Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
verrek ja, dit zou het kunnen zijn. Ik heb nou ingesteld dat ie niet mag worden uitgeschakeld. Ik zal binnenkort ff posten wat het resultaat is.Yngwie- schreef op 16 March 2003 @ 19:26:
Mij eerste gedacht, energiebeheer misschien? Zou kunnen dat je PC ingesteld staat dat ie de netwerkkaart uit mag schakelen... kijk maar eens bij de eigenschappen van de netwerkkaart in het apparaatbeheer. Als je PC met ACPI geinstalleerd is, heb je daar een tabblad energiebeheer waar je het vinkje uit kunt zetten. Het opnieuw inschakelen bij gebruik wil niet altijd even lekker werken.
Ik heb nu niet mn pc gereboot, maar in 'apparaatbeheer' mn netwerkkaart een keer uitgeschakeld, en daarna weer ingeschakeld. Daarna vond ie ineens wel weer een verbinding
Hier ff n edit:
Nou heb ik ongeveer om de minuut dat ik geen connectie heb..... Da's echt klote. Ik heb ongeveer 2/3 keer het bovenstaande moete uitvoere om deze post te edditen......
[ Voor 26% gewijzigd door M14 op 16-03-2003 21:33 ]
Verwijderd
knalt je win2k bak de verbinding niet gewoon dicht als die x minuten niet gebruikt wordt?
prober ook eens een andere routing oplossing, iets als winroute ofzo.
Het probleem ligt dus niet bij mn server. Andere pc's kunnen wel gewoon internetten (oa win95 machines). Dit heb ik getest op het moment dat ik op mn P4 niet meer kon internetten.Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:31:
Internet explorer instelling misschien? je netwerk blijft functioneren zeg je zelf, dus je NIC is OK.
knalt je win2k bak de verbinding niet gewoon dicht als die x minuten niet gebruikt wordt?
prober ook eens een andere routing oplossing, iets als winroute ofzo.
Ik heb ondertusse weer zo aangevinkt dat mn netwerkkaart uitgeschakeld mag worden om stroom te besparen. In de tijd dat het niet was aangevinkt, had kon ik om de minuut gaan klooien, omdat ik niet meer kon internetten.
Dit is echt wazig.
Ik heb zelf ook veel problemen onderonde met dergelijke windows internetsharing programmaatjes..
sinds ik Sygate gebruik heb ik nooit meer problemen meer gehad..
Sygate instaleren op je server en clients en internetten maar!
Works deliciously!
Hier te downloaden:
http://www.simtel.net/pub/dl/56178.html
Suc6 ermee
Is somebody not editing what I'm saying here???
Mense, zoals ik in mn vorige post schreef: Het ligt niet aan de manier van internet opdelen, maar mn netwerkkaart word de hele tijd uit geschakeld. mn server blijft internet gewoon opdelen.Greeg schreef op 18 March 2003 @ 13:17:
Tis misschien een beetje omslachtig, maar je kunt ook gewoon een programmaatje instaleren om je internet te delen (zoals: Sygate).
Ik heb zelf ook veel problemen onderonde met dergelijke windows internetsharing programmaatjes..
sinds ik Sygate gebruik heb ik nooit meer problemen meer gehad..
Sygate instaleren op je server en clients en internetten maar!
Works deliciously!
Hier te downloaden:
http://www.simtel.net/pub/dl/56178.html
Suc6 ermee
-een router, bijv. Darytek Vigor 2200E
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Nogmaals voor de mense die geen zin hebben om alles te lezen: Het ligt niet aan de server die internet opdeelt, maar aan de pc waar ik steeds niet kan internetten na zoveel tijd.GeBas schreef op 18 March 2003 @ 17:35:
Misschien vind jij het geen oplossing, maar het is wel een oplossing:
-een router, bijv. Darytek Vigor 2200E
Als dit gebeurd, moet ik mn netwerkkaart een keer uitschakelen, en daarna weer inschakelen, en dan kan ik weer internetten. idd, het is heel wazig.
Ik heb iig _GEEN_ zin meer om nog zoveel keer dit uit te leggen. Met de laatste 2 post's schiet ik _HELEMAAL NIX_ op.......
(sorry, maar dit moest er ff uit)
Kijk op het moment dat je internet verbinding weg is wat voor IP je dan hebt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device