1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Werken daar niet allemaal VBO-ers met een vlotte babbel en een Peugeot 206?
Adminbreak:
En dat is dan een officiële waarschuwing voor trollen/flamen.
Zie je mail binnen 5 minuten.
[ Voor 45% gewijzigd door Roelant op 17-03-2003 14:24 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
jawel, die werken daar jaCaptain Pervert schreef op 16 March 2003 @ 17:01:
T for Telecom
maar je argument over kvk nummers is net zo goed onzin. Een kvk nummer zegt (vrijwel) niets.
Sorry dat dit wat offtopic is.
[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 16-03-2003 17:06 ]
Wel braaf je 'edit' knopje gebruiken hèCaptain Pervert schreef op 16 maart 2003 @ 17:02:
Waarschijnlijk heeft ie het op Fok gelezen ofzo. Bovendien, als het zo was, en HIJ het al zou weten, zou het allang op t.net hebben gestaan of zou het uitgebreid op GoT besproken zijn...!
Ik heb hier pas ook iets over gehoord, maar één ding vind ik vreemd in jouw redenering (of eigenlijk die van de verkoper) :
Oftewel: Minder subsidie dus goedkoper bellen.dat alle subsidies op telefoons eruitgaan en dat mobiel bellen erg goedkoop gaat worden (0,03 per minuut)
Klinkt mij niet erg logisch in de oren
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Toestellen zullen dus gewoon duurder gaan worden in de komende 2 jaar voor de consument, maar aangezien al bijna iedereen een telefoon heeft is dat niet zoeen probleem.
Je kan wel heel denigrerend doen tegen die "T for Telecom verkoper aka vbo'er", maar hij weet toch echt wel waar hij over praat en jij blijkbaar dus niet.
De subsidie op telefoons, vaak tientallen of zelfs honderden euro's, die door de verkoper aan de klant wordt gegeven, wordt terugverdiend met de tikken, die dus te duur zijn.dawuss schreef op 16 March 2003 @ 17:07:
Oftewel: Minder subsidie dus goedkoper bellen.
Klinkt mij niet erg logisch in de oren
Die subsidie omlaag betekent dat de tikken goedkoper kunnen worden. Stoch niezo moeluk?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Vodafone heeft toch niet zo veel te maken met de omzetcijfers van Nokia? Als Vodafone de subsidie wil afschaffen waardoor er minder Nokia's worden verkocht dan is dit het probleem van Nokia, maar totaal niet van Vodafone. Door de goedkopere abbo's zullen zij meer klanten (proberen te) trekken.dominator schreef op 16 March 2003 @ 17:14:
Denk (hoop zelfs) dat dit nog lang gaat duren. Kan me niet voorstellen dat high-end toestellen als de 7650 of p800 nog flink zullen verkopen als we daar 100% van de marktwaarde voor moeten neertellen. (500-800 euro) Zelf had ik nooit een 7650 genomen voor die prijs in ieder geval, het is dat meneer vodafone zo'n leuk prijsje maakte een paar maanden geleden. 250 euro maakt de drempel een STUK lager om een nieuw toestel aan te schaffen.....
Ik hoop alleen dat wanneer er andere bedrijven volgen zij dit beter zullen doen dan O2, je krijgt daar wel veel minuten, maar wel met een beperkte inzetbaarheid. Dan liever iets minder minuten maar iets ruimer inzetbaar. (altijd naar alle netwerken).
En dan nog de vraag of het een goede stap zou zijn. De redenatie klopt wel denk ik. Maar met een goedkopere telefoon lok je de klant ook wel! Nou ja, is een beetje net zoals met die gratis abbo's via internet. Je hebt een "gratis" abbonement (ofterwijl een paar euro per maand), maar geen nieuwe telefoon. Wil je en een nieuwe telefoon en een nieuw abbo dan zal het elkaar niet zoveel uitmaken.
Ceci n'est pas une signature!
-sorry voor de big giant offtopic !-Captain Pervert schreef op 16 March 2003 @ 17:01:
T for Telecom
Gaan we generaliseren ?
Reageer dan niet, jou reply's hadden net zo veel mee te delen aan dit topic dan mijn reply.
Mensen met een VBO opleiding zijn niet per definitie domme mensen, net zoals mensen die rechten studeren per definitie slim zijn.
Meh!
Verwijderd
Adminbreak:
Zie je mail binnen 5 minuten.
[ Voor 65% gewijzigd door Roelant op 17-03-2003 14:21 ]
Maar wat dan vreemd is, is dat de subsidies nog nooit zo hoog zijn geweest. Je krijgt netto gezien nu vaak zelf geld toe als je een abo afsluit. Dat is nog nooit geweest!
Uiteindelijk zullen de subsidies wel verdwijnen, en zal bellen goedkoper worden. Maar ik vraag mij af wanneer, om mensen aan de UMTS te krijgen zal er wel een dikke subsidie gegeven moeten worden. Dus de komende jaren zie ik de subsidies blijven.
Serieuse reactie op een bijzonder ongenuanceerde opmerking. Helaas klopt deze opmerking wel degelijk, het nivo van de gemiddelde verkoper is echt slecht. 99 van de 100 krijgen geen opleiding en krijgen als "studie" materiaal mee naar huis? je raad het al, de folder die jij en ik ook mee naar huiskrijgen. Nu is daar in principe niks mis mee, maar een goed ingelezen verkoper in een telecom zaak is ver te zoeken, zeker als het gaat om verschillende actie die gaande zijn. Om mensen nu meteen maar uit te maken voor domme vbo-er slaat nergens op, maar het nivo van de verkoper is bedroefend en dat heeft niks met je opleiding te maken.Captain Pervert schreef op 16 March 2003 @ 17:01:
T for Telecom
<font color="red"><b>Adminbreak:</b>
Zie je mail binnen 5 minuten.</font>
Maar zullen we nu weer ontopic gaan posten?
[ Voor 13% gewijzigd door intoxicated op 17-03-2003 15:14 ]
no comment
Beeindigen van subsidie betekent niets mee dan ennmalige extra inkomsten van de providers.
klopt, ik heb net een D8 abo afgesloten waar ik winst op ga makenOscar Mopperkont schreef op 17 March 2003 @ 14:18:
Elk jaar hebben ze hetzelfde verhaal, de subsidies verdwijnen en/of worden lager. De opta heeft zelfs een boete gegeven omdat de subsidies verlaagd zijn...
Maar wat dan vreemd is, is dat de subsidies nog nooit zo hoog zijn geweest. Je krijgt netto gezien nu vaak zelf geld toe als je een abo afsluit. Dat is nog nooit geweest!
Uiteindelijk zullen de subsidies wel verdwijnen, en zal bellen goedkoper worden. Maar ik vraag mij af wanneer, om mensen aan de UMTS te krijgen zal er wel een dikke subsidie gegeven moeten worden. Dus de komende jaren zie ik de subsidies blijven.
en bij umts moeten er idd nieuwe phones komen