Diamond Fusion geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Ik heb net de koeling van mijn Diamond monster fusion afgesloopt omdat hij teveel geluid maakte, en vervangen door een ander koelertje die wat niet op het board zelf ingeplugd is zoals de oude maar op voeding.

Nu werkt dit wel allemaal maar als ik opstart krijg ik geen beeld en hoor ik 1 lange piep en daarna 2 korte. Ik denk dat de kaart een of ander circuit heeft die moet controleren of de koeler werkt en zo niet dat hij piept.

Nu zou ik graag willen weten hoe ik dat irri piepje weg krijg en weer normaal beeld op mijn monitor krijg.

ps het is voor een servertje maar het beeld kan wel eens handig zijn :+

-Te huur

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
Misschien GPU opgeblazen :X

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kaart er al eens uitgehad en de PCI/AGP sloten/slot schoongeblazen? Hielp iig 1 keer bij me 3dfx Voodoo5 5500 die ineens ook zulke kuren ging vertonen :(

C:\>_

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Ik heb het al opgelost. :P Blijkbaar is het stekkertje voldoende om het circuit weer in orde te maken zodat ik weer beeld en alles heb :?. Wel vind ik dus raar dat het puur een stekkertje is wat alles veroorzaakt.

Toch bedankt voor de hulp. :)

-Te huur

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mooie beveiliging :) (nofi) Meeste draaien gewoon verder :o

C:\>_

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Vinnie schreef op 16 March 2003 @ 16:10:
Mooie beveiliging :) (nofi) Meeste draaien gewoon verder :o
Hij draait ook wel verder alleen hij geeft geen beeld. Het rare is dat ik het stekkertje er eerst ook ophad maar omdat de fan niet reageerde (5v op board 12v fan) heb ik de fan omgestokken bij de cpu cooler. Dat is op zich niet raar maar toen gaf hij ook al geen beeld en dat is dus wazig :+ .

-Te huur

Pagina: 1