suspend to ram werkt niet samen met isdn kaart

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Dynalink isdn kaart, een IS64PPH+/IS128PH+ kaartje.

Nu sinds die kaart erin zit werkt suspend to ram niet meer onder windows xp.

het werk nog wel onder windows 2000 server prof. (dual boot) maar daar is de kaart nog niet geinstalled.

Ook werkt suspend to ram wel weer onder windows xp als ik de kaart disable bij de system hardware.

Hij gaat wel gewoon in standy, pc gaat uit. Dan start hij op, maakt hij een lang piep geluid, en 1 ledje gaat knipperen, zoals het allemaal hoort, maar dan na een seconde of 3 start hij opnieuw op, en boot hij gewoon normaal, post in de bios en even later met menu voor het dual boot systeem en windows start weer op alsof ik hem gewoon heb uitgezet.

Nogmaals, met de isdn kaart gedisabled werkt het dus probleem loos. De isdn kabel zit er altijd in. Iemand een idee hoe dit is op te lossen?

Ik heb de nieuwste drivers van dynalink.nl en daar valt ook geen oplossing te vinden, laat staan dat het probleem daar te vinden is.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Misschien moet je eens de Win2k drivers proberen van dat modem, die werken als het goed is ook onder XP.

[ Voor 39% gewijzigd door 2Dutch op 16-03-2003 19:46 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
2Dutch schreef op 16 March 2003 @ 19:44:
Misschien moet je eens de Win2k drivers proberen van dat modem, die werken als het goed is ook onder XP.
De drivers zijn voor alle besturingssystemen;
Dynalink WDM ISDN drivers for Win98, Win98SE, Windows ME, Windows 2000 and Windows XP Release verision 3.73 [ML/12-06-02]

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ik heb zelf nl ooit de oudere (niet WDM) drivers voor win2k gebruikt, dacht dat die nog wel te vinden waren. Maar dan houdt het dus op met mijn theorie denk ik :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hmm... zotezien je drivers? iig I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Pantagruel
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Het antwoord geef je eigenlijk zelf al, disable je de ISDN kaart werkt suspend 2 ram wel, staat te aan niet. De isdn adapter ondersteund gewoonweg geen suspend functies. Die dynalink begrijpt gewoonweg niet dat hij wordt uitgezet en zorgt vervolgens voor een BSOD of een andere nare crash, of t een hardware probleem is of een driver probleem laat ik in t midden. Ik heb t zelfde gehad met die Dynalink kaart en zo'n beetje alles geprobeerd. Uiteindelijk suspend 2 ram maar gelaten voor wat t was. (Inmiddels geen isdn meer)

effu op dynalink.nl kijken of er versere drivers zijn en anders dynalink even mailen

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
2Dutch schreef op 16 March 2003 @ 21:03:
Ik heb zelf nl ooit de oudere (niet WDM) drivers voor win2k gebruikt, dacht dat die nog wel te vinden waren. Maar dan houdt het dus op met mijn theorie denk ik :)
dat zal ik dan maar eens proberen :)

Pagina: 1