Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] keyboard glostring voor in kast?

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik wil graag iets met zwart/geel gaan doen (in combinatie met een Chaintech Zenith).

Ik wil dus geel licht, een glostring leek me leuk alleen een gewone is maar 1 meter lang. Nu zag ik ook een keyboard glostring staan, die is 3.3 meter. Wat is nou eigenlijk wezenlijk het verschil tussen een gewone en een keyboard glostring (behalve de lengte dan)?

De keyboardstring werkt op 3 volt, dan kan ik dus gewoon het oranje draadje van m'n voeding pakken en zo kan ik 'm gewoon voor in m'n kast gebruiken leek mij.
Of zit er een wezenlijk verschil in lichtintensiteit of iets anders waar ik rekening mee moet houden?

De ene helft wilde ik namelijk graag gebruiken voor de front en deze wilde ik laten doorlopen tot in de kast, 1 meter is dan niet genoeg. Ik vraag me ook af of het dan nog nodig zou zijn er een geel tl-balkje bij te hangen of dat het zonder ook al wel genoeg licht geeft. (heb nog nooit een glostring in actie gezien weet je :) )

Nog een ander klein vraagje: is het mogelijk een casewindow een kleurtje te geven? (dat ie transparant-geel word bijvoorbeeld)

www.nintendocasemods.com

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Iqoline ofzo was toch van die heldere verf ? moest je vroeger met een tandenborstel over zon roostertje schrapen misschien kan het daarmee. Je kan ook een stukje gekleurd lampenfolie nemen.

Enne ga is naar een winkel om zo'n draad te bekijken in een donkere plek. Ik ben bang dat je veel geld uit gaat geven aan iets wat misschien niet het gewesnste effect geeft.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Ik ken geen winkels waar ze die dingen hebben, alleen online shops...

www.nintendocasemods.com

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

keyboard gloswstring van 3.3 meter? dan heb je wel een heel groot toetsenbord... lijkt me dat je aan een halve meter al meer dan genoeg hebt...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
DoD Cerberus schreef op 16 March 2003 @ 13:36:
keyboard gloswstring van 3.3 meter? dan heb je wel een heel groot toetsenbord... lijkt me dat je aan een halve meter al meer dan genoeg hebt...
nee je hebt die 3.3 meter wel nodig als je onder alle toetsen wil komen.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

tijgermobiel schreef op 16 March 2003 @ 13:38:
[...]

nee je hebt die 3.3 meter wel nodig als je onder alle toetsen wil komen.
Ik heb zelf een meter glowstring door me toetsenbord. Maar ik red het net om 'm onder de letters door te laten lopen. Maar ff ontopic, Ik had die glowstring eerst in me kast maar er kwam barweinig licht vanaf. En het is een sunbeam. Dus voor in je kast zou ik gewoon een CCFL ophangen. Maar je kan een glowstring wel leuk om je Rounded cables wikkelen.

• 3xhaas
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09-2024
Voor je window zou ik gewoon gekleurd plexi kopen. Is misschien wel iets duurder dan ongekleurd bij de gamma ofzo, maar het is wel gelijk de goede kleur en je hebt er geen kleurverschillen in. Je zou voor gekleurd plexi naar speciale plexihandel of anders bij een handel die van die plaatjes voor je deur en bedrijven met hun naam erop maken kunnen gaan. Die hebben vaak wel plexi liggen of kunnen dat bestellen.

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Maar zit er nou een verschil in intensiteit tussen een normale en een keyboardstring? Dat is een beetje de hoofdvraag, of kan ik gewoon de voltage opschroeven voor meer licht?

Ik wil wel graag een kant en klaar window setje hoor, anders zoveel gedoe en gepruts met zagen enzo (tenzij iemand me wil helpen natuurlijk >:) ). Kan zeker het best van die doorzichtige folie gebruiken, sommigen bij mij op school hebben dan als kaftpapier.

[ Voor 43% gewijzigd door Digital-DNA op 16-03-2003 14:02 ]

www.nintendocasemods.com

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.zaanlan.nl/fotos/albums/album06/aai.jpg

Kijker Es ;) jij bent de 1e die hetzelfde gaat doen qua kleurtjes als ik :P PRAISE J000
Alleen ik denk dat 2stuks gele ccfl's genoeg zijn. Denk zelfs dat je dan nog goedkoper uit bent.
Succes ;) enneuh, pix showen heh

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Ja ik zat te denken om al het ijzer goud te spuiten, lijkt me lache. De connectors van de Zenith zijn ook goudkleurig (USB, ltp, serial... alles). M'n Zalman cpu-waaier is ook goudkleurig, past mooi.

Kast zwart, gele led's en dan schuine gele strepen op de zijkant, net als zo'n zwart/gele afzetlint. Vierkante gele window, niet te groot met een radiation figuur erop. Eventueel met plakletters 'caution high radiation levels' ofzo erop zetten, maar dat zie ik nog wel :>)

Anyway de string en tl-licht (of hoe dat ook heet) bestel ik toch appart, de string werkt zoiezo in m'n kast dus denk ik dat ik dat wel kan doen.

www.nintendocasemods.com

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap