dat toen ongeveer gekost heeft.
Het is een foon van `t bedrijf, dus ik kan er niet zelf aan gaan knutselen.
De zaak wil waarschijnlijk ook niet betalen, dus........

Verwijderd

Prijs weet ik eigenlijk niet, je kan het bij de Nokia Store laten doen, daar doen ze het goed

Verwijderd

Dat geintje gaat je wel een eurotje of 150 kosten vrees ik... Ik moest voor mn stage ook een 6310i laten repareren (alleen het "schermpje" was kapot, die was doorboord en gebarst) en alleen het voorste frontje vervangen koste al 100 pleuro's....

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er ondertussen achter dat de voor- en achterkant samen zo`n € 40 kost.
Maar nu dus de reparatiekosten nog...........
K zelf ook zo`n klein torckje voor nokia`s, maar ja, blijft toch van de zaak hè.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Hmm, ik heb pas voor €15,- nieuwe orginele frontjes op m'n 6210 laten zetten.
Oke, wel bij een gozer die ik ken die bij een Nokia servicecenter werkt. ;)
Errug fijn!!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
Als je het zelf kunt, dan moet je het gewoon doen, als "de zaak" vindt dat het niet goed is dan moeten ze het zelf maar vergoeden. Ik neem tenminste aan dat het een ongelukje was, en geen kwade opzet.

Verwijderd

Indien jij materiaal van je werkgever per ongeluk beschadigd onder werktijd, dan mag de werkgever de kosten niet op de werknemer proberen te verhalen. Lekkere baas... zoiets zou ik echt niet accepteren.

Verwijderd

Wat is er allemaal kapot aan je behuizing, want je hoeft niet een compleet frontje te kopen, dat scheelt alweer. En het wanneer je zelf zo'n torx schroevendraaiertje hebt is het redelijk eenvoudig te vervangen. Je moet alleen ff weten waar het frontje vast geklikt wordt zodat je zelf niks forceerd. behuizing zit op dezelfde manier vast als een 6210, en hier zijn zat plaatjes van op het internet. Dus ff naar wat plaatjes zoeken en je weet hoe je hem zelf kan vervangen!!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 14:52
Je kan tegenwoordig op de zwarte markt in Beverwijk hele nieuwe behuizingen kopen voor verschillende telefoons, ik had ook een nieuw orgineel frontje voor een 6310i voor 15 Euro.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1