Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 17:37
Aangezien mijn Nokia 3330 onderhand bijna overleden is ben ik nu wel toe aan een nieuwe telefoon.. Mijn oog was gevallen op de Nokia 8910i. Nu heb ik echter wel nog een paar vraagjes..

1) Op veel internetsites staat vermeld dat het ding geen trilfunctie heeft :? Ik neem aan dat dit wel het geval is..
2) Heeft 1 van jullie ervaring met de to-do-list/kalender/agenda functies die dit toestel heeft?
3) Weet iemand nog een winkel (op internet of gewoon) waar dit ding goedkoop is, ik zat te denken om hem te kopen i.c.m. een T-Mobile 300 abbo van 1 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

1) zie de Nokia site
2) geen idee
3) shopsurvey/ pricewatch, maar goedkoop zal ie niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Het is sowieso een heel erg duur toestel, ook icm abonnement. Bij belcompany staat ie los voor € 829 te koop. Icm met t-mobile betaal je dan nog 389,95.

Denk niet dat het bij andere aanbieders veel zal schelen aangezien het nog al een exclusief toestel is. De 8910 is trouwens wel erg in prijs gedaald al, los voor 639,95!! Was eerst ook tegen de 800, 900 euro aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Ik heb hem, het is echt een gaaf toestel, het scherm is alleen niet zo mooi als van de 6610/7210/7250, maar de titanium behuizing maakt veel goed. Hij heeft wel gewoon trilfunctie. Agenda is gewoon duidelijk en goed, je kan verschillende meldingen kiezen. Nadeel is dat ie erg duur is, maar ja, titanium...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rstudios/8910i-02.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 75879 op 16-03-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 07:17
ik hoop niet dat het net zo'n but telefoon is als de 8850. heb nog nooit zo'n duur en slecht toestel gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Mijn broer en oom hebben beide de 8910 gehad en beide zijn ze er erg ontevreden over.

Te beginnen is de scherm niet super, de toetsen zijn erg klein en niet verlicht waardoor sms'en in het donker erg irritant kan zijn. De knopjes aan de zijkanten zijn zwaar klote. Die van me oom gaat al open als je hem aan de voorkant tikt en die van me broer is ook niet meer zo goed.
Pluspunt: Perfect looks.... gegarandeerd dat je wel complimenten krijg want hij ziet er gewoon gelikt uit. :)

+ uiterlijk
- gebruikersgemak/duurzaamheid knopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Hmm ok maar is de 8910i precies hetzelfde als de 8910 in dat opzicht?? Lijkt er wel op in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Iejoor schreef op 16 March 2003 @ 21:47:
Hmm ok maar is de 8910i precies hetzelfde als de 8910 in dat opzicht?? Lijkt er wel op in ieder geval..
volgens mij had de 8910 geen kleurenscherm, verder weet ik niet of er iets veranderd is/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19009

maar de 8910i heeft wel kleurenscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30685

De ****i van nokia betekent altijd dat de versie zonder i geen kleurenscherm geeft en de andere met i dus wel. (verder zijn er dan altijd nog wel wat kleine dingen)

Ik moet persoonlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met deze phone, maar ik zou het echt niet kunnen begrijpen als je een phone uit deze prijsklasse kiest en dan bij deze uitkomt ... De P800 van sony ericsson valt ook in deze heel dure klasse en is een stuk mooier en is HEEL VEEL uitgebreider als je het mij vraagt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 15:57
Anoniem: 30685 schreef op 16 maart 2003 @ 22:15:
De ****i van nokia betekent altijd dat de versie zonder i geen kleurenscherm geeft en de andere met i dus wel. (verder zijn er dan altijd nog wel wat kleine dingen)
6310i ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
De P800 is nog duurder toch? Daarbij vind ik de grootte toch ook wel vrij belangrijk en op foto's ziet die P800 er nogal groot uit moet ik eerlijk zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11700

De P800 van sony ericsson valt ook in deze heel dure klasse en is een stuk mooier en is HEEL VEEL uitgebreider als je het mij vraagt ...
Tja.. daar zeg je natuurlijk iets heel persoonlijks.

Ik vind die P800 log, dik, zwaar, lelijk en niets telefonigs meer hebben.
Het is een mini PDA waar je mee kan bellen. De features van de P800 .... :9~ _/-\o_ echt geniaal. De 7250 beats the dust.

Maar volgens mij is het enige vergelijk tussen de P800 en de 8910i de prijsklasse.
De 8910i is dressed to impress met zijn titanium behuizing, zeer slanke body en zijn inimini knopjes!
Qua features blijft ie natuurlijk zwaaaaaar achter bij de P800, maar hij past daarentegen wel gewoon in je broekzak (ook als je kleine zakken hebt en je niet zo'n bungel aan je been wilt hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28310

Geweldig... Je was me voor om zn kennis te ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11700 schreef op 16 maart 2003 @ 22:25:
[...]

Tja.. daar zeg je natuurlijk iets heel persoonlijks.

Ik vind die P800 log, dik, zwaar, lelijk en niets telefonigs meer hebben.
Het is een mini PDA waar je mee kan bellen. De features van de P800 .... :9~ _/-\o_ echt geniaal. De 7250 beats the dust.

Maar volgens mij is het enige vergelijk tussen de P800 en de 8910i de prijsklasse.
De 8910i is dressed to impress met zijn titanium behuizing, zeer slanke body en zijn inimini knopjes!
Qua features blijft ie natuurlijk zwaaaaaar achter bij de P800, maar hij past daarentegen wel gewoon in je broekzak (ook als je kleine zakken hebt en je niet zo'n bungel aan je been wilt hebben).
Om hier iets aan toe te voegen. De P800 en de 8910i zijn totaal niet te vergelijken met elkaar. Een P800 koop je voor de functies en de 8910i voor het uiterlijk en de exclusiveit, dit is een mode-telefoon waar je eigenlijk alleen mee belt. Je kan dan kijken of je dit belangrijk vind en daar geld voor over hebt, veel geld. Als je deze punten belangrijk vind dan is de 8910i je geld waard. Als je het belangrijk vind dat ie veel functies heeft en een touchscreen enz. dan is de P800 absoluut je geld waard. Het gaat erom wat je belangrijker vind, het uiterlijk of de functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11700

Het gaat erom wat je belangrijker vind, het uiterlijk of de functies.
Amen to that!
Precies in 1 zin samengevat wat ik met een heel verhaal probeerde te vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

de 8910(i) is gewoon een typisch fashion over function model. Ik vind hem eerlijk gezegd niet mooi eigenlijk.
Je hebt al zitten kijken naar andere modellen toch?
een paar toestellen die ik zelf heel mooi vind (ik begrijp het btw best als je ze niet mooi vind hoor ;) )
-de samsung s300, deze is bijna hetzelfde als de a800, maar dan met 2 kleurenschermpjes :)
-de siemens sl55, dit is het fashion model van siemens, heeel sexy, alleen nog niet te verkrijgen
-de nokia 7250, ook nog niet te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Van een 3330 naar een 8910i is wel een hele grote stap qwa prijs en design... 8910 vind ik wel een koele phone.. 8910i is zelfde maar dan met kleur... hij heeft niet eens polyphone.. en java game met zo'n klein schermpje hmmm... geef mij maar een SE T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag vandaag de 7250 bij de Dutchtone winkel, daar is hij verkrijgbaar en bij de Belcompany. Ik vind het een erg mooi toestel, ik zat ook zwaar te twijfelen tussen de 8910i en de 7250. Hij is wel iets dikker dan de 7210.

Nadeel van de SL55 is dat ie er nog niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 17:07
Anoniem: 75879 schreef op 16 March 2003 @ 23:03:
Ik zag vandaag de 7250 bij de Dutchtone winkel, daar is hij verkrijgbaar en bij de Belcompany. Ik vind het een erg mooi toestel, ik zat ook zwaar te twijfelen tussen de 8910i en de 7250. Hij is wel iets dikker dan de 7210.

Nadeel van de SL55 is dat ie er nog niet is...
Als ik zo je posts lees(hier en andere topics), ben jij toch echt hier wel het freaky mannentje....heb er het geld niet meer voor over.... steek mn geld tegenwoordig in duurzame dingen die ik niet elke week wil vervangen.....
ps. als je hem binnen afzienbare tijd weer kwijt wil....is dit een hint!

(weet ook wel dat deze post verder helemaal niks toevoegd, sorry)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinus op 16-03-2003 23:40 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinus schreef op 16 March 2003 @ 23:35:
[...]

Als ik zo je posts lees(hier en andere topics), ben jij toch echt hier wel het freaky mannentje....heb er het geld niet meer voor over.... steek mn geld tegenwoordig in duurzame dingen die ik niet elke week wil vervangen.....
ps. als je hem binnen afzienbare tijd weer kwijt wil....is dit een hint!

(weet ook wel dat deze post verder helemaal niks toevoegd, sorry)
Nee, deze hou ik wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 30685 schreef op 16 maart 2003 @ 22:15:

[..]
Onzin, 6310i, 8110i, 9110i. De i is gewoon een geupgrade versie van het toestel zonder i, een kleurenscherm kan daar bij horen, maar hoeft niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

pokeran schreef op 16 March 2003 @ 22:51:
-de nokia 7250, ook nog niet te verkrijgen
Itsontoday was me net voor met zeggen dat hij hem al bij de BC heeft gezien, verder zijn er al behoorlijk wat mensen die deze al thuis hebben, dus nog niet te verkrijgen is helaas incorrect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bigs schreef op 16 maart 2003 @ 23:44:
[...]

Onzin, 6310i, 8110i, 9110i. De i is gewoon een geupgrade versie van het toestel zonder i, een kleurenscherm kan daar bij horen, maar hoeft niet altijd.
de 'I' staat voor Injectie.

Hogere accelaratie.. >:)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 22:10

rik

Ik kan je de 6100 aanbevelen, echt een veel mooier en vooral kleiner/lichter model dan 6610/7210/etc! Probeer hem zeker eens in je handen te krijgen voordat je je beslissing maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Anoniem: 13022 schreef op 16 maart 2003 @ 23:03:
Van een 3330 naar een 8910i is wel een hele grote stap qwa prijs en design... 8910 vind ik wel een koele phone.. 8910i is zelfde maar dan met kleur... hij heeft niet eens polyphone.. en java game met zo'n klein schermpje hmmm... geef mij maar een SE T610
Ik heb zelf de 8910 en om voor de i te kiezen vanwege kleurendisplay 8)7

En ik zou inderdaad voor de SE T610 gaan :9~

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Ja de T610 lijkt idd wel aardige functionaliteit te hebben maar eerlijk gezegd val ik niet echt voor het ontwerp.. Daarbij kan het volgens mij nog wel ff duren voordat dit ding op de markt komt (correct me if i'm wrong).. Maar ff een vraagje over die P800, is dat ding nou nog een beetje normaal in je broekzak te stoppen of is ie daar echt te groot voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73553

Ginz schreef op 17 maart 2003 @ 01:08:
[...]

de 'I' staat voor Injectie.

Hogere accelaratie.. >:)
Damn... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palloquin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01-2021
Ik heb zelf een 8910(zonder i) gekocht, ben erg tevreden.

en ik heb hem juist wel vanwege zijn functies. Ik wilde een klein toestel om samen met mijn ipaq te gebruiken (bleutooth). En dat zijn er maar een paar.

Maar het ding is eigenlijk veel te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Iejoor schreef op 17 March 2003 @ 15:32:
Ja de T610 lijkt idd wel aardige functionaliteit te hebben maar eerlijk gezegd val ik niet echt voor het ontwerp.. Daarbij kan het volgens mij nog wel ff duren voordat dit ding op de markt komt (correct me if i'm wrong).. Maar ff een vraagje over die P800, is dat ding nou nog een beetje normaal in je broekzak te stoppen of is ie daar echt te groot voor??
*ff schoppen ipv nieuw topic :)*

Die P800 heb ik mee gespeeld en hij is mijns inziens te groot en te zwaar voor een broekzak. In een spijkerbroek kan je het nog proberen, al is dat klepje niet al te degelijk volgens mij. In een pantalon oid is het net een sloopkogel die in je zak danst...

Ik ben zelf *zeer* onder de indruk van de 8910i... er hebben nog maar weinig mensen gereageerd hier die hem ook bezitten. Zijn er nog meer 8910(i) eigenaars? Is het het geld waard? Is ie degelijk? Software ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem gehad, was er niet tevreden over, de kwaliteit van het beeldscherm is niet goed, hij is veel te duur voor wat je krijgt. Geen polyphonische beltonen. Ik heb nu een 7250 en daar ben ik echt tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb een p800, ben zeer over al de functies te spreken, maar dat lijkt me duidelijk.
Ik draag hem in m'n broekzak in een beschermzakje en dat gaat goed, als je idd zo'n pantalon aan hebt zal het wel lastiger worden, ik loop alleen in spijkerbroeken (scholier he:))...
Maar om nou zoveel geld uit te geven voor zo'n design toestel, je kunt er ook een mooie middenmoot gsm voor kopen en dan nog heel veel leuke andere dingen voor dat geld doen!

[ Voor 3% gewijzigd door Ares op 27-03-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 31-05 15:52
Heb ff met de 8910i kunnen spelen... ik vind 't geen mooi kleurenscherm en het scherm is ook nog es superklein. Voor de rest zie ie wel erg mooi uit. De toetsen zijn ook nog es vreselijk mini, dus da's niet fijn als je veel smst. Daarnaaast vind ik de 8910i gewoon te duur...

Heb zelf 'n P800. Hij is groot, ok, en ik ga 'm ook absoluut niet in m'n broekzak dragen. Maar ow, wat heeft ie veel functies, da's gewoon fantastisch. Bediening is ook errug goed.
Dat wordt van de zomer nog 'n probleem als ik zonder jas onderweg ben. Maargoed, heb nog 'n Sony Z5 voor die momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Hij past makkelijk in je broekzak hoor, dus dat wordt geen probleem van de zomer! Maar ik neem ook liever mijn kleine 6100tje mee in die gevallen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 31-05 15:52
Ligt natuurlijk ook aan de broeken die je draagt. 'n Levi 501 lukt je écht niet... Ga dan maar es op 'n stoel zitten.
En ik heb ook nog es het toetsenbord eraf dus is ie ook nog es extra kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 00:14
Het is heel leuk en aardig dat andere fabrikanten ook proberen een mooi design te maken, maar t ziet er allemaal erg mickey-mouse achtig uit met kleurtjes en ronde vormpjes.. Nokia heeft toch wel een uniek toestel als het gaat om de 8910i..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
Hmm ja.. Maar heb toch een P800 gekocht laatst en dat ding is echt te cool! Ben blij dat ik niet voor die nokia ben gegaan want naast het mooie design kan dat ding bekant nix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Iejoor schreef op 11 June 2003 @ 15:03:
Hmm ja.. Maar heb toch een P800 gekocht laatst en dat ding is echt te cool! Ben blij dat ik niet voor die nokia ben gegaan want naast het mooie design kan dat ding bekant nix..
we hebben het toch ook over een telefoon? en wat is de essentie van een telefoon? juist bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wou eerst ook de 8910i kopen, maar die had geen triple-band (vereiste). Nu is het dus de T610 van SonyEricsson geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Duncan schreef op 11 June 2003 @ 18:59:
Ik wou eerst ook de 8910i kopen, maar die had geen triple-band (vereiste). Nu is het dus de T610 van SonyEricsson geworden.
En ben je tevreden ?? Ik wilde eerst ook de 8910i kopen, maar ik lees alleen maar negatieve dingen. Klein en slecht scherm en eigenlijk simpelweg (in verhouding) te duur. Dat is erg jammer, want ik wilde hem toch wel om het design maar vind het niet waard. Ik heb nu een 9210, maar ga denk ik ook maar over op zo'n SE T610.
Ik heb de T68 ook gehad, maar vond dat toch niks ...

I got a problem-solver and its name is revolver

Pagina: 1