Toon posts:

[Omega] Zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zoeken blijft een probleem? Als ik vandaag een reactie post in een thread, kan ik deze met geen mogelijkheid meer terugvinden.

Ik ga naar de search, vul bij poster mijn userid in en druk op zoek. Nu krijg ik een shitload aan resultaten waar ik niets aan heb (postings van 1 a 2 jaar geleden). als ik vervolgens sorteer op datum doe, wordt hij dusdanig gesorteerd dat de oudste postings eerst komen. wil ik verder bladeren om bij vandaag te komen, werkt dit ook niet...

Kan dit niet worden opgelost, of mis ik iets ofzow? Snap - h e le m a a l - nix meer van het zoeken met omega..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik zal vast te laat zijn, maar klik eens op je naam?

edit: wow ongelooflijk, als eerst.

anyway, gewoon op je naam klikken.

En volgens mij is het ook niet zo gek als je dat nog niet met de Omega search kan vinden... search wordt altijd snachts pas geupdate volgens mij (tenminste, dat was vroeger zo, of dat nog zo is weet ik eigenlijk niet)

[ Voor 75% gewijzigd door LuNaTiC op 16-03-2003 18:11 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 07:03

Tux

De Omega search index wordt elke nacht geïndexeerd, een reply terugvinden kan dus pas de volgende dag.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeeyy!! Dat wassum inderdaad op je naam klikken.. En die van die s'nachts update is ook een goeie om te onthouden.. Thanx a lot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jeuj :P

and yet another happy customer :) :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.