Ik heb op een tennisvereniging vorig jaar een Philips DSX 6073 geinstalleerd, dit werkte allemaal prima, nu is het winter geworden en hebben we de satteliet en tuner e.d. meegenomen (als er toch niet wordt gekeken kunnen we het wegens inbraak e.d. beter even weghalen). Nu sloot ik zaakje gistere weer aan, Canal+ gebeld, smartcard geactiveerd, alles werkt weer, maar er zijn 2 kanalen gewijzigd, dus ik pak de afstandsbediening om die kanalen weer goed te zetten, maar nu blijkt een of andere onbekende droplul een code erin te hebben gezet 
Die code is nergens opgeschreven, niemand weet WIE het was en die code is dus niet te vinden. Weet iemand of er een master-code is voor deze tuner of kan ik hiervoor philips bellen en kunnen die hem geven? (ze zijn vandaag geslossen dus ik probeer het even hier).
En ja, ik weet dat het niet al te slim was om er zelf niet een code in te zetten, maar er is meer dan 1 droplul op deze wereld
Die code is nergens opgeschreven, niemand weet WIE het was en die code is dus niet te vinden. Weet iemand of er een master-code is voor deze tuner of kan ik hiervoor philips bellen en kunnen die hem geven? (ze zijn vandaag geslossen dus ik probeer het even hier).
En ja, ik weet dat het niet al te slim was om er zelf niet een code in te zetten, maar er is meer dan 1 droplul op deze wereld