Wat te doen met GF4MX440SE

Pagina: 1
Acties:

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
Ik heb dus een probleem met mijn GF4 , ik heb hem gewoon geinstalleerd enzo niks aan de hand .. Detonator drivers erbij geinstalleerd , maar nu ziet hij 2 monitoren ..

- Plug & Play monitor
- Standaard beeldscherm

ik vermoed dat dat met de TV out te maken heeft , maar ook in het menu waar je je resolutie in kan stellen enzo ziet hij 2 monitoren .. Nu heb ik soms 75 herz dus een mooi vlak scherm , en soms start ik opnieuw op en dan heb ik opeens een flikkerig scherm. Ik heb nu de tweede monitor uitgeschakeld in Device Manager. Alles is nu goed en blijft altijd dezelfde reso hebben. Het probleem is nu dat hij met spellen in de war komt .. hij pakt altijd de verkeerde monitor .. ik zie dan dus niks .. en als hij de goede heeft zegt hij dat hij de 3D drivers niet kan vinden.. ik kan dus zo de 3D drivers niet installeren als hij in de war komt met "twee" monitoren..

Wat doe ik hieraan?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Al andere drivers geprobeerd?

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
ja , ik heb de originele drivers geprobeert .. die zijn niet "digitally signed" , maar datstaat ook in de manual dat je dan gewoon door moet gaan .. dan start ik opnieuw op en dan zsegt hij dat hij niet goed werkt .. als ik dan kijk in de Device manager dan staat hij uitgeschakeld .. als ik hem inschakel gaat Windows XP automatisch haar eigen driver weer installeren ..

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
Misschien moet je het stekkertje uit je tv-out connector halen, of uit je DVI. Tkan zijn dat dat het is :?

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
zit geen stekkertje in :)

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
ik snap het iig niet meer .. Soms haa tik Windows XP ..

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
SvEn schreef op 16 maart 2003 @ 15:23:
Das een verkapte kick, slim bedacht, niet gewenst binnen 24h.

Probeer eens wat verschilende drivres, detonater distroyer eroverheen en opniew proberen.

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
als ik de originele drivers installeer dan zegt ie dat hij van een ernstige fou tis hersteld en dat de driver ht veroorzaakt heeft.. :?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
SvEn schreef op 16 maart 2003 @ 15:45:
als ik de originele drivers installeer dan zegt ie dat hij van een ernstige fou tis hersteld en dat de driver ht veroorzaakt heeft.. :?
misschien is hij kapot? test hem in een andere pc, of breng hem terug naar de verkoper en ga daar je verhaal halen.

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
hij is niet kapot .. lees mijn eerste posts is ff .. hij doet het gewoon hoor , alleen het enige probleem is dat hij 2 monitoren ziet .. waarschijnlijk 1 van de TV out .. en dat brengt problemen op als ik een spel wil gaan doe n ofzo

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
met de windows driver doet hij het gewoon ., alleen ziet hij 2 monitoren .. en de originele driver op cd is fucked up

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SvEn schreef op 16 maart 2003 @ 16:24:
met de windows driver doet hij het gewoon ., alleen ziet hij 2 monitoren .. en de originele driver op cd is fucked up
En als je de videokaart gewoon is op een normale manier uninstall, en dan opnieuw installed, in plaats van andere drivers eroverheen te jassen :9

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
dan installeert hij hem vanzelf .. met de driver die van windows XP is .. en die heeft dat gezeur met die twee monitoren

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SvEn schreef op 16 March 2003 @ 16:40:
dan installeert hij hem vanzelf .. met de driver die van windows XP is .. en die heeft dat gezeur met die twee monitoren
Hmm...

Denk dat je dan eens moet proberen, om eerst "Standaard VGA" Drivers te installeren... En dan Detonators erover...

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
idd , maar ik heb Windows XP Home Edition .. dan laat hij alleen maar Compatible drivers zien en niet alle drivers die hij heeft .. heb je een oplossing?

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Dat probleem heb ik ook, net zoals mijn broertje, en ik draai win98se. Het is gewoon de twinview en die monitor krijg je niet weg. Of je moet downgraden naar de drivers waar nog geen twinview support in zit.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Je kan toch ff de WHQL van de site van Nvidia downloaden, eerst Detonator Destroyer gebruiken, dan kiezen om de "standaard VGA" te installen, daarna pas de gedownloade detonator gebruiken. Dus niet meer die van de cd, of de standaard driver van XP gebruiken ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
SvEn schreef op 16 March 2003 @ 14:18:
Ik heb dus een probleem met mijn GF4 , ik heb hem gewoon geinstalleerd enzo niks aan de hand .. Detonator drivers erbij geinstalleerd , maar nu ziet hij 2 monitoren ..

- Plug & Play monitor
- Standaard beeldscherm

ik vermoed dat dat met de TV out te maken heeft , maar ook in het menu waar je je resolutie in kan stellen enzo ziet hij 2 monitoren .. Nu heb ik soms 75 herz dus een mooi vlak scherm , en soms start ik opnieuw op en dan heb ik opeens een flikkerig scherm. Ik heb nu de tweede monitor uitgeschakeld in Device Manager. Alles is nu goed en blijft altijd dezelfde reso hebben. Het probleem is nu dat hij met spellen in de war komt .. hij pakt altijd de verkeerde monitor .. ik zie dan dus niks .. en als hij de goede heeft zegt hij dat hij de 3D drivers niet kan vinden.. ik kan dus zo de 3D drivers niet installeren als hij in de war komt met "twee" monitoren..

Wat doe ik hieraan?
Met spellen in de war komen ? Hij pakt altijd de 1e monitor en dat is je plug en play monitor (tenzij je meerdere videokaarten of iets dergelijks hebt). Tenminste ik heb er geen last van. Staat alleen beetje dom bij je "apparaatbeheer" maar voor de rest gewoon negeren.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SvEn schreef op 16 March 2003 @ 15:23:
SvEn schreef op 16 March 2003 @ 16:24:
Hou eens op met steeds verkapt kicken, als je nog even kort wat toe te voegen hebt aan een post kan je de edit-knop gebruiken :)

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
Frag or die schreef op 16 maart 2003 @ 16:57:
Je kan toch ff de WHQL van de site van Nvidia downloaden, eerst Detonator Destroyer gebruiken, dan kiezen om de "standaard VGA" te installen, daarna pas de gedownloade detonator gebruiken. Dus niet meer die van de cd, of de standaard driver van XP gebruiken ;)
Ik heb windows XP Home edition op dit moment .. hij laat als ik zelf wil kiezen welke driver ik wil installeren alleen nVidia drivers zien :? dus hoie moet ik hem nui op standard krijgen?

!! Update , ik heb hem ff geupgrade naar WinXP pro .. en ik heb hem nu op de driver staan van de cd .. en de detonator destroyer er over heen gegooit .. maar hij loopt nog altijd vast als ik bijvoorbeelt 3d setup of gewoon een spelletje opstart ... ;(

[ Voor 20% gewijzigd door SvEn op 17-03-2003 20:20 ]

Pagina: 1