Toon posts:

[Eternal Darkness] Rune Of Mantorok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Ik heb al eerder een post geplaatst over eternal darkness omdat ik toen een vastloper had, nu weer zoiets.. maar iets heel anders.

Ik heb het spel uitgespeeld, en las op internet dat; als je de 3 verschillende Runes (rood,groen,blauw) selecteerd op het eind van de game(3 keer uitspelen dus) dat je een ander einde krijgt. Eerste vraag : Moet je 3 savegames laten staan op je Memorypack dus?

Ok, dan heb je nog de 4e rune(The Rune Of Mantorok; de paarse), ik las dat die in het level ligt van Dr. Lindsey, maarja ik heb het spel uitgespeeld en ben dus allang niet meer in die chapter. Tweede vraag : Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar die chapter of moet ik het spel helemaal overnieuw doen?

Ik las ook dat je; als je het spel een paar keer hebt uitgespeeld, een different Game Mode kan doen... ETERNAL MODE volgens zeggen, dan kan je elk character kiezen wat je wil maar je kan ook met unlimited leven/sanity/magic rond lopen. Derde Vraag : Moet je hiervoor het spel 3 keer uitspelen(helemaal van scratch) of wat?

Dank voor het lezen i.i.g.

Ik heb al uren op google gezocht voor een goede beschrijving van deze dingen, maar ze leggen niet goed uit hoe het precies moet.

Dank voor alle Reacties,

-Kreukel

Verwijderd

Topicstarter
Carry over the saved data to a new game and beat the game a second time (select a different artifact) to unlock ''Jump to Game'' option.

Dit staat er bij die uitleg... maarja hoe doe je dat : "Carry over the saved data to a new game"

Wat bedoelen ze daarmee?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 16:06:
Carry over the saved data to a new game and beat the game a second time (select a different artifact) to unlock ''Jump to Game'' option.
Ik denk dat ze bedoelen dat je je savegame moet kopieren zodat je twee keer dezelfde savegame hebt, daarna moet je een spel voor de tweede keer spelen met een ander artifact om zo "Jump to Game" optie te unlocken.
Dat je die savegame twee keer moet hebben is denk ik voor als het fout gaat of iets dergelijks :)

The devil is in the details.