Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

lianli front voor lcd (4x20)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mn 4x20 lcd in mn lianli kast te bouwen

en nu betaan er zulke dingen :
http://www.crystalfontz.c.../634_al_pos_front_430.jpg

alleen wil ik de mijne in 2 floppy brackets doen..
weet iemand dus of die ook bestaan voor floppy brackets(4x20)

en anders waar je van dat geborsteld alu kan krijgen,bij gamma enzo hebben ze dat niet echt..

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Glad alu halen, en zelf beetje bewerken met een polijst stukje voor de dremel lijkt mij een goede oplossing...

Je zult met zelf maken nooit helemaal het gewenste effect krijgen, maar t komt vast in de buurd

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
hmmz, bij de Gamma in Utrecht koop je het per m^2. En het borstelen kan je doen met schuurpapier :) (grof dan wel) NAtuurlijk mis je dan wel de 'echte' Lian alu...

Verwijderd

Window in je deur maken en van het stuk wat je over hebt kan je denk ik wel een aardig frontje vouwen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
das best een goeie :P alleen heb ik al zon pre made gat erin :(

ga maar eens paar winkels af voor lianli alu... :)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48

Tarin

Just plain weird.

Met een beetje mazzel krijg je het zo mee, of voor een klein beetje. Je hebt tenslotte mar 10*8 cm nodig ofzo, dat hebben ze vast wel bij de zaaghoek oid liggen. Zo heb ik een stukje plexi gekregen (klein..) waar ik nog steeds wat mee moet gaan doen (eerst een dremel).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

ergens een oude ijskast of magnetron een stuk er uit zagen.
er zijn zat winkels die er wel eentje hebben staan [ inruil kapot? 8)7 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Da brushed aluminium effect kan je denk ik het besten maken met een feine staalborstel... Werkt mooier als schuurpapier.. Je hebt ook opzet stukjes voor op de boormachine of de dremel.. is een soort van rondje met allemaal ijzerdraadjes eraan...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Ik ben 1337er, ik maak mn grafische lcd extern :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 21:15:
Ik ben 1337er, ik maak mn grafische lcd extern :+
ok ,alleen heb ik die al... hahahaha!

alleen vind ik mn 4x20 mooier als mn grafische ..mooier in de pc en die grafische is zo lomp..

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
apen-nootjes schreef op 16 maart 2003 @ 19:50:
Da brushed aluminium effect kan je denk ik het besten maken met een feine staalborstel... Werkt mooier als schuurpapier.. Je hebt ook opzet stukjes voor op de boormachine of de dremel.. is een soort van rondje met allemaal ijzerdraadjes eraan...
ik heb een plastic schuursponsje (die je gewoon bij je plaatselijke supermarkt kan halen :)) gepakt om alu te 'borstelen' anders krijg je veel te diepe krassen want alu is heel zacht. je kan beter ff langer bezig moeten zijn dan dat je kort bezig bent en de krassen zijn te diep :r
dat moet je het beste onder stromend water doen of iig in een bak water dat werkt het beste
en 1 richting aanhouden
als je m met 'rondjes' wil hebben kan je denk ik het beste een manier vinden om dat sponsje rondjes te laten draaien (iets met boormachine?) want op de hand mooie circels maken is 'vrij lastig'.

helaas zijn de frontjes van mijn boxen niet zo supermooi (maar mooi genoeg voor mij :P) omdat ik een reststukje had waar al krassen opzaten, en er zijn ook nog krassen opgekomen bij het uitsnijden van de circels en andere bewerkingen :(

maar dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://images.punksmurf.nl/box.jpg

met een hamer past alles

Verwijderd

Ik denk niet dat er van die frontjes bestaan voor twee floppybrackets. Gewoon ff ergens een stukje alluminium optrommelen en naar eigen wens aanpassen.

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 20:08

Falcon10

Hit it i would !

anders ff rondhoren of er iemand nog wat alu over heeft van zen window in ze'n Lian Li te maken en dan zelf die frontjes buigen.

Lijkt me het beste.

-| Hit it i would ! |-

Verwijderd

Topicstarter
Falcon10 schreef op 17 March 2003 @ 22:33:
anders ff rondhoren of er iemand nog wat alu over heeft van zen window in ze'n Lian Li te maken en dan zelf die frontjes buigen.

Lijkt me het beste.
ja das ook een goed idee , maar ken niet echt veel mensen met lianli kasten met zelfgemaakte raampjes en die mij zon stukje geven , of als iemand die dit leest zich geroepen voelt :P

maar er moet tog gewoon aan te komen zijn geborsteld lianli alu..

wil er best wat voor betalen...
als iemand een winkel weet.. liefst in eindhoven..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 22:44 ]

Verwijderd

Zet gewoon de dremel in die 2 frontjes... Er zijn zat people die dat ook met de 5.25" bay covers gedaan hebben.. Maak ze aan elkaar vast alsof het 1 frontje is en daarna mooi in het midden het gat erin maken... Andere optie is om een nog een window in je case te maken en daarna van het rest alu het frontje te maken... Zoals AP versteeg al zei, maar je kan bijv. ook een top window maken ofzo... Daar zit tenminste nog wat lol in.. in tegenstelling tot een pre-modded-kant-en-klaar-frontje...

Verwijderd

Ik heb nog een 5.25" alu frontje:
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~toolbar/DSC00008.jpg
Ligt een 20x4 lcd voor.. Ik weet niet of het in een lianli past maar als je geinteresseerd bent; geef een gil :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Gebostelt staal/alu kan je in Ede bij " Viets " krijgen.. het telefoon nummer moet je ff opzoeken. dit is een metaal bewerkings zaakje.. hebben ze vast op voorraad.. denk ik.. en anders neem je 1 a 2 mm geborstelt staal.. dit lijkt er noh het meest op.. dat ik daar ook gehaalt.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Pagina: 1