Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Sperry's mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier is mijn mod:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/sperry/Resize%20of%20IMG_0029.JPG

sorry dat je er niet zo goed in kan kijken

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/sperry/Rotation%20of%20Resize%20of%20IMG_0034.JPG

je kan de glow string 8er het rooster nie zo goed zien :|

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/sperry/Resize%20of%20IMG_0036.JPG

tobo mod met blauwe ledjes :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/sperry/Resize%20of%20IMG_0048.JPG

spotje gaat aan als de pc uit is

dit zijn al oude foto's :| de kast ziet er nu wel andes uit. ik ben nu bezig om de andere kant van de kst te modden pics volgen binnenkort.

Specs: AMD XP 2000+
radeon 8500 HE
2x256 Mb DDR micron
120 gig hdd
AD73 RAID mobo (die trouwens vreemd oplicht met een blacklight) is trouwens op de pics nie zo goed te zien :|
1 groene glowstring 1,5 meter (groen)
1 ccfl (blauw)
2 blauwe fans
1 glow in the dark IDE kabel
1 Baybus L.I.S blauw

zoals ik al zij: meer pics volgen dus blijf kijken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 19:44 ]

Verwijderd

Ziet er cool uit
wat zijn je temps?

Verwijderd

Topicstarter
cpu @ 28 graden
35 graden tijdens gamen

en de cpu is opgefokt naar een AMD 2200

Verwijderd

zo hey dat doe je goed !
zonder wc nog wel
goede airflow dan maar :P

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:09

Guldan

Thee-Nerd

Ik vindt het een mooie mod alleen vindt ik je toetsenbord+muis niet echt mooi gemod.. Het komt denk ik doordat die rode keys slordig lijken met zulke letters erop. en dat rood is vindt ik echt te donker..

[edit]
ben weer de enige die negatief is... :P :P :P

[ Voor 14% gewijzigd door Guldan op 16-03-2003 19:31 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Cool die kast, Ik zit er ook over te denken om zo kast te kopen. Hoe bevalt ie je ? goeie tempraturen ? Ik heb zelf een p4 3ghz@3,4ghz dus ben benieuwd hoe koud/warm die word dan. En dat Thermaltake logo aan voorkant kan je dat vervangen? ik vind dat namelijk beetje lelijk die X is opzich wel cool :) maar de rest niet

Verwijderd

Topicstarter
die kast heeft een geweldige airflow maarja daar betaal je dan ook voor :P

en die X kan je er afhalen

en die letters op het tobo heb ik er met een stift opgeschreven :P want ik kan wel een beetje blind typen maar ook weer niet Zó goed :P

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:00

KabalA!

[ No-Life ]

Erg netjes gedaan... vooral dat spotje wat aangaat als je pc uit is :P. Ik vind alleen die tobo mod niet zo mooi maar dat komt meer omdat rood niet echt mijn kleur is ;). Verder vind ik hem netjes gedaan.

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Verwijderd

Leuk modje.. Hoeveel lawaai maakt ie eigenlijk? >:)

Alleen dat toetsenbord had wat netter gemogen :)
Maar dat is erg persoonlijk..

Ook nette temperaturen met je cooling.

Verwijderd

Topicstarter
Die cpu fan die ik erop heb zitten maakt tering veel herrie maarja hoe meer herrie hoe beter die koelt :P gelukkig kan ik hem in verschillende standen zetten. de rest van de fans maken ongeveer 30dBa herrie p/s en de cpu fan 48dBa

Verwijderd

Die kast heb ik eerder gezien dacht ik (op een LANnetje ergens) ;)

Ik vind 'm erg kewl vooral dat moederbord wat zo raar oplicht met dat blacklight..
en een vette baybus :9
ga zoooo door!

Verwijderd

Wat ik echt het mooiste hier aan vind, is dat spotje in de kast .
Dat heeft hij netjes in dat hoekje verwerkt.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Die baybus aan de bovenkant ziet er wel cool uit :)

Alhoewel het net lijkt alof je er zelf een gat in hebt moeten zagen. Terwijl dat volgens mij niet het geval is.. Keep on going :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:29:
zo hey dat doe je goed !
zonder wc nog wel
goede airflow dan maar :P
of niet goede temp sensors :P ik heb me cpu al in boel verschillende mobo's gehad met zelfde cooler scheelt best veel :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

guldan schreef op 16 March 2003 @ 19:29:
Ik vindt het een mooie mod alleen vindt ik je toetsenbord+muis niet echt mooi gemod.. Het komt denk ik doordat die rode keys slordig lijken met zulke letters erop. en dat rood is vindt ik echt te donker..

[edit]
ben weer de enige die negatief is... :P :P :P
En wat vind je dan van dit ?:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/lan/Resize%20of%20IMG_0038.JPG

Persoonlijk hou ik ook meer van een rustig toetsenbord.

Maar ieder z'n smaak!! :+

Verwijderd

Topicstarter
lol ja das da rare maar toch grappige tobo van fabje :)

Verwijderd

Ik vind de kast standaard niet zo mooi... maar je hebt er wel iets leuks van gemaakt hoor :)

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Wat heb je er eigenlijk zelf allemaal aan gemod? Die kast is toch al aardig gemod als je hem koopt?

En wat heeft het je allemaal gekost?

Opzich geen lelijke mod hoor, maar voor mij persoonlijk heb ik die mods wel beetje gehad.

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk niet zo heel veel. ik heb er ff een spuitbus doorheen gehaald. een blacklight erin geschroefd. voorin een glowstring 8er dat rooster gepield. ff ccfl bovenin geplakt, 2 blauwe fans erin, spotje erin verstopt en ff de draadjes weg gewerkt. maar ik ben nou bezig met de andere kant, dat kost wat meer tijd dus pics komen er spoedig aan :P

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Och ik vind hem wel mooi, ook al hoef je er niet zoveel aan te doen. Ik denk dat ik die kast ook maar ga halen :) Heb niet zoveel tijd om te modden maar wel wel mooie kast :) even blacklight er in en klaar

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 19:40:
Die kast heb ik eerder gezien dacht ik (op een LANnetje ergens) ;)

Ik vind 'm erg kewl vooral dat moederbord wat zo raar oplicht met dat blacklight..
en een vette baybus :9
ga zoooo door!
Ben jij dit niet ??

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/niki.jpg

Trouwens ik heb hier nog een pic , van hoe de kast er uit ziet als de pc uit is!!
Hier zie je mooi het spotje branden, helaas is de foto niet helemaal top geworden.
Komt denk ik omdat er te veel licht was!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.h.m.vermeulen/sperry/Resize%20of%20IMG_0047.JPG

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
da is Niki ja h:)

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

offtopic:
en die links onder ben ik

[ Voor 5% gewijzigd door Plaagje op 16-03-2003 20:33 ]

Flying High!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ziet er wel leuk uit, lcd aan de voorkant ook, maar verder niet echt speciaal ofzo

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
hmm idd, niet echt speciaal, wanneer krijgen we de eerste echte bruut verbouwde Xaser? (of ben ik strax de eerste :P)

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 14:17

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

offtopic:
nu ik die foto's zie krijg ik toch weer zin in een LAN :)

koele mod! Vooral die spot is erg strak.... Ik vind LianLi's nog altijd mooier, maar je hebt er toch iets leuks van gemaakt. Keep up the good work!

Launching containers into space

Verwijderd

offtopic:
ik ben dat petje!!!!

en sperry ik vind dat je het wel netjes gedaan heb, ik hoop dat je snel die vliegende schotel erop bouwt.... :)

Verwijderd

Wow die lan was zeker super vet of niet ? :P:P

Verwijderd

Topicstarter
mja ik ben nu bezig met die vliegende schotel. alleen 5 ledjes doen ut niet :( stomme dingen :P

Verwijderd

Hij is wel kewl geworden, mooie kleuren, ccflkleur past er wel bij. Strak afgewerkt voor zover ik kan zien. Dat spotje vind ik persoonlijk niet zo super, een beetje saai kleurtje vind ik. Van dat toetsenbord zou ik alle toetsen rood maken en de rest zwart laten. Dat lijkt me mooier, dit is nogal druk.

Verwijderd

Topicstarter
BruceLee schreef op 16 March 2003 @ 19:42:
[...]

of niet goede temp sensors :P ik heb me cpu al in boel verschillende mobo's gehad met zelfde cooler scheelt best veel :)
Deze temps zijn gemeten met het proggie SiSoft sandra (volgens mij toch best betrouwbaar) en in mijn bios geeft ie hetzelfde aan.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
vooraf zeg ik t maar vast.. no flame intended, tis een mooi kassie.
maare. wat is er nu aan gemod? ik heb wel vaker zo's xaser gezien en het enige wat ik hier extra kan zien zijn een paar lampjes :?
ok je tobo is wel leuk gedaan, maar je case is voor zover ik kan zien gewoon standaard.
of heb ik nou een nieuwebril nodig?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Lord_Mithril schreef op 17 March 2003 @ 23:58:
vooraf zeg ik t maar vast.. no flame intended, tis een mooi kassie.
maare. wat is er nu aan gemod? ik heb wel vaker zo's xaser gezien en het enige wat ik hier extra kan zien zijn een paar lampjes :?
ok je tobo is wel leuk gedaan, maar je case is voor zover ik kan zien gewoon standaard.
of heb ik nou een nieuwebril nodig?
Jah nah tis ook niet echt een mod, tis meer een showtopic, want ookal heeft ie zijn kast niet zelf gemod ziet ie er nog wel kwijlend uit en kan hij hem laten showen :)

Ik vind die glow in de dark kabels mooi alleen ik vind het zonde omdat ik dan een ccfl moet gaan verven en ik heb geen plaats meer op me baybus voor nog een ccfl en ik wil niet 12/7 die glow in de dark kabels aanhebbe :P

Voor de rest is de kast gewoon erg mooi, geen vette paintjob/brush of vette window mod maar gewoon mooie kast.
Pagina: 1