Toon posts:

Miro PCTV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP! ik heb een probleem met mijn miro pctv kaartje onde windows XP pro (en)
ik heb de nieuwste drivers bij pinacle gedownload (pctvrave_501_webinstall.exe en PCTVUpdate510.exe) dat leek allemaal goed te gaan totdat hij de instalatie en hardware test ging doen. toen bleek dat niet alle vereiste software geinstallerd was.

Na meerdere male geprobeert te hebben werkte het nog niet. dus heb ik een oudere verzie geprobeerd (pctv40nl_xp) dit ging beter. de tests ook, op de laatste na.

nu krijg ik paars beeld als ik tv wil kijken. alle zenders vind ie, en het opnemen en fotos capturen werkt ook.
Kan iemand bij aub helpen?

Verwijderd

Heeft de kaart wel een keer gewerkt? Of is dit de eerste keer dat u heb installeerd?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja dat is een probleem met je overlay. Ik had het toen ik DirectX 9.0 had geinstalleerd. Het was opgelost met een update, en ik zal even op mijn HD kijken welke

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja het was opgelost met pinnaclepctvupdate520.exe (39mb)

Die staat geloof ik niet op de pinnacle patches site. Misschien kun je hem vinden via www.filemirrors.com

Eens kijken... Ah.

ftp://ftp.pinnaclesys.de/...PinnaclePCTVUpdate520.exe

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
ja hij deed het zeker wel

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik zal het eens doen
Pagina: 1