Als ik met Jona112 inlog en een topic wil openen of wil repyen dan staat er dat ik daar niet toe gemachtigd ben hoe kan dat??????????????
Ja maar als je steeds gebanned word lijk je natuurlijk altijd een nieuwbie
Je bent inderdaad gebanned, ik ben onschuldig. Geen idee hoe, wie, wat wanneer en waarom. Sorry ik kan je niet helpen verder.
Bericht hierboven
T slaat dus nergens op maar kan iemand het niet weer terug doen zodat ie weer te gebruiken is????????????
En wil de gene die het heeft gedaan het misschien zeggen waarom ie het heeft gedaan?????
En wil de gene die het heeft gedaan het misschien zeggen waarom ie het heeft gedaan?????
Misschien is het handig een optie in te bouwen dat bij een ban, het betreffende adje een veldje in kan vullen met reden van bannen (verwijzing naar oorzaak-topic ofzo)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
jonathan112, heb je ooit eerder een waarschuwing gekregen ofzo?? Of heb je enig idee waarom je gebanned zou kunnen zijn?
Ik heb eens gespit, maar kan geen post van hem vinden die een ban zou kunnen verdienen. Misschien een externe reden (icq-ruzietje) of per ongeluk geband?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nee ik heb nooit echt een echte waarschuwing gekregen ofzo voor zo ver ik weet en ook geen icq ruzietje heb namelijk maar een iemand op me icq van alle tweakers dus dat is het ook niet dus dan zal het wel per ongeluk gegaan zijn maar het slaat in elk geval dus nergens op.
Maar kan je iemand die gebanned is niet terug doen????????
Maar kan je iemand die gebanned is niet terug doen????????
Dank je wel
ik weet namelijk echt niet wat ik fout zou hebben gedaan.
Dit is even een testje of ie het weer doet 
Ja dus thanx
Ja dus thanx
Pagina: 1