Toon posts:

[WK2SP3] onbekende entry in register

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het register de volgende entry staan:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICOSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\UNINSTALL\{5B239A9H-422B-4D8C-AF3H-1A8EC07F956B}

Hoe kom ik er achter wat dit is.
Komt naar voren nadat ik via jv16 PowerTools de items bekijk in het uninstall menu.
Deze entry en nog een andere komt naar voren nadat ik aangeef dat ook de verborgen items getoond moeten worden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voer in je register eens een search uit op {5B239A9H-422B-4D8C-AF3H-1A8EC07F956B}

Verder vindt ik dit ietswat een non-issue; als je niet weet wat dit soort dingen betekenen wat loop je dan in je register te klooien :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Search geeft een entry zoals boven geschetst. Waarom staat deze niet in de add/remove van W2K zelf? Normaliter staat er tenminste iets bij waaruit je kunt afledien om wat voor program het gaat. Nu dus niet. Maakt me nieuwsgierig. En wil ik dus weten wat het kan zijn.
Daarom via hier een beroep op anderen.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

wat heb je zelf al onderzocht?
misschien ergens een dir op je hd die zo heet

[ Voor 44% gewijzigd door PipoDeClown op 16-03-2003 17:39 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht via Google-> niets
Zoeken op www.winguides.com
ook nog niets.

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 18:44

grimson

domeingrommer

Volgens mij is dit een MSI install GUID. Misschien heeft het wel een functie om hidden te blijven.
Vaak zie ik wel eens bij het installeren van Win2K/XP dat de 'webfolders' na de eerste keer aanmelden worden geïnstalleerd ofzo. Misschien is dit de 'webfolders' ? :)

Verwijderd

Topicstarter
grimson schreef op 16 maart 2003 @ 17:44:
Volgens mij is dit een MSI install GUID. Misschien heeft het wel een functie om hidden te blijven.
Vaak zie ik wel eens bij het installeren van Win2K/XP dat de 'webfolders' na de eerste keer aanmelden worden geïnstalleerd ofzo. Misschien is dit de 'webfolders' ? :)
Ik heb problemen met installeren van files met de extensie .msi
Bv. Microsoft Baseline Security Analyzer.
Krijg dan een melding dat de installation prematurely ended because of an error.
Ik kom er niet achter wat de error is.

Ben dus op zoek naar oplossing. Kwam daarbij dit in de registry tegen en dacht misschien heeft het een met het ander te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 17:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Installatieproblemen opgelost. Blijkbaar kan ik .msi files alleen vanaf de c: schijf installeren.

Case closed.
Pagina: 1