Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
We hebben weer een nieuw sticky.
Deze keer niet over 1 specifieke telefoon, maar over de Cebit waar een hoop telefoons gepresenteerd werden.

Dit is de directe link naar het artikel.
GSM-Presentaties @ Cebit

Je kan hier discussieren over de gsm's of nog extra vragen aan mij stellen erover (ik heb hier nog voldoende specs liggen), maar als je typfouten ziet mag je die ook natuurlijk melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Dit wordt een beetje een onzin post, maar toch doe ik hem!

HULDE _/-\o_

Ik ben zelf niet naar de Cebit geweest en een echt overzicht van noviteiten miste ik dan ook tot nu toe. Dit maakt het weer een beetje goed! Een beetje boel mag ik wel zeggen. Zo kan je direct mooi zien wat er op een bepaalde markt speelt. Nu maar hopen dat anderen zich nog geroepen voelen tot het maken van een soort gelijk onderdeel voor andere gadgets!

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Goed bezig geweest [Airwolf]! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:57
Bij de topics over nieuwe telefoons van de afgelopen paar weken mis ik eigenlijk nog een paar modellen. Hier iig twee waarover nog geen topic is, de philips 330 en de 630

Philips 330:

GSM 900/1800
Battery type: Li-Ion 570 mAh
Autonomy:
Standby time: up to 400 hours
Talk time: up to 4.5 hours
Most likely, that there press release had a wrong operating time and in fact, it is twice shorter.
Graphical display (101x80 pixels), which can show up to 8 text lines.
Available colours: Sparkling Blue, Lacquer White, Brilliant Silver and Shining Red
Weight: 78 g.
Dimensions: -
Memory
Phonebook: up to 300 entries; up to 3 phone nubmers can be assighned to one entry; up to 10 caller groups
Up to 100 SMS-messages can eb stored in the phone memory, they can be secured by a password

Ringing tones, call management
Vibrating alert
32-tones polyphonic ringing tones
30 ringing tones, 20 -pre-installed and 10 - downloadable
HR, FR,EFR, AMR

SMS
EMS
SMS
Predictive text input T9
Templates

Connectivity
WAP 1.2.1
Synchronization with PC

Organizer and additional features
Light Call - a light edging while incoming call
Screen saver as a clock or graphical picture
Time, date, alarm-clock
Calculator, currency converter
Games

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/philips/image/330-6.jpg

Philips 630

General features
Announced in February 2003
GSM 900/1800
Battery type: Li-Ion 560 mAh/Li-Ion 900 mAh (as an additional accessory)
Autonomy:
Standby time: up to 200 hours/ 300-400 hours
Talk time: up to 2.45 hours/5 hours
Internal display: graphical 4096-color display (128x128 pixels), which can show up to 5 text lines and 3 service lines. External display has a resolution of 80x48 pixels and a blue backlighting
Blue keypad backlighting
256-color LED, which enables to realise Call Alert function. Special LED colors could be assigned to phone numbers from the phonebook
Various available colors
Weight: 78 g.
Dimensions: 83 x 43 x 21.8 mm
Memory
Phonebook: up to 300 entries; up to 3 phone nubmers can be assighned to one entry; 1 caller group - VIP
Up to 100 SMS-messages can eb stored in the phone memory, they can be secured by a password

Ringing tones, call management
Vibrating alert
32-tones polyphonic ringing tones
30 ringing tones, 20 -pre-installed and 10 - downloadable
HR, FR,EFR, AMR

SMS
EMS
SMS
Predictive text input T9
Templates

Connectivity
GPRS (4+2)
WAP 1.2.1
Synchronization with PC

Organizer and additional features
FM-radio, 32 stations can be stored in the memory
Screen saver as a clock or graphical picture
Organiser
Time, date, alarm-clock
Calculator, currency converter
Games: Tetris, Boxman and Slot machine

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/philips/image/630-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/philips/image/630-all.jpg

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Ik heb Philips niet in de Communication hal gezien (Hal26), misschien heb ik verkeerd gekeken ?
Waar stonden ze dan ? Philips stond wel in een andere hal, maar daar alleen met multimedia apparatuur.

En heb je ook eigen foto's van de toestellen ?
Als je dan ook nog een stukje erover schrijft dan kunnen die toestellen er wel bij worden gezet.

[ Voor 54% gewijzigd door Attilla op 16-03-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57
Heb je ook afbeeldingen van die L55 en M55 toestellen...? Ben erg benieuwd.

Ik zal ook nog ff bij Google kijken, maar ik miste de foto's na de intro die je bij Siemens geschreven had.

Gaaf overzicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed werk [Airwolf]!! _/-\o_

Misschien kun je SJOE®DO ook nog vragen of hij nog wat kan schrijven, foto's geven, aangezien hij er ook een heleboel heeft geplaatst in: [rml][ nieuwe phone] maar welke??[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
[Airwolf] schreef op 16 March 2003 @ 17:47:
Ik heb Philips niet in de Communication hal gezien (Hal26), misschien heb ik verkeerd gekeken ?
Waar stonden ze dan ? Philips stond wel in een andere hal, maar daar alleen met multimedia apparatuur.

En heb je ook eigen foto's van de toestellen ?
Als je dan ook nog een stukje erover schrijft dan kunnen die toestellen er wel bij worden gezet.
Ik ben zelf niet op de cebit geweest :(. Maar deze phones stonden op mobile-review al een week ofzo. Er was hier op GOT nog geen discussie over en heb ze daarom hier maar toegevoegd, vind het vreemd dat philips geen eigen stand heeft terwijl ze toch terug willen komen (met dank aan cellon).
Misschien kan dit draadje ook gebruikt worden voor niet cebit premieres? Dan kunnen alle gsm premieres van de komende tijd (en afgelopen) tijd in een draadje besproken worden.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
airwolf vliegt de hele wereld af (ook naar gerlos ;))
Ik zelf vind het nogal jammer van de ontbrekende bluetooth en mp3 speler funtie op de siemens sl55. Dacht net een phone gevonden te hebben die aan al m`n eisen voldeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah...

Ik ga morgen naar de cebit, ik zal ook een aantal foto's maken!

Ik ben eens benieuwd bij ericsson.. ik had ooit een SDK kit gekocht dus als het goed is : ) kan ik in de prive tent.. ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
ESteg schreef op 16 March 2003 @ 17:59:
Heb je ook afbeeldingen van die L55 en M55 toestellen...? Ben erg benieuwd.

Ik zal ook nog ff bij Google kijken, maar ik miste de foto's na de intro die je bij Siemens geschreven had.

Gaaf overzicht! :)
Ik heb nog een foto van de L55:
Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/fotoboek/albums/cebit%20pics/DSC01343.JPG

Maar deze heb ik niet in het artikel geplaatst aangezien die volgens mij precies hetzelfde is als de S/C55 en die zijn al in de winkel te krijgen.
De M55 lag daar niet bij de simens stand, helaas.
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 18:06:
Goed werk [Airwolf]!! _/-\o_

Misschien kun je SJOE®DO ook nog vragen of hij nog wat kan schrijven, foto's geven, aangezien hij er ook een heleboel heeft geplaatst in: [rml][ nieuwe phone] maar welke??[/rml]
Mja ik vraag me af of ze per dag andere telefoons beschikbaar hadden, ik heb namelijk helemaal niks over de P400 gezien, die lag niet beschikbaar.

Ik heb hem iig een e-mail gestuurd, dan kunnen we misschien zijn foto's er ook nog bij zetten. :)
marteltor schreef op 16 maart 2003 @ 18:15:
airwolf vliegt de hele wereld af (ook naar gerlos ;))
Ik zelf vind het nogal jammer van de ontbrekende bluetooth en mp3 speler funtie op de siemens sl55. Dacht net een phone gevonden te hebben die aan al m`n eisen voldeed.
offtopic:
Wat heb jij met het supergave gerlos ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Attilla op 16-03-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 13:20

Alaksandus

Vae puto deus fio

En hoe zit het met de Samsung telefoons? Die mensen daar zitten ook niet stil en mij lijkt het dat ze ook aanwezig waren @ Cebit.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Coronaextra schreef op 16 maart 2003 @ 18:27:
En hoe zit het met de Samsung telefoons? Die mensen daar zitten ook niet stil en mij lijkt het dat ze ook aanwezig waren @ Cebit.
Ze zullen uiteraard aanwezig zijn geweest, helaas ben ik er maar 1 dag geweest en het was best druk. Ik ben hier sochtens om 7uur weg gegaan en was daar om 11 uur. Van 12 tot half 3 ben ik in de communication hal geweest en had ik deze foto's al gemaakt.

Dus toen vond ik het wel een beetje voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 13:20

Alaksandus

Vae puto deus fio

[Airwolf] schreef op 16 March 2003 @ 18:34:
[...]

Ze zullen uiteraard aanwezig zijn geweest, helaas ben ik er maar 1 dag geweest en het was best druk. Ik ben hier sochtens om 7uur weg gegaan en was daar om 11 uur. Van 12 tot half 3 ben ik in de communication hal geweest en had ik deze foto's al gemaakt.

Dus toen vond ik het wel een beetje voldoende :)
Owke mijn excuses, je hebt het blijkbaar druk genoeg gehad :Y) Maar voor de rest is het een hele mooie reportage 8)

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Coronaextra schreef op 16 March 2003 @ 18:42:
[...]

Owke mijn excuses, je hebt het blijkbaar druk genoeg gehad :Y) Maar voor de rest is het een hele mooie reportage 8)
Ow nee hoor, maakt niet uit. Ik snap de vraag wel. :)
Maar tot nu toe zijn Nokia, Siemens en SE toch wel de grootste spelers. Tussendoor had ik dan nog Motorola en Sendo gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Goed verhaal :) Ik ben het alleen niet helemaal eens met wat je zei over de personen die bij Nokia en Sony Ericsson stonden voor te lichten. Bij Nokia vond ik ze erg kort van stof en ze hadden meer zoiets van "Kijk er zelf maar even naar". Bij Sony Ericsson heb ik letterlijk meer dan een uur met iemand staan praten over de P800 en diensten die hiervoor beschikbaar zijn/komen. Die gast nam echt de tijd voor me.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
ErectionJackson schreef op 16 maart 2003 @ 18:47:
Goed verhaal :) Ik ben het alleen niet helemaal eens met wat je zei over de personen die bij Nokia en Sony Ericsson stonden voor te lichten. Bij Nokia vond ik ze erg kort van stof en ze hadden meer zoiets van "Kijk er zelf maar even naar". Bij Sony Ericsson heb ik letterlijk meer dan een uur met iemand staan praten over de P800 en diensten die hiervoor beschikbaar zijn/komen. Die gast nam echt de tijd voor me.
Tja ik denk toch wel dat het per persoon verschillend is (die je spreekt), ik ben bij de Nokia stand ook bijna een uur geweest en bij de SE stand maar een half uurtje. Ook zal het wel komen omdat de P800 het parade paardje van SE is en omdat hier op got daar al zoveel aandacht aan is besteed zou een kort verhaaltje van mij toch maar weinig voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag van die toestellen, ik ben de 13e geweest en toen lagen alle modellen van Siemens beschikbaar hoor, incl de M55, SL55, CL50 en de U10.... Ook bij Samsung (tegenover de Nokia stand) lagen alle modellen beschikbaar, maar omdat die toestellen mij niet zo intereseren heb ik alleen de P400 gefotografeerd, de rest lag er ook gewoon! ik heb alleen Motorola en Mitsubishi over het hoofd gezien... maarja wat wil je in die drukte! ;)

ja en wat betreft die review, wil je de M55 en SL55 foto's ook hebben, want dan heb ik iets van 11 foto's ofzo voor je... ik weet niet of je dat hier wil doen of via de mail.. ik hoor het wel...

En hoe heb je de N-Gage stand nou over het hoofd kunnen zien!? dat was ongeveer de halve Nokia stand >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Hoe ik die N-gage stand over het hoofd heb gezien snap ik nog steeds niet. 8)7

Maargoed, als jij nog een paar leuke foto's heb van gsm's die ik nog niet heb.... graag. Als je ze dan wil mailen, dan moet ik even kijken wanneer er een mod online is en dan kan ik ze erbij zetten (ivm. html rechten).

Als je foto's heb van toestellen anders dan nokia en je weet er nog iets speciaals over, wat ik erbij kan zetten vermeld dat even in de mail. Als jij de P400 gaaf vind, dan kan je daar vast wel wat over vertellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14
Wat mij ook opviel was in een paar hallen, dat tussen sommige stands koreaanse bedrijven waren met echt mooie telefoons. Ik heb een kaartje gehad van 1 van die knakkers omdat ze in europa nog geen verkooppunt hebben gevonden ervoor.

Hij zou mij meer info sturen deze week over de phones en ik heb hem beloofd te kijken of ik iets voor hun kan doen. Specs:

Klapmodel (zo'n V serie model ala motorola)
Kleurenscherm (65k kleuren)
800, 900, 1800, 1900 band (quad band, maar moet je handmatig instellen)
Camera 800x600 resolutie
GPRS ondersteuning
infrarood maar geen bluetooth ivm licentie :?

Affijn, kan wel alles noemen, maar zal wel ff kijken naar plaatjes en specs.
U hoort van mij!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 16 maart 2003 @ 20:03:
Maargoed, als jij nog een paar leuke foto's heb van gsm's die ik nog niet heb.... graag. Als je ze dan wil mailen, dan moet ik even kijken wanneer er een mod online is en dan kan ik ze erbij zetten (ivm. html rechten).

Als je foto's heb van toestellen anders dan nokia en je weet er nog iets speciaals over, wat ik erbij kan zetten vermeld dat even in de mail. Als jij de P400 gaaf vind, dan kan je daar vast wel wat over vertellen. ;)
In welk formaat zal ik ze je mailen? Ik heb ze genomen in 1280x1024 en voor het forum gerezised naar 600x450.. Als je dat voldoende vindt, kan je ze gewoon hier van het forum halen, als je ze in groter formaat wil, kan ik ze gewoon naar je mailen.. zeg het maar: je mist iig nog de N-Gage ;) de 6220, de 6800, de M55, de SL55, de P400.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Mail het grote formaat maar naar mij toe als je wil en als je er zin in heb, maak een klein verhaaltje bij de P400. :) (Natuurlijk komen er netjes credits voor onderaan ;))

De 6620 bestaat trouwens niet, het is de 6220 en daar heb ik al foto's van, maar die ben ik er vergeten bij te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEHE, die foto's zijn alleen 500k per stuk, dus 10 foto's van dat formaat MAILEN lijkt me niet zo verstandig!? :? >:) Tja die typfout is wel lullig! Ik notabene als Nokia fan! heb hem snel even geedit... ;) en tja ik vind die P400 wel een grappig toestelletje en heb hem even gecheckt maar verder heb ik er weinig over te melden! ach ik bedenk wel even een stukje!.. ;) ik hoor het dan wel van die foto's.. CHEERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
500k is inderdaad wel wel erg veel.
Ik kijk dan wel even in het andere topic voor leuke foto's.

Als je een stukje nog wil schrijven, graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Ik heb even een update gedaan, de volgende telefoons staan er nu ook bij:
6220, 6800, N-gage en de SL-55

Sjoerdo, ik dacht dat je ook een foto had van de M55 ?
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/cebit2003-18.jpg
Tussen je plaatjes staat deze als de M55, maar dit is toch echt de L55 (staat onder het display).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdo wat vind jij? Ik heb nu vorige week zo'n 8910i gehaald, al kwam ik daar voor de 7250, maar mij werd verteld dat ze die nog lang niet kregen. Nu is opeens wel te koop, ik kan hem nog ruilen. Doen of niet doen? 8910i of 7250?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
itsontoday, ben je ontevreden over de 8910i ?
Ik vind dat best een mooie gsm namelijk en je kan natuurlijk als het om de camera gaat gewoon een losse digicam halen, daarmee heb je kan je er een veel beter kwaliteit uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 17 maart 2003 @ 11:48:
itsontoday, ben je ontevreden over de 8910i ?
Ik vind dat best een mooie gsm namelijk en je kan natuurlijk als het om de camera gaat gewoon een losse digicam halen, daarmee heb je kan je er een veel beter kwaliteit uit halen.
Dat schermpje valt aardig tegen, klein en maar 8bit, echt niet te vergelijken met een 7210. Ik vind die camera wel leuk in de 7250, maar het gaat me ook om het schermpje en die beltonen vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 17 March 2003 @ 11:21:
Ik heb even een update gedaan, de volgende telefoons staan er nu ook bij:
6220, 6800, N-gage en de SL-55

Sjoerdo, ik dacht dat je ook een foto had van de M55 ?
[afbeelding]
Tussen je plaatjes staat deze als de M55, maar dit is toch echt de L55 (staat onder het display).
hmmn.. vaag.. ik zie het nu ook idd! nah aangezien de L55 niet bestaat is dat gewoon de M55 (dit staat namelijk ook in al het reclamemateriaal als flyers en billboards) maar ik heb helaas geen plaatje waar "M55" op staat! de prototype versie vanm de M55 hebben ze blijkbaar zo aangeduid ofzo....

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 11:32:
Sjoerdo wat vind jij? Ik heb nu vorige week zo'n 8910i gehaald, al kwam ik daar voor de 7250, maar mij werd verteld dat ze die nog lang niet kregen. Nu is opeens wel te koop, ik kan hem nog ruilen. Doen of niet doen? 8910i of 7250?
HEHE, wij zijn echt wel een beetje de freaks hier hè.. ;) tja persoonlijk vindt ik die 8910(i) niet zo geweldig, een vriend van mij heeft hem ook en het is zeker een leuk toestelletje, maar hij kost gewoon teveel voor wat hij kan, en ja het is natuurlijk wel een designtoestel, maar zelfs dan vind ik het het geld niet waard.. de 7250 is dan weliswaar geen echt designtoestel maar deze Fashion Phone heeft wel degelijk een :9~ design! een design wat ik persoonlijk mooier vind dat de 8910(i) en de optie om frontjes te wisselen vind ik ook altijd erg fijn! tja de camera is dan misschien niet helemaal geweldig, toch kan je er gewoon leuke shots mee maken hoor! ze zien er ook nog best redelijk uit op je scherm! en aangezien je zelf een 7210 hebt gehad (waar je deze telefoon enigzins mee kan vergelijken (scherm, vorm) kan je op die manier wel een beetje bekijken welke je prettiger vindt!

Kortom, mijn advies: Inruilen die hap en neem die FLITSENDE 7250! in het paars of blauw (want dat zijn toch wel de vetste kleuren vindt ik!) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, lekkere tip, heb het al gedaan, krijg het verschil terugbetaald, moet nu alleen ff wachten tot ze het in kas hebben. Dan kan ik mijn blauwe 7250 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 12:42:
[...]de 7250 is dan weliswaar geen echt designtoestel
...geen designtoestel, kijk hier: http://www.nokia.com/from_eye_to_eye/flash.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 13:25
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 12:31:
[...]

hmmn.. vaag.. ik zie het nu ook idd! nah aangezien de L55 niet bestaat is dat gewoon de M55 (dit staat namelijk ook in al het reclamemateriaal als flyers en billboards) maar ik heb helaas geen plaatje waar "M55" op staat! de prototype versie vanm de M55 hebben ze blijkbaar zo aangeduid ofzo....
Siemens noemt geeft haar prototypes al jaren de aanduiding L aan :) De L55 is inderdaad de M55 :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie je dat dacht ik al! :) bedankt voor het bevestigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is FASHION! het is een FASHION PHONE, net als de 7210.. de 8910 is een DESIGN PHONE! Ik wil wel foto's zien he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke revieuw! :) Alleen hier wordt m'n keus niet makkelijker op ;)

Ik ga over een maandje m'n abbo verlengen en zit te twijfelen tussen de kleine 6100 of een andere (niet te grote met camera, uiteraard wel nokia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk, foto's komen eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat er dadelijk toch mooie telefoons van nokia uitkomen
ik vindt ze er vet uitzien dus da wordt kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Ik heb nog een aantal foto's van SJOE®DO gekregen, deze heb ik er nu ook in gezet.

1 extra bij de N-gage en 3 nieuwe van de SL-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:49
Ik heb hier ook nog wat fotootjes neer gezet: http://www.xs4all.nl/~gguinee/various/messe/

Heb niet echt gericht fotootjes gemaakt, meer een beetje uit de losse pols zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 19-09 23:13
hmm, als ik dat artikel bekijk en ik lees het laatste stukje dan vind ik:

"Als je bijvoorbeeld kijkt naar de mogelijkheid om live videobeelden te streamen, dan vind je deze optie alleen nog bij Siemens en SonyEricsson."

als ik dat dan vergelijk met het volgende topic:
Video kijken op je mobiel

dan blijkt het nogal mee te vallen met dat streaming video gebeuren. De Nokia 7650 en de 9210 kunnen het ook, alsmede de 3650 want die kan alles wat de 7650 kan ook

maar voor de rest mooi overzicht, veel foto's erbij da's wel rielekst.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 07:48

Scrummie

Think different

ErectionJackson schreef op 16 maart 2003 @ 18:47:
Wat heeft deze goede meneer je vertelt over wat komen gaat dan ? Dat is wel info die ik interessant vind namelijk :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Schaapje_BlaaT schreef op 17 maart 2003 @ 21:56:
hmm, als ik dat artikel bekijk en ik lees het laatste stukje dan vind ik:

"Als je bijvoorbeeld kijkt naar de mogelijkheid om live videobeelden te streamen, dan vind je deze optie alleen nog bij Siemens en SonyEricsson."

als ik dat dan vergelijk met het volgende topic:
Video kijken op je mobiel

dan blijkt het nogal mee te vallen met dat streaming video gebeuren. De Nokia 7650 en de 9210 kunnen het ook, alsmede de 3650 want die kan alles wat de 7650 kan ook

maar voor de rest mooi overzicht, veel foto's erbij da's wel rielekst.
Dat wist ik zelf nog niet eens toen ik het artikel schreef. :+
Ik dacht dat die realone player echt specifiek voor een bepaalde model was en niet een losse applicatie die je kon installeren.

De vraag is alleen of ik dit moet wijzigen, want Nokia heeft standaard die optie niet. Je moet er dus een losse applicatie voor installeren die bij de concurrenten al geinstalleerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
zeker weten? realone player krijg je bij de nokia 3650 (of je het bij de 7650 en de 9210 ook krijgt weet ik niet) als het daarmee kan dan hoef je dus niks los te installeren

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Schaapje_BlaaT schreef op 18 maart 2003 @ 08:54:
zeker weten? realone player krijg je bij de nokia 3650 (of je het bij de 7650 en de 9210 ook krijgt weet ik niet) als het daarmee kan dan hoef je dus niks los te installeren
Als ik het topic lees dan zie ik dus dat het zelf geinstalleerd moet worden.
Maar ik zal zo wel even kijken, want ik kan niet zo 1 2 3 iets veranderen, aangezien ik geen html rechten heb. Ik moet even wachten tot er een IT mod online is dan.

edit:

Ik heb de zin even wat veranderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Attilla op 18-03-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Complimenten voor de zeer uitgebreide 'review'! :)

[mierenneukmode]
In de tekst staat 'Ik moet zeggen dat ik de Nokia N-GAGE toch wel een leuk apparaatje vindt.'. In dit geval moet 'vind' zonder t omdat het op 'ik' slaat.
[/mierenneukmode]

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 18-03-2003 23:27 . Reden: layout ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Zal ik ff wijzigen, maarre dat is de text van Sjoerdo he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHA! tja ik wil die d's en die t's nog wel eens door elkaar halen! en die tekst komt uit mijn informele verslag van de CeBIT, dat ineens in een formeel verslag terecht is gekomen! ;) maargoed.. bedankt voor het verbeteren! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand toevallig een prijsindicatie van de Siemens SL55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik zie niet zo veel van de Samsung P400. Ik vond 't best 'n geinig telefoontje.
Vond alleen dat het cameraatje niet zo fijn daaide, maar dat kan ook komen doordat al 'n paar duizend mensen 'm in hun handen hebben gehad.

Ik had trouwens verwacht dat je het scherm kon doordraaien. Maar dat gaat dus niet, 180 graden draaien, en weer terug, dus niet 360 graden.

Zijn dr nog mensen die die Toshiba telefoon hebben gezien in hal 1, met OLED display?
Was vast 'n proto typen, maar WOW, die had 'n extreem scherm. Ik heb dr 'n foto van gemaakt met m'n SE P800, die zal ik strax ff online zetten als ie gelukt is :) .
Scherm was extreem dun (1mm ofzo) kon 260.000 kleuren weergeven. Daarnaast was het ook nog eens haarscherp. Was echt indrukwekkend.
Volgens die jongen die erbij stond kon je het over 1,5 jaar in de GSM's verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een plaatje ervan

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rstudios/toshibaoled.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
hier vind je de foto's die ik gemaakt heb op de stand van Toshiba:

http://www.pbase.com/flint/toshiba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Van 'n Toshiba OLED display.
Dat had je trouwens ook kunnen zien als je de naam van het plaatje had zichbaar gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Mag ik even tippen dat de 6220 wel degelijk iets nieuws heeft? Het heeft namelijk i-mode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik schreef op 20 maart 2003 @ 20:28:
Mag ik even tippen dat de 6220 wel degelijk iets nieuws heeft? Het heeft namelijk i-mode :+
Dat kan de 3650 ook aan, en er schijnen nu aardig wat telefoons te komen van andere leveranciers als NEC en Toshiba die dat ook ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 00:08:
[...]

Dat kan de 3650 ook aan, en er schijnen nu aardig wat telefoons te komen van andere leveranciers als NEC en Toshiba die dat ook ondersteunen!
Maar komen er ook nieuwe Vodafone Live toestellen?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Tom_Paris schreef op 22 March 2003 @ 12:25:
[...]

Maar komen er ook nieuwe Vodafone Live toestellen?
Vodafone Live is geen standaard, dit is gewoon een naam die Vodafone ervoor bedacht heeft en er zijn meer toestellen voor beschikbaar dan dat ze nu in hun arsortiment hebben. Eigenlijk elk toestel kan Vodafone live aan. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Attilla op 22-03-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
[Airwolf] schreef op 22 March 2003 @ 12:56:
[...]

Vodafone Live is geen standaard, dit is gewoon een naam die Vodafone ervoor bedacht heeft en er zijn meer toestellen voor beschikbaar dan dat ze nu in hun arsortiment hebben. Eigenlijk elk toestel kan Vodafone live aan. :)
Even op aanvulling van de post van [airwolf], de toestellen die vodafone live gebruikt moeten het volgende ondersteunen:
-MMS
-Wap 1.2
-Polyfone ringtones (weet niet of dit een open standaard moet zijn)
-Java (optioneel)
-GPRS
-aangepaste software

Al met al komen er heel veel telefoons op de markt die dit ondersteunen en dat maakt het voor vodafone makkelijker om veel toestellen voor live aan te bieden. Alhoewel ik persoonlijk denk dat veel toekomstige live toestellen op symbian zullen worden gebaseerd. Op dit moment moet vodaone voor ieder toestel aangepaste software maken, als ze symbian toestellen toepassen dalen de ontwikkelkosten daarvan.

Pagina: 1