Als ik NVC2003 op een pc zonder Inet wil updaten, kan ik dan gewoon het mapje met virusdefs kopieren van een computer die het wel allemaal mooi bijwerkt, naar de comp zonder verbinding en daar in het mapje virusdefs plakken, zonder dat ergens aan te geven? NVC geeft daarna nmlk nog steeds de melding dat de virusdefs moeten worden geupdate.
probeer het uit zou ik zeggen
Burp
Verwijderd
volgens mij kan zoiets alleen met een netwerkinstallate van NVC en dan kan je daar een map aangeven waar nieuwe virusdefinites te vinden zijn.....in dit geval dan de eigen harde schijf.....
Verwijderd
de virus-updates zijn als een bestand te downloaden vanaf symantec site, en dat bestand kan je zippen en met diskette naar die andere pc brengen...
Ok, zover was ik al, maar hoe maak je NAV dan duidelijk dat hij die update niet met een verbinding maar op de harde schijf zoekt.Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 16:04:
de virus-updates zijn als een bestand te downloaden vanaf symantec site, en dat bestand kan je zippen en met diskette naar die andere pc brengen...
Ik heb dus nmlk al geprobeerd om de mapjes met nieuwe def's in het mapje met defs op de "unlinked" pc te zetten, maar in het hoofdscherm blijft ie dan de waarschuwing geven dat ik moet updaten. Als ie dat doet herkent ie dus ook niet dat ik ze bij de rest van de def's heb gezet. Ontbreekt er dan een eoa bestandje(?) in het def's mapje?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 23:26 ]
je download dus een exe bestand bij nortonVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:25:
Ok, zover was ik al, maar hoe maak je NAV dan duidelijk dat hij die update niet met een verbinding maar op de harde schijf zoekt.
Ik heb dus nmlk al geprobeerd om de mapjes met nieuwe def's in het mapje met defs op de "unlinked" pc te zetten, maar in het hoofdscherm blijft ie dan de waarschuwing geven dat ik moet updaten. Als ie dat doet herkent ie dus ook niet dat ik ze bij de rest van de def's heb gezet. Ontbreekt er dan een eoa bestandje(?) in het def's mapje?
die exe gooi je op de pc die je wilt updaten.
exe runnen en klaar ben je.
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download.html
Pagina: 1