Toon posts:

Athlon XP 1800+ Tbred-B oc: MP van 13 mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt mijn oude Thunderbird de deur uit te zwieren en te vervangen door een XP1800+ (JIUCB). Onder TBred-topic heb ik hier al zeer veel lovends over gelezen, al stond er wel bij dat een 1700+ niet werkt bij een MP van 13. Een 2100+ zou dit probleem niet hebben.
Mijn vraag is nu: hoe zit het met de XP1800+ ? Iemand die hier al ervaring mee heeft?

Ook zit ik hier met een al wat ouder moederbord, een Abit KG7-Lite met AMD761-chipset. Ik heb al mijn bios geüpdatet en normaal worden nu ook XP's op het 13micron-proces herkend (tot 2000+). Iemand die toevallig al een TBred-B heeft lopen op een AMD761-mobo?

Ik zit wat beperkt qua multipliers ook: 11, 11.5x, 12x en 13x ... 12.5x is dus niet voorzien. Vandaar dat ik zeker wil zijn dat 13x wel zal werken, dat scheelt direct 154MHz in kloksnelheid (meer haal ik er niet uit qua systeembussnelheid).

Thanx! ;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik denk dat men wil dat je deze vraag hier stelt:
[rml][ OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 4)[/rml]

En je kunt dmv het doorkrassen dan wel verbinden van bruggen (bijna) elke multiplier zelf instellen... Als je de MP dan op autodetect zet... De waarde die hij dan vindt... Die kun je zelf instellen. Moet je even in bovenstaand topic kijken en evt daar verder vragen

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Lijkt me idd beter dat je de vraag in de Tbred draad stelt ;)

Dit topic is gesloten.