Toon posts:

2000+ overclocken deel2

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ook dit forum is nieuw voor mij... op een of andere manier vorige gesloten? In ieder geval veel aan die link gehad... ga denk ik zo ff beetje spelen met de frontbus. En ik heb trouwens geen palomino, maar een Tbreg. Net voor dat ik voor de eerste keer ging overclocken op de processor gekeken. AXDA2000DKT3C RIRGA 0203 MPM, dus als ik het goed begrepen heb vandaag op dit forum is deze niet gelocked, en is hij goed te overclocken.

Ben benieuwd wat hij straks gaat doen als ik de frontbus opschoef, (moet zeker de temp in de gaten houden, want heb gewonen koeling).

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nou ik vind het niet bijster interessant allemaal dus had je het hier ook kunnen zeggen:

[rml][ OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 4)[/rml]

De idee is zeg maar dat dit soort "opmerkingen" in grote topics verzameld kunnen worden, de echte problemen als "help mijn pc ontploft" rechtvaardigen nog een topic.

Niet dat het mij veel kan schelen hoor, maar dat is het beleid hier en dit topic gaat zometeen een slotje krijgen. Het is denk ik een goed idee om even een blik te werpen in de FAQ en eerst veel te lezen voor je zelf gaat posten...

[ Voor 53% gewijzigd door Captain Pervert op 16-03-2003 17:06 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Je topic wordt niet zomaar gesloten hoor :) Ga gewoon lekker verder in bovengenoemd topic. Dat is opgericht om wildgroei van kleine vragen als deze te voorkomen. En ik zou de hele FAQ eens doorlezen.

[ Voor 38% gewijzigd door Steve op 16-03-2003 17:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor het vermelden... en ik zal verder gaan in het genoemde topic... weer wat geleerd

Verwijderd

Laten we zeggen: beginners geluk :P ;)

Draadjes gaan idd niet zomaar dicht. In de laatste post staat altijd waarom hij dicht gaat en vaak ook welke stappen je moet/kan nemen om verder te komen met je probleem. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 19:52 ]

Dit topic is gesloten.