[WinXP] Hibernate Resumen Werkt Niet

Pagina: 1
Acties:

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Pfoei, typisch gevalletje van topictitel says it all :P

Maar als ik dus mijn pc hibernate met winXP prof en ik start weer op dan zegt hij dat hij niet kan resumen en of ik door wil gaan door de hibernate file te deleten.

Ik kan ook niet terug komen uit standby.

Ik dacht dat het misschien iets te maken heeft met driver signing maar hoe zie ik welke drivers allemaal niet gesigned zijn :?

Alvast Bedankt :)

• supakeen
*subtiele kick*

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 20:51

DaRoot

Some say...

Ik denk dat je voor alle apparatuur het beste de nieuwste drivers en biossen kunt downloaden, flashen/installeren. Het is meestal afhankelijk van hoe goed de drivers meewerken.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• supakeen
DaRoot schreef op 17 maart 2003 @ 22:18:
Ik denk dat je voor alle apparatuur het beste de nieuwste drivers en biossen kunt downloaden, flashen/installeren. Het is meestal afhankelijk van hoe goed de drivers meewerken.
Het rare is.... Dat het wel heeft gewerkt :X lang geleden.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 20:51

DaRoot

Some say...

mmmm... zou dan ook nog kunnen komen door software die je sinds die tijd hebt geinstalleerd, en die op de achtergrond actief is... lijkt mij dan. Als je verder qua hardware, bios of drivers niets veranderd hebt...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• supakeen
DaRoot schreef op 17 maart 2003 @ 22:22:
mmmm... zou dan ook nog kunnen komen door software die je sinds die tijd hebt geinstalleerd, en die op de achtergrond actief is... lijkt mij dan. Als je verder qua hardware, bios of drivers niets veranderd hebt...
Ik doe zo alles wel een keer zonder background-processes :)
Pagina: 1