Toon posts:

Norton Disk Doctor = CHKDSK?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Norton Utilities 2003 geinstalleerd. Toen ik Disk Doctor liet lopen, kreeg ik demelding dat dat ff niet kon en dat het bij de volgende reboot zou gebeuren. Bij de volgende reboot werd gewoon CHKDSK aan het werk gezet!

Is Disk Doctor gewoon een nutteloze shell van CHKDSK...? Of moet ik CHKDSK soms 'disablen'?

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 10:26

LegacyCode

De crack van de division

Ik neem aan dat je een Win2K/XP systeem hebt. Die houden namelijk harde schijf gelockt. Enige manier voor schijfcontrole is dus de ingebouwde CHKDSK bij het opstarten van windows.

legacycode.net

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke windows versie heb je erop staan? Ik kan mijn OS-hdd gewoon checken met Disk Doctor onder 2k :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
DiscDoctor gebruikt iid. ChkDsk, maar dan heb je wel 5 stappen, i.p.v. de standaard 3.
Bij mij tenminste

@Spider.007: Je icon is down.

edit:

Hmm, mijn icon ontspoord :+

[ Voor 15% gewijzigd door Xander op 16-03-2003 20:17 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

XanderH schreef op 16 March 2003 @ 20:17:
@Spider.007: Je icon is down.
offtopic:
erger nog; mijn gehele server was down; hdd crash; het ding was rond de 50 graden en heeft ongeveer een week op die temperatuur gedraaid :D Maar inmiddels doet ie het weer; al moet ik binnenkort wel een keer gaan formatteren ivm. een paar honderd dode clusters ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate