Toon posts:

Vergelijking van hogesnelheid geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het mooi vinden om eens fatsoenlijk geheugen te vergelijken.
Hier mogen alleen maar pc-3500 of zeer lage latency pc-3200(Zoals Corsair pc-3200LL) vergeleken worden.

Het gaat hier dus om Kingston HyperX pc-3500, Corsair pc-3500, Corsair pc-3200LL, OCZ Performance pc-3500 normaal en EL(in dat EL ben ik vooral geintreseerd).

A.U.B. niet over iets anders gaan praten, want dan word het topic gelokt. :>

edit: OC resultaten zeer gewenst. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 17:28 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[rml][ OC] Het grote DDR geheugen topic[/rml]
wat mijbetreft kan dat gewoon in dit topic erbij hoor

[specs]

Verwijderd

Topicstarter
Maar daar zit teveel "rotzooi" doorheen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 17:45 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Moet je even zoeken op de t.net frontpage naar memory roundup oid

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat die t.net frontpage(kan alleen reactie forum daarop vinden)? :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 17:26:
Hier mogen alleen maar pc-3500 of zeer lage latency pc-3200(Zoals Corsair pc-3200LL) vergeleken worden.
Het gaat hier dus om Kingston HyperX pc-3500, Corsair pc-3500, Corsair pc-3200LL, OCZ Performance pc-3500 normaal en EL(in dat EL ben ik vooral geintreseerd).
Ben je geintresseerd in de prestatie wat mensen hier mee halen (grote ddr topic) of .............. , aha ik zie het al je wilt weten wat voor jou het beste reepje zal zijn ,alleen steek je het topic in een ander jasje ipv Wat is nou het beste performance geheugen voor goede prijs van 2 dagen terug!
Je hebt ook over de policy nagedacht waardoor je besloot het op deze manier te brengen en de regels gewoon aan je laars lapt.
Lees gewoon de reviews door en gebruik bv [OC] Het grote DDR geheugen topic om te kijken naar de prestaties van alle reepjes en trek daar je conclusie uit. :)

Ik zal als ik jou was gewoon een snel reepje Corsair kopen. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 17:26:

Heeft weinig nut dit. Je kunt wel iets vinden van andere draadjes, maar je kunt niet domweg je eigen draadje starten omdat je die andere maar niks vind. De eerste wordt gesloten en dan post je gewoon maar weer een nieuwe? Onzin. Slot dus :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.