Breedbeeld , beeld loopt langzaam ?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7897

Topicstarter
ik heb net een nieuwe tv de JVC X25S ziet er mooi uit alleen als ik tv aan het kijken ben dan lijkt het net alsof het beeld achterhaald is of niet snel genoeg loopt.

Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar als een beeld snel van L naar R gaat dan zie je dus een soort van blokjes die bij mij overkomen alsof de tv het beeld niet goed kan verwerken of zo.

Ik ben hiet nietecht blij mee het gaat je gewoon irieteren :(
zijn er mensen die weten heo je dit kan oplossen of dat het een fout is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07

Giblet

Dingen

ga er eens terug mee naar de winkel... je zal ongetwijfeld nog wel iets van garantie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Garantie zal geen probleem zijn, maar mischien dat er mensen zijn die bekend zijn met dit probleem en weten wat dit zou kunnen zijn en mischien zelfs een oplossing hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 20:53

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Is wel vaker met digitaal

Heb hier zelf een philips, ben eerst goed wezen kijken. Je hebt die dingen met of zonder "digital motion" (bij philips dan)

Die digital motion lost psies het probleem op wat jij hier omschrijft.

Ik ben niet echt een kenner , maar zag wel degelijk het verschil. Ik dacht eerst dat het een vekoop truckje was , maar ben blij dat ik toch voor de Digital motion (duurder uiteraard) heb gekozen

edit :

De normale versie lijkt te stotteren, de digital motion heeft vloeiende bewegingen.
Volgens mij word bij die DM nog eens extra de beeldjes uitgerekend tussen de stotteringen in zeg maar.

Ik hoop dat het nog duidelijk is ;)

edit

[ Voor 24% gewijzigd door Bud_s op 16-03-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier zit DigiPure Pro op zal wel een andere naam zijn van zo iets ? of juist niet ? als dat echt zo is dan ga ik terug naar de winkel want dit vind ik gewoon niks...

Edit: Meer info:

AV32X25S Natural Flat 100 Hz DigiPure Pro Breedbeeld kleuren-TV

BELANGRIJKSTE FEATURES

Natural Flat 16:9 breedbeeldweergave
100 Hz DigiPure Pro: Auto DigiPure-technologie, Motion Compensation, Digital Comb Filter, Auto Digital VNR (beeldruisvermindering)
Beeld & Teletext tegelijk
NTSC Progressive
A2/NICAM stereo
2 x 20 W breedband luidsprekers
T-V Link
BBE Sound System
Auto Panoramic
Breedbeeld-standen: Panoramic, 16:9 zoom, 16:9 zoom met ondertitels, 14:9 zoom, Full en nomaal
Instelbare kleurtemperatuur (TINT)
Megatext: 720 pagina’s geheugen (niveau 2.)

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 7897 op 16-03-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 20:53

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Ik denk dat met die motion compensation hetzelfde bedoeld word als wat ik omschrijf met digital motion.

Zou er dus op moeten zitten

*vreemd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
er zit zo'n beeldverbeteraar in, uitgooien dat ding. Plus dat de JVC inderdaad nogal eens wat extra willen 'echoen' met hun pixels; je ergert je er eerst aan maar na een week of zo zie je het echt niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is nu wel iets beter maar nog niet perfect moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58

MARTIJN_

<<---^|^--->>

De kabel aanbieder zend de tv signalen in het netwerk ook digitaal door dus daar kunnen ook de blokjes vandaan komen.
Zie je vooral bij water.

PGEQRZEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

HunterPro schreef op 16 March 2003 @ 15:57:
er zit zo'n beeldverbeteraar in, uitgooien dat ding. Plus dat de JVC inderdaad nogal eens wat extra willen 'echoen' met hun pixels; je ergert je er eerst aan maar na een week of zo zie je het echt niet meer ;)
Maar je moet niet vergeten dat de TV zich aan moet passen aan jouw wensen en niet dat jij je aan moet passen aan de wensen van de TV !

Als het je niet bevalt en er geen oplossing voor is raad ik je aan om een andere TV te nemen want je hebt recht op 8 dagen omruil garantie tenzij anders overeengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

MARTIJN_ schreef op 16 March 2003 @ 18:07:
De kabel aanbieder zend de tv signalen in het netwerk ook digitaal door dus daar kunnen ook de blokjes vandaan komen.
Zie je vooral bij water.
Dat doet de kabelaanbieder niet, dat komt door de MPEG compressie die gebruikt wordt door de TV zenders om het beeld de lucht in te krijgen.

Ik heb zelf een DVB station en die heeft het ook dus....
Pagina: 1