Toon posts:

CornerAmp werkt voor geen meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben sinds een paar dagen bezig met Active Desktoppen, maar álle AD-topics zijn dood, dus moet het maar even zo!

Ik heb een ZIP van CornerAmp voor WinAmp 3 gedownload, geunzip in C:\Program Files\Winamp3\Skins en vervolgens geprobeerd om via Skin-change mijn CornerAmp skin te activeren, maar hij geeft aan dattet niet gemaakt is voor WinAmp 3 ofzoiets vaags!

Hebben jullie tips/ideeën hoe ik dit wegkrijg? Geen-een topic kon me helpen... :?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
Misschien is hij niet gemaakt voor winamp 3, en moet je de 'oude versie' (die nogsteeds 10x beter is dan 3) gebruiken??

Zou je denken dat hij dat bedoeld met "niet gemaakt is voor WinAmp 3 ofzoiets"...

Je zegt het antwoord volgens mij zelf al.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zeg ik dus niet! CornerAmp is in het algemeen gemaakt voor WinAmp 3, dus hij zou gewoon moeten werken! Foutmelding:

---------------------------
Error!
The skin you're trying to load doesn't seem to be a supported skin by Winamp3.

Verwijderd

Ik zou proberen om Corneramp opnieuw te downloaden aangezien hij corrupt kan zijn. Verder kanj e proberen om te dubbelklikken op de .wal file en dan te openen met Winamp3...

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

LegacyCode

De crack van de division

CornerAmp werkte toch enkel met beta van Winamp 3, en niet met final release.
Misschien is er al een nieuwe update van die skin beschikbaar.

legacycode.net

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als ik ga [google=conrneramp], kom ik diverse quotes tegen, zoals dit over 1.2:
But It won't work with WinAmp 3 Final. :(
For those having a hard time installing this, do what I did. Open the ZIP file in WinZIP. Create a folder in "C:\Program Files\Winamp\Skins" with the name of Corneramp. Extract all the files there with "Folder Names" enabled. Don't forget to turn on Alpha Blending in the Preferences for the best results. It will give you a warning that this skin was created for an older version of WinAMP 3. Just hit "OK" and it will still work although only in the bottom-left corner
en
corneramp 1.4 is already out, get that, it supports 4 colors and 4 corners and winamp 3 final
Zo geeft zoeken op http://forums.winamp.com ook wat URLs voor (volgens hen) werkende versies :Y)

Trouwens welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, thnx voor jullie reacties allenehm, ik heb nu gedownload:

1) WinAmp 3, Beta 3
2) 5 ZIP's van CornerAmp

Maar waar ik nu achterkom; geen één van die ZIP's bevat een SKIN-bestand (.wal?)! Alleen .xml, .tff en .gif bestanden... :?

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

LegacyCode

De crack van de division

Hernoem die zip dan eens naar een .wal bestand. Die .wal bestanden zijn bij mijn weten gewoon zipfiles van skins.

legacycode.net

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dat naar .wal hernoemen werkt goed... Volgens mij hebbik nu een CornerAmp skin, alleen zíe ik hem nog niet... Active Desktop geactiveerd, WinAmp 3 open gezet, alles wat ik zie is de normale Equalizer. Hij geeft wel aan dat CornerAmp geactiveerd is...

Zoeken? :?

[Edit:] K dan! It works :-D Thnx Junkie _/-\o_

[Edit 2:] Kan ik er voor zorgen dat CornerAmp altijd automatisch opstart en dat dat balkje van WinAmp 3 in mijn taakbalk verdwijnt...?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 11:12 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:43

Zoefff

❤ 

Ik ben dus ook op zoek naar CornerAmp 1.4

Op de winamp site is ie blijkbaar verwijderd, als ik met google zoek, kom ik nl hier terecht: http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=120188

Versie 1.2 kan ik wel vinden, maar ik wil dus versie 1.4 hebben, die blijkbaar ook uit is...

Op een forum ergens kwam ik namelijk de uitspraak "shit, forgot to post my first message, corneramp 1.4 is already out, get that, it supports 4 colors and 4 corners and winamp 3 final" tegen, maar ik kan nergens een linkje vinden :(

Iemand anders die wél het linkje heeft kunnen vinden, van corneramp 1.4 :?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 14:01

zyberteq

nou, dat dus

Wat heb je toch met Active Desktop!?
Winamp3 heeft helemaal geen AD nodig om skins te ondersteunen of waar je AD ook voor nodig denkt te hebben.
Als het goed is download je een .wal bestand en die zet je dus in de skins map van WA3, is het geen wal kan je hem dus zoals gezegd renamen naar .wal (als ie dus ingepakt is) en anders ook zoals gezegd pak je hem uit naar een mapje genaamd corneramp (ofzo)
maar je hebt géén Active Desktop nodig om dat werkend te hebben.

ps. al op Google gezocht?

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• Zoefff

Zoefff

❤ 

ZyberTEQ schreef op 18 March 2003 @ 15:16:
Wat heb je toch met Active Desktop!?
Winamp3 heeft helemaal geen AD nodig om skins te ondersteunen of waar je AD ook voor nodig denkt te hebben.
Als het goed is download je een .wal bestand en die zet je dus in de skins map van WA3, is het geen wal kan je hem dus zoals gezegd renamen naar .wal (als ie dus ingepakt is) en anders ook zoals gezegd pak je hem uit naar een mapje genaamd corneramp (ofzo)
maar je hebt géén Active Desktop nodig om dat werkend te hebben.

ps. al op Google gezocht?
Ik heb niets met actieve destop? Ik wil gewoon corneramp 1.4 hebben, omdat 1.2 het niet met de final van winamp 3 doet :(

En op google kan ik dus niets vinden, alleen corneramp 1.2...

Enige site waar het misschien nog op staat is deze, maar daar word ik ook niet veel wijzer uit :D http://pc3.2ch.net/win/kako/1028/10282/1028219524.html

[ Voor 9% gewijzigd door Zoefff op 18-03-2003 15:19 ]

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Oke, ik heb nu dus CornerAmp 1.5 gevonden! Getest met de laatste versie van Winamp3, en hij lijkt perfect te werken :*)
WHAT'S NEW IN 1.5 ?
- Fixed 1st load bug!
- Added scale, opacity, minimize, and close
buttons to main window
- Removed super auto docking, however Winamp's
regular docking still works. This should fix
multi-monitor issues as well as misc other
docking issues.
- Redid old color themes and added 10 new ones,
including XP themes

WHAT'S NEW IN 1.4 ?
- fixed black box problem when alpha blending
isn't enabled
- added 4 color themes: blue, green, grey, and
red

WHAT'S NEW IN 1.3 ?
- fixed crossfade, shuffle and repeat buttons so
they will work
- fixed image layout problems when switching
corners
- compatible with WinAmp 3 Final!
Ik heb m zelf ff gehost, download m hier :)

Pagina: 1