Toon posts:

gesloten thread over bug forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Cheatah heeft gister een thread over zoeken dichtgegooid bij bugmeldingen (zoeken)
nu wil ik even melden dat ik hetzelfde probleem ervaar en er dus toch naar mijn mening sprake is van een bug. Mogelijk mag de thread weer open? het lijkt mij onzin om er een nieuwe voor aan te maken als er al 1 over is.

M.v.g.,

DeatHLocK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Lees React 1.8 - lees dit voor je een bug/whatever meldt! maar eens, daar staat het uitgelegd hoe het zit....
chem schreef op 15 February 2003 @ 17:43:

• de 'volgende pagina' bij Omega werkt niet, omdat de oude query niet wordt doorgegeven, dit is intern/lokaal gefixed - upload asap
• De posthistory in Omega is kapoet, dit wordt gefixed.

[ Voor 53% gewijzigd door Korakal op 16-03-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De bug is reeds eerder gemeld en zelfs al, intern, opgelost. De oplossing is nog niet online.
Cheatah wist dit, denk ik, niet. Maar je report is dus niet meer nodig en je bug is ook al opgelost :)
Wat Korakal aanhaalt heeft er niks mee te maken verder.

[ Voor 13% gewijzigd door ACM op 16-03-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

ACM schreef op 16 March 2003 @ 15:42:
De bug is reeds eerder gemeld en zelfs al, intern, opgelost. De oplossing is nog niet online.
Cheatah wist dit, denk ik, niet. Maar je report is dus niet meer nodig en je bug is ook al opgelost :)
hebben we het dan wel over hetzelfde? Ik begrijp uit de startpost dat de topicstarter zijn nickname in Omega invult (1e probleem: posthistorie in Omega werkt niet) en vervolgens op pagina 1 t/m 3 dezelde resultaten krijgt (2e probleem: query wordt niet doorgegeven). Of is de post van chem inmiddels achterhaald en treedt er een ander probleem op? Dan is het misschien handig om die post in BUG aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh...
De query wordt tegenwoordig prima doorgegeven, echter zit er een minieme bug in omega waardoor een zoekopdracht met een lege tekst (dus geen zoekwoorden verder) altijd gezien wordt als de start van een nieuwe zoekopdracht. En dus ongeacht welke pagina je wilt bekijken elke keer pagina 0 opgehaald wordt.

Hier is zeer eenvoudig omheen te werken vanuit php, echter is die aanpassing dus nog niet online gezet :)

Die beide problemen die daar staan zijn ondertussen idd al aangepast, ik zal es kijken of ik dat wat duidelijker kan maken.
edit:
Zo beter? :)

[ Voor 17% gewijzigd door ACM op 16-03-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

ACM schreef op 16 maart 2003 @ 15:53:
Euh...
De query wordt tegenwoordig prima doorgegeven, echter zit er een minieme bug in omega waardoor een zoekopdracht met een lege tekst (dus geen zoekwoorden verder) altijd gezien wordt als de start van een nieuwe zoekopdracht. En dus ongeacht welke pagina je wilt bekijken elke keer pagina 0 opgehaald wordt.

Hier is zeer eenvoudig omheen te werken vanuit php, echter is die aanpassing dus nog niet online gezet :)
OK, is het dan in ieder geval handig om chem te vragen die sticky in BUG aan te passen? Thanx voor de uitleg ;)

edit:

zo beter jah :D

[ Voor 4% gewijzigd door Korakal op 16-03-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op 16 maart 2003 @ 15:42:
ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 15:22:
het lijkt mij onzin om er een nieuwe voor aan te maken als er al 1 over is.
en wat doe je nou dan? :+

de betaler vervuilt

Pagina: 1