Catch a smile out there!
Geen idee...
Op wat voor pc (specs dus) speel je de divx af, welke codec gebruik je, andere codec proberen, is dit bij elke film, misschien divxfix oid eroverheen halen... ?
Op wat voor pc (specs dus) speel je de divx af, welke codec gebruik je, andere codec proberen, is dit bij elke film, misschien divxfix oid eroverheen halen... ?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Alleen bij dat ene filmpje of bij alles wat je met je videokaart doet? Ik heb nmlk hetzelfde probleem =>hardware>videokannonen>schokkende videokaart.
Ben ook zeer benieuwd wat de oplossing is.
Ben ook zeer benieuwd wat de oplossing is.
niet alleen andere codec, misschien ook andere playerblackd schreef op 16 March 2003 @ 13:39:
Geen idee...
En ik dacht nog dat ik alles had gehad joh
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
p2p client enzo uitzetten, dat helpt ook nog wel es, als je p2p vet aan t downen is hapert je schijf
ik heb er ook wel eens last van, gebruik eens play32.exe (in de windows dir), om te proberen
die ziet er niet uit maar speelt wel goed af, als ik er last van heb.
die ziet er niet uit maar speelt wel goed af, als ik er last van heb.
[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Nobody op 16-03-2003 13:49 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Voor de specs zie de sig, ik heb het probleem met slechts een paar films. Ik denk dat het gewoon schokkerig is opgenomen ofzo. Ik speel de films af onder windows xp, met windows media player. Ik gebruik de nieuwste divx codec (5.02 ofzo?) maar ik had het probleem ook al onder oudere codecs.
Catch a smile out there!
Dan moet je een minder gewelddadige film uitzoeken 
nimo codec pack installen? bsplayer proberen?
nimo codec pack installen? bsplayer proberen?
Ik denk het op een codec probje lijkt.. (Divx 5.03 of een Xvid
)
En je speelt het niet af op je 5400RPM schijf?
En je speelt het niet af op je 5400RPM schijf?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Pagina: 1