Zit met een groot probleem. Een vriend van mij heeft een nieuwe pc gekocht. Xp prof erbij alle geinstalleerd werkte perfect. Toen heeft hij Nero erop gezet maar toen kon hij z'n cd-drives niet meer zien. Ik heb voor hem ff bijbehorende topic opgezocht zodat hij het kon herstellen. Hij belt me later op, heeft ie iets verkeerd gedaan XP start niet meer. Ik zeg nou gewoon clean install... niet dus geen cd-drives te vinden. Met floppy lukt ook niet geeft ie ook een foutmelding. Heb de pc nu hier en heb vanaf een andere pc de schijf geformatteerd en er opnieuw xp opgezet. Blijft ie hangen door een foutmelding, heb FAQ erbij gepakt maar doordat ik geen systeemherstel kan doen biedt ie ook geen oplossing. Heb inmiddels bios geupdate. Geen resultaat.
Ik denk dat er een fout zit in het register ofzo, maar waar kan ik die resetten of iets dergelijks, ik heb de HD geformatteerd en bios geupdate. Word er een beetje moedeloos van.
Wie helpt?
Ik denk dat er een fout zit in het register ofzo, maar waar kan ik die resetten of iets dergelijks, ik heb de HD geformatteerd en bios geupdate. Word er een beetje moedeloos van.
Wie helpt?