Wanadoo Iemand Al Verhogingen?

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 18:31:
[...]

ook loosduinen 2553 ook nog steeds niet verhoogd :(
Ik ga op +- 15 april (mijn internet) verhuizen naar ergens in de buurt van de leyweg, mischien hebben ze daar de verhoging al gehad. :D Het bewijst maar weer eens wat een afzetters het eigenlijk zijn, even verhuizen van je internet kost al 68 pleuro. Mischien is dat voor een van die "vakundige" monteurs die mijn modem moet verplaatsen omdat ze bang zijn dat ik dat niet zelf kan, maar toch vind ik dat ernstig veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:21:
[...]
Ik ga op +- 15 april (mijn internet) verhuizen naar ergens in de buurt van de leyweg, mischien hebben ze daar de verhoging al gehad. :D Het bewijst maar weer eens wat een afzetters het eigenlijk zijn, even verhuizen van je internet kost al 68 pleuro. Mischien is dat voor een van die "vakundige" monteurs die mijn modem moet verplaatsen omdat ze bang zijn dat ik dat niet zelf kan, maar toch vind ik dat ernstig veel geld.
Die monteur moet je signaal testen en misschien hebben ze hun netwerk wel op een bepaalde manier afgeschermd zodat accounts niet overal gebruikt kunnen worden en is die monteur er ook om fraude tegen te gaan door fysiek te checken of jij daar wel woont.
Verder zullen er ook administratiekosten inzitten maar het merendeel zal aan de monteur worden uitgegeven

[ Voor 8% gewijzigd door Bas! op 03-04-2003 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas! schreef op 03 April 2003 @ 09:53:
[...]
Die monteur moet je signaal testen en misschien hebben ze hun netwerk wel op een bepaalde manier afgeschermd zodat accounts niet overal gebruikt kunnen worden en is die monteur er ook om fraude tegen te gaan door fysiek te checken of jij daar wel woont.
Verder zullen er ook administratiekosten inzitten maar het merendeel zal aan de monteur worden uitgegeven
Dat kan het verklaren ja, alleen ik wordt een beetje gek van alle kosten die bij verhuizen komen kijken. Als je die verhuiskosten bij elkaar optelt van alleen al abonomenten enz verplaatsen, daar wordt je niet vrolijk van. Maarja, moet maar gebeuren dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Utrecht (3553TD) is de snelheid ook op 1/4/3 tot mijn verbazing omhoog gegaan! Ik lees namelijk het orginele emailadres - c123456bladibla@wanadoo.nl - nooit uit dus was ff niet op de hoogte wbt de nieuwsbrief.

Maargoed, het is natuurlijk wel fijn allemaal! Het scheelt een hoop frustratie met d/l en websites bekijken als je een geknepen basic-abbo-tje hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:28

MaxxMark

HT is Tof!

hier in delft (2613) :

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 3 2003 om 13:26:43 UTC+0100)

Download : 147.1 KByte/sec
Upload : 8.0 KByte/sec
Connection : 49.0 Conn/min
Ping test Nederland : 153.0 ms

en dat is gedaan toen ik zat te remote desktoppen :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

MaxxMark schreef op 03 April 2003 @ 14:27:
hier in delft (2613) :

dat is wel een heel eind omhoog :9 , dat is dus wel een verdubbeling van Premium :)

Is deze snelheid bij jou constant of was dit de beste 'run'? :? :>

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

EuroDocSIS gaat mogelijk al sneller nu, zo rond de 100k/sec, en Com21 iets sneller, daar moeten nog aanpassingen voor gedaan worden op het netwerk.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaxxMark schreef op 03 april 2003 @ 14:27:
hier in delft (2613) :

Kijk die download is natuurlijk :) maar die ping en connecties lijken op een 56k en ook je upload is niet om over naar huis te schrijven. Met zo'n verhoging zou ik dus verre van blij zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

hier in delft (2613) :

ja heh!, dat is zowat fast adsl!

In iedergeval een mooie snelheid

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig krijg je alleen snelheidverhoging als je de witte moterolamodem hebt:
Afbeeldingslocatie: http://internet.casema.net/images/witmodem9.jpg
Ik heb dus zo'n zwarte modem en wordt dus pas op een later tijdsstip gedaan :(.

Dit zijn overigens de plaatsen waar de snelheidsverandering voor witte modems al doorgevoerd zou moeten zijn volgens casema:
Alphen ad Rijn
Beverwijk
Breda
Castricum
De Zilk
Delft
Den Haag
Etten-Leur
Heemskerk
Hillegom
Hoogmade
Leidschendam
Leimuiden
Lisse
Nieuwe Wetering
Nieuwkoop
Nieuwveen
Noorden
Noordwijk
Noordwijkerhout
Nootdorp
Oud Ade
Oude Wetering
Prinsenbeek
Rijnsaterwoude
Rijpwetering
Rijswijk
Roelofarendsveen
Sassenheim
Ter Aar
Terheijden
Teteringen
Utrecht
Voorburg
Voorhout
Waddinxveen
Woubrugge
Ypenburg
Zevenhoven
Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 16:55
ah suckage, ik heb dus nog com21

mja, er kwam een email met medio april,, dus een paar weekjes gedult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Castricum :) Niet op een Com21 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 12:36:
Met andere woorden wie download er nu al met 100kb/s of daar in de buurt?

Elke keer als Wanadoo eruit ligt hier (komt nogal welles voor :) ) bid ik met spanning of er nu inderdaad die lang verwachtte verhoging doorheen wordt gejast.
Dat deed ik bijna vanaf het begin al. Ik kom ook wel boven de 100 KB/s dus, nu al. Alleen lig ik er 's avonds ook wel eens uit, tenminste, ik heb dan wel verbinding maar geen dataverkeer. Nix komt dan downstream... erg irritant als je een kwartier moet wachten tot de verbinding eindelijk weer functioneert.

Maar over die snelheidsverhoging is een maand geleden of meer al een nieuwsbrief (mail) uitgegaan naar alle Wanadoo users. Dus binnen een maandje of twee zullen ze alles wel omgezet hopen denk/hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
hiero in het centrum van Den Haag met een com21 modem nog niet verhoogt.

Download : 71.7 KByte/sec
Upload : 18.0 KByte/sec
Connection : 553.0 Conn/min
Ping test Nederland : 32.0 ms

wel een mooie upload :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
  • Laatst online: 28-08 17:27
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 16:27:
Voorlopig krijg je alleen snelheidverhoging als je de witte moterolamodem hebt:
[afbeelding]
Ik heb dus zo'n zwarte modem en wordt dus pas op een later tijdsstip gedaan :(.

Dit zijn overigens de plaatsen waar de snelheidsverandering voor witte modems al doorgevoerd zou moeten zijn volgens casema:
Alphen ad Rijn
Beverwijk
Breda
Castricum
De Zilk
Delft
Den Haag
Etten-Leur
Heemskerk
Hillegom
Hoogmade
Leidschendam
Leimuiden
Lisse
Nieuwe Wetering
Nieuwkoop
Nieuwveen
Noorden
Noordwijk
Noordwijkerhout
Nootdorp
Oud Ade
Oude Wetering
Prinsenbeek
Rijnsaterwoude
Rijpwetering
Rijswijk
Roelofarendsveen
Sassenheim
Ter Aar
Terheijden
Teteringen
Utrecht
Voorburg
Voorhout
Waddinxveen
Woubrugge
Ypenburg
Zevenhoven
Zoetermeer
Fijn dat ik dan nog steeds op 30 k zit met een premium abonnement. Ik weet niet hoeveel er waar is van die lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:11
hier in delft (2613) :

Zo das een mooie d/l snelheid dan.
Alleen met welk modempie is dat gebeurd? Com21 of Eurodocsis ?
Ik ben erg benieuwd wanneer de upgrade op het Com21 netwerk wordt uitgevoerd.
Alpha-sphere schreef op 04 april 2003 @ 18:08:
hiero in het centrum van Den Haag met een com21 modem nog niet verhoogt.

Download : 71.7 KByte/sec
Upload : 18.0 KByte/sec
Connection : 553.0 Conn/min

wel een mooie upload :)
Dat vind ik wel relax van Casema.
Ik heb altijd een mooie upload, ik zit meestal rond de 18 en de 21 kb upload.
Vind ik erg nestjes in vergelijking met basic ADSL en alle andere kabel ISP's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Com21 zwart, leidschendam, nog steeds geen verhogingen (gem nu 80 kb/s).

vol verwachting klopt het hart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter vergelijking hier een zwarte COM 21@ chello
(Overgenomen op Sun Apr 6 2003 om 09:27:49 UTC+0200)

Download : 174.7 KByte/sec
Upload : 10.0 KByte/sec
Connection : 260.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms

Dit zijn de chello snelheden op Flakkee :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 09:28:
Ter vergelijking hier een zwarte COM 21@ chello
(Overgenomen op Sun Apr 6 2003 om 09:27:49 UTC+0200)

Download : 174.7 KByte/sec
Upload : 10.0 KByte/sec
Connection : 260.0 Conn/min
Ping test Nederland : 30.0 ms

Dit zijn de chello snelheden op Flakkee :7
Altijd leuk in een Wanadoo verhogingen topic :X

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Den the Man schreef op 06 April 2003 @ 11:14:
[...]

Altijd leuk in een Wanadoo verhogingen topic :X
Ach laat die arme sloeber toch :P Zijn internetje gaat failliet, hij heeft een slechte ping, zijn connecties per minuut rijzen ook niet echt de pan uit ... en z'n up zuigt ...

Btw. goede morgen trouwe Wanadoo gebruikers !

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 12:06 . Reden: Was Wa Vergeten :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede morgen gaap, gister redelijk veel disconnects, dus ik dacht ik test even en wat denk je?
(Overgenomen op Sun Apr 6 2003 om 17:00:36 UTC+0200)

Download : 72.4 KByte/sec
Upload : 17.3 KByte/sec
Connection : 420.0 Conn/min

Weer een stukkie naar beneden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit nu rond de 70kb.. eerst was ut 63KB / 64KB.. Vorige week hoop disconnects gehad.. Moest ff 20minz w88 en toen kon ik erweer op.

Maarjah, hier is het nog niet echt gaande..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare is ik heb nog helemaal geen disconects gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik heb ook zo'n wit Motorola Surfboard modem. *D Ik lees pas net dat die het eerste een snelheidsverhoging krijgen. :) Ik vraag mij alleen af of dan niet eerst de stroom van het modem af moet... eerst moest dat ook, toen ze bij mij m'n Basic aansluiting omzetten naar Premium (ze hadden Basic geleverd terwijl ik Premium had besteld |:( ). Misschien dat je een berichtje krijgt als je aan de beurt bent... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tastingw schreef op 04 april 2003 @ 20:10:
[...]

Fijn dat ik dan nog steeds op 30 k zit met een premium abonnement. Ik weet niet hoeveel er waar is van die lijst
Het komt toch echt van casema zelf. Misschien heb je niet zo'n mooie moterolamodem, of misschien moet je hem zelf even uit/aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 07 april 2003 @ 11:57:
Ik heb ook zo'n wit Motorola Surfboard modem. *D Ik lees pas net dat die het eerste een snelheidsverhoging krijgen. :) Ik vraag mij alleen af of dan niet eerst de stroom van het modem af moet... eerst moest dat ook, toen ze bij mij m'n Basic aansluiting omzetten naar Premium (ze hadden Basic geleverd terwijl ik Premium had besteld |:( ). Misschien dat je een berichtje krijgt als je aan de beurt bent... :?
Bij veel mensen, waaronder ik, had Casema ook ''per ongeluk'' basic gezet ipv premium...valt heus niet op ofzo hoor dat jullie zoveel ongelukjes hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:36
Hmmm ik heb sinds ik premium in Nootdorp heb gewoon stabiel internet met snelheden van max 80 kbyte/s. Na de verhoging zou ik 100 moeten halen. Zo ver is het hier nog niet in ieder geval. Maar goed, Casema heeft nog even de tijd om dit te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er stond ook in de mail de 'meeste gebruikers' medio april al snel konden internetten, even voor de verduidelijking, hiermee worden de Motorola Surfboards modemmers bedoelt. Com21 duurt nog wel eff ... :( Maja wat heb ik te klagen? Tis nog steeds geen 1 juni, al komt die datum natuurlijk steeds dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Berimbau schreef op 07 April 2003 @ 14:43:
Hmmm ik heb sinds ik premium in Nootdorp heb gewoon stabiel internet met snelheden van max 80 kbyte/s. Na de verhoging zou ik 100 moeten halen. Zo ver is het hier nog niet in ieder geval. Maar goed, Casema heeft nog even de tijd om dit te realiseren.
Ik woonde in 2001, voor de gedeeltelijke annexatie, in Nootdorp, is nu Den Haag geworden. 'k Heb sinds januari dit jaar WC Premium, en haalde vanaf het moment dat ze het goed ingesteld hadden meteen 100 KB/s. Hopelijk wordt het (of is het al, ben een tijdje niet thuis geweest en heb m'n verbinding getest) 130/140 KB/s. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 13:37:
[...]

Het komt toch echt van casema zelf. Misschien heb je niet zo'n mooie moterolamodem, of misschien moet je hem zelf even uit/aan zetten.
Ik zet de modem (motorola) elke dag uit als ik uit mijn werk kom, en dan hopen of die sneller is... nee weer niet. Ik heb al een klacht bij casema neergelegd maar je weet hoelang dat kan duren. Ik wacht al meer dan 2 weken op een reactie.
Ik bel iedere week maar ik krijg elke week hetzelfde antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Je klaagt toch niet over het feit dat je bandbreedte nog niet verhoogd is?? Ze hebben je toch niet schriftelijk beloofd dat je op een bepaalde datum gegarandeerd de verhoogde snelheid zou hebben? Ze hebben daar bij Casema wel wat beters te doen lijkt mij... al zou een professionele klantenservice dergelijke vragen ook netjes moeten beantwoorden.

Als je abonnementsgeld nou al verhoogd zou zijn en je snelheid niet, dan heb je natuurlijk wel recht om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

ik vind het racisme..
Witte modems wel verhoging.. zwarte niet.. :(
Ik sta mooi in het lijstje maar heb een zwarte modem..
Dus het zal binnenkort wel komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik snap het eigenlijk niet, nu moeten ze 2x het rondje rijden.. en dat schiet natuurlijk ook niet op he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah oplichters vind ik het om niet eerst ff te vermelden dat ze eerst de witte modems doen maarja het blijft casema he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 22:30
AMDFreak schreef op 08 April 2003 @ 18:25:
Ik snap het eigenlijk niet, nu moeten ze 2x het rondje rijden.. en dat schiet natuurlijk ook niet op he..
Jij denkt dat casema voor het ophogen van de snelheid helemaal naar jouw woonplaats moet rijden? Dat gebeurt wel van een afstand hoor :z
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 19:07:
mjah oplichters vind ik het om niet eerst ff te vermelden dat ze eerst de witte modems doen maarja het blijft casema he
Casema heeft gezegd voor 31 juni de snelheid te verhogen, dus ik snap echt niet waarom je loopt te klagen terwijl we nog in begin april(!) zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk moeten ze voor die oude modems andere software gaan schrijven en hebben ze daar nog geen zin in gehad ofzo. Of praat ik nou onzin.

Daarnaast, waarom we klagen. Met de deadline zal het bedrag ook omhoog gaan. Het is daarom noodzakelijk zolang mogelijk met het oude bedrag een snelle internetverbinding te hebben. Want alleen dan is het echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
Alsof die 3 euro een verschil maakt?

Ik ben tevreden in het algemeen over wanadoo/casema.

Natuurlijk de verhoging hoe eerder hoe beter, maar ik ga me pas druk erover maken als ik na 1 juni geen verhoging heb. Maar alles op ze tijd, waarschijnlijk zal het com21 netwerk wel weer iets hebben waardoor het niet meteen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 euro? 4,50 euro. Ja, het maakt wel enigzins verschil. Je betaald namelijk hetzelfde bedrag wat andere voor Chello of @home betalen. Chello is 1 1/3 sneller en @home is helemaal meer dan 3 keer zo snel.

€4,50 is 9,90 gulden. Voor een ongeschoold iemand is dat toch weer een uur werk extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 23:15:
Waarschijnlijk moeten ze voor die oude modems andere software gaan schrijven en hebben ze daar nog geen zin in gehad ofzo. Of praat ik nou onzin.
Je praat onzin. De verhoging wordt gefaseerd doorgevoerd omdat je als netwerkbeheerder wel even rustig wil zien hoe het netwerk het extra verkeer oppakt. Als je in 1x overal de snelheid omhoog gooit is er best wel kans dat er op veel plaatsen nog kleine dingen aangepast moeten worden, wat je dan allemaal in 1x moet doen.
Daarnaast, waarom we klagen. Met de deadline zal het bedrag ook omhoog gaan. Het is daarom noodzakelijk zolang mogelijk met het oude bedrag een snelle internetverbinding te hebben. Want alleen dan is het echt leuk.
Tja, maar Casema heeft jou nooit beloofd dat jouw snelheid voor de verhoging van het bedrag omhoog zou gaan eh...
3 euro? 4,50 euro. Ja, het maakt wel enigzins verschil. Je betaald namelijk hetzelfde bedrag wat andere voor Chello of @home betalen. Chello is 1 1/3 sneller en @home is helemaal meer dan 3 keer zo snel.
Ja, en in de VS hebben ze nog snellere verbindingen, zo ken ik er nog wel meer. Voor ADSL betaal je een nog hoger bedrag en krijg je een lagere snelheid. En de upload van @home is nou niet bepaald geweldig te noemen, terwijl ik daar met casema nooit last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Aham brahmasmi schreef op 08 April 2003 @ 16:55:
Je klaagt toch niet over het feit dat je bandbreedte nog niet verhoogd is?? Ze hebben je toch niet schriftelijk beloofd dat je op een bepaalde datum gegarandeerd de verhoogde snelheid zou hebben? Ze hebben daar bij Casema wel wat beters te doen lijkt mij... al zou een professionele klantenservice dergelijke vragen ook netjes moeten beantwoorden.

Als je abonnementsgeld nou al verhoogd zou zijn en je snelheid niet, dan heb je natuurlijk wel recht om te klagen.
ik klaag over het feit dat ik een premium abonnement heb maar ik niet boven de 30k uitkom verhoogd of niet, dit is onacceptabel. Wat ik heb is de helft van de niet ge-upgrade snelheid van een premium abonnement.

Ik had gister weer gebeld naar Casema blijkt dat mijn die klacht die ik gemeld opeens verdwenen was terwijl ik vorige week er nog iemand over had gesproken.
Ik heb dus weer een nieuwe call aan laten maken, 's kijken hoelang het nu duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Nee, ok, dat is idd niet acceptabel. Ik haalde eerst 22 KB/s met het Basic abo. Is na een tijd eindelijk omgezet in premium: max 100 KB/s. 64 KB/s moet je iig regelmatig bij in de buurt kunnen komen en als dat niet zo is heb je idd reden om een klacht in te dienen. Schrijf anders een aangetekende brief, kun je bewijzen dat hij bij Casema aangekomen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Aham brahmasmi schreef op 09 April 2003 @ 11:09:
Nee, ok, dat is idd niet acceptabel. Ik haalde eerst 22 KB/s met het Basic abo. Is na een tijd eindelijk omgezet in premium: max 100 KB/s. 64 KB/s moet je iig regelmatig bij in de buurt kunnen komen en als dat niet zo is heb je idd reden om een klacht in te dienen. Schrijf anders een aangetekende brief, kun je bewijzen dat hij bij Casema aangekomen moet zijn.
ik heb een callnummer gekregen ( had ik bij de vorige call ook) dus dat is al een soort aangetekende klacht, deze aangemaakte calls zijn altijd terug te vinden in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja haaaaalllooooo...waar zijn we nu helemaal mee bezig :?

Opcheppen over je 1337 Demon ADSL verbinding doe je maar ergens anders...

[ Voor 104% gewijzigd door Xandrios op 09-04-2003 20:28 . Reden: Foutjuh, bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In utrecht broadband basic 2 weken geleden verhoogd haal nu 43 a 44 kbyte constant
en een up van tussen 5-10kbyte op pc 3552xl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 11:31:
Ik heb:

220 Kb/s down
48 Kb/s up
673 conn/min
ping **** staat de router voor dicht

:P

0wh sh*t, dit hoort hier helemaal niet thuis, kheb DemonDSL 2 Mbit })
en weer iemand die loopt te showen.... :X

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
Alpha-sphere schreef op 09 April 2003 @ 13:35:
[...]

en weer iemand die loopt te showen.... :X
Patsers kom je overal tegen, op internet nog erger dan IRL. :X

Ontopic: ik wil graag weten wanneer COM21 (de zwarte kleine modem) sneller wordt, dus vanaf nu alleen nog maar posten als je zo'n modem hebt en boven de 80kb/sec uitkomt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
MetHod schreef op 09 April 2003 @ 13:43:
[...]

Patsers kom je overal tegen, op internet nog erger dan IRL. :X

Ontopic: ik wil graag weten wanneer COM21 (de zwarte kleine modem) sneller wordt, dus vanaf nu alleen nog maar posten als je zo'n modem hebt en boven de 80kb/sec uitkomt.... :)
Volgens mij wordt je verbinding alleen maar sneller i.s.m. een Motorola modem en niet een com21. Anders hoeven ze die com21 ook niet te vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tastingw schreef op 09 april 2003 @ 17:07:
[...]

Volgens mij wordt je verbinding alleen maar sneller i.s.m. een Motorola modem en niet een com21. Anders hoeven ze die com21 ook niet te vervangen
Volgens mij worden die niet vervangen hoor, maar doen ze die in een later stadium ook updaten. Zijn toch ook nog wel snellere providers die met die com21 modems werken.

Bovendien zit ik pas een half jaar op casema en hebben ze mij mooi een com21 modem gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

com 21 ken 20mbit down en 8mbit up makkelijk aan down nog veel hoger d8 ik dus dat alleen van moterola lijk me niks van waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
In de dijklaan van breda haalde ik vanmiddag ook spontaan 80KB steady met wat downloads. Toch aardig van meneer casema.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 11:31:
Ik heb:

220 Kb/s down
48 Kb/s up
673 conn/min
ping **** staat de router voor dicht

:P

0wh sh*t, dit hoort hier helemaal niet thuis, kheb DemonDSL 2 Mbit })
Nuttig, erg nuttig :O :/
Als je dan toch nix belangrijks te vertellen heb, ken je net zo goed weg blijven, terwijl je zelf zegt dat het hier niet thuis hoort :X
dominator schreef op 09 April 2003 @ 20:10:
In de dijklaan van breda haalde ik vanmiddag ook spontaan 80KB steady met wat downloads. Toch aardig van meneer casema.... :)
Zulke snelheden haal ik zelf ook ineens.
Ik begin met 300 kb/s ( echt waar!) , dat blijft zo een 30 tal seconden en dan knijpt ie em af naar stabiel 80 kb/s
Gaat erg goed de laatste tijd hier in Den Haag, ben benieuwd wanneer de upgrade is voltooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit hier nog steeds stabiel op de 70 / 71KB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leidschendam 2261 ook nog steeds op:

(Overgenomen op Fri Apr 11 2003 om 21:43:46 UTC+0200)

Download : 72.1 KByte/sec
Upload : 17.2 KByte/sec
Connection : 452.0 Conn/min
Ping test Nederland : 39.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al weken dipjes in het netwerk. Ping opeens naar 1000, time outs en dan weer een uurtje goed en snel en dan weer een kwartier half down. Beetje vervelend.
Ik had altijd download van rond de 65Kb/s
Ik ben de laatste week niet meer boven de 40 uitgekomen...
(Overgenomen op Fri Apr 11 2003 om 22:35:03 UTC+0200)

Download : 35.0 KByte/sec
Upload : 5.3 KByte/sec
Connection : 347.0 Conn/min

Lijkt niets meer op de 65 download en 16 upload

edit:
Ok, dat lag dus niet aan casema maar aan iets anders hier :). Casema ligt nog netjes op 65 kb down en 16 up.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
(Overgenomen op Sat Apr 12 2003 om 12:57:03 UTC+0200)

Download : 46.9 KByte/sec
Upload : 9.6 KByte/sec

voor basic broadband bij mijn moeder is dit niet verkeerd (scheveningen)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AwesomE schreef op 12 april 2003 @ 12:57:
(Overgenomen op Sat Apr 12 2003 om 12:57:03 UTC+0200)

Download : 46.9 KByte/sec
Upload : 9.6 KByte/sec

voor basic broadband bij mijn moeder is dit niet verkeerd (scheveningen)
Whoei ik heb dezelfde verbinding, maar nog steeds niet verhoogt. :( Ik woon in Den Haag (Centrum)

Download : 20.8 KByte/sec
Upload : 5.2 KByte/sec

Wat is de Conn/min/MSping bij jou? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ook nog steeds nie verhoogd in Beverwijk

(premium,com21)

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:37
Kijk nou eens wat ik in m'n mailbox vond:
Beste klant,

Onlangs vertelden wij u dat de internetsnelheid van Wanadoo Cable Broadband Basic en Premium verhoogd zou worden. Wij hebben goed nieuws voor u! De snelheidsverhoging heeft inmiddels plaatsgevonden. Waarschijnlijk heeft u het al gemerkt tijdens het internetten de afgelopen dagen. De snelheid van Broadband Basic is verhoogd naar 300/64 kbit/s en van Broadband Premium naar 800/128 kbit/s.
[...]
Een officiele bevestiging dus, ongeveer 14 dagen nadat de snelheid verhoogd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

gaat de goed kant op:

Utrecht
3531SB
Com21
Premium

normale snelheid:
65 kb/s

sinds een paar weken:
72 kb/s

nu:
net een download vanuit de VS met een gemiddelde van 92,5 kb/s
speedtest begint op 110 kb/s en een sec. daarna wordt het terug afgeknepen tussen de 75 en 80 kb/s

kan haast niet w88 tot dat i constant 100 kb/s :)

overigens nog geen mail o.i.d. van ze gehad dat het verhoogd zou zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door aardbeix15 op 14-04-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Ik heb ook nog geen mail gehad over een bevestiging, maar ik d/l nu met 80 kb/s, en als dat de beloofde verhoging is, vind ik dat toch echt wel triest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Me vriendin krijg vanmiddag wanadoo broadband basic. ga meeteen ff een wat testjes uitvoer kijken hoe hoog ze kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
UPDATE: Net aangesloten een meteen wat testen gedaan gemiddelde DL: 50KB en een upload van 10KB en een ping van gemiddedeld 15ms :) en naar tweakers zelfs 10ms.
Poscode gebied 2285.

Meteen aan die vent gevraagd waarneer die oude modems COM21 worden geupdrade hij wist het nog niet maar hij wist wel te vertellen de we allemaal die motorola modems krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutSIdeR schreef op 14 april 2003 @ 20:44:
Ik heb ook nog geen mail gehad over een bevestiging, maar ik d/l nu met 80 kb/s, en als dat de beloofde verhoging is, vind ik dat toch echt wel triest :/
Als je het topic een beetje door had gekeken had je gezien dat bij een hoop mensen de verhoging in twee stappen werd doorgevoerd. Eerst naar 80, later door naar 100. Wellicht bij jou ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
Wat ik me zit te bedenk is, dat als iedereen die nieuwe modems krijgen dat er dan ook niet meer gebruik gemaakt kan worden van routers. want je belt in via een von verbinding. of kan je dat wel maken via een router??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Wdrawing schreef op 16 April 2003 @ 21:00:
Wat ik me zit te bedenk is, dat als iedereen die nieuwe modems krijgen dat er dan ook niet meer gebruik gemaakt kan worden van routers. want je belt in via een von verbinding. of kan je dat wel maken via een router??
de draytek 2200 kan wel routen met dit modem. Met de nieuwe firmware (162C) kan de Sitecom DC-202 4S dit ook.

De ondersteunig voor het gebruikte L2TP protocol bij dit Motorola Surfboard (het witte modem) is nog mager maar zal zeker doorzetten in de komende tijd. Het is dus niet echt een maatregel tegen routen.

edit: en ook de Sweex router kan met de laatste firmware hiermee werken, zie --> Wdrawing in "Sweex router topic"

[ Voor 11% gewijzigd door aardbeix15 op 16-04-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Hehe, na eindeloos heen en weer bellen met casema, drie calls aan laten maken, heb ik eindelijk mijn snelheids verhoging. Sinds ik de motorola modem heb gekregen kwam ik niet boven de 30 kb uit. Vandaag werd ik zelfs gebeld door casema om even mijn modem uit en aan te zetten. Ze hadden wat instellingen veranderd in de modem zelf en met suc6

Kijk mijn resultaten zijn

(Overgenomen op Thu Apr 17 2003 om 16:53:01 UTC+0200)

Download : 108.5 KByte/sec
Upload : 13.8 KByte/sec
Connection : 967.0 Conn/min
Ping test Nederland : 16.0 ms

Postcode gebied 2713

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
Das mooi. Maar nu weten we dus ook meteen dan wij die modems ook kunnen gaan kraken :D en zelf de snelheden verhogen :D want er zit op die moterola modems een usb aansluiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Laatst online: 15:37
Hmz, misschien, maar ik denk het toch echt niet :P Zouden ze echt zo gek zijn om de snelheidsknijping bij de klant te leggen?

Alhoewel, toen ik vroeg aan de monteur of ik hem ook via usb aan kon sluiten, zei 'ie gelijk "neeeeee, dat kan niet hoor! USB is daar veeeeeeel te traag voor (wat denktie wel niet :/ ) Gewoon via UTP doen". Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Wdrawing schreef op 17 April 2003 @ 18:56:
Das mooi. Maar nu weten we dus ook meteen dan wij die modems ook kunnen gaan kraken :D en zelf de snelheden verhogen :D want er zit op die moterola modems een usb aansluiten :D
ik heb daar al eens wat over gezocht en er is genoeg te vinden om je motorola modem te tweaken, het enige nadeel is dat casema alles ziet. Ze hebben goede mogelijkheden om deze in de gaten te houden. De modem kan zelfs zien hoe jij aangesloten bent aan de modem (router, nic enz..)

Maar het valt altijd te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 15:10:
[...]

Whoei ik heb dezelfde verbinding, maar nog steeds niet verhoogt. :( Ik woon in Den Haag (Centrum)

Download : 20.8 KByte/sec
Upload : 5.2 KByte/sec

Wat is de Conn/min/MSping bij jou? :)
(Overgenomen op Thu Apr 17 2003 om 19:54:57 UTC+0200)

Download : 43.5 KByte/sec
Upload : 5.5 KByte/sec
Connection : 676.0 Conn/min
Ping test Nederland : 12.0 ms

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik vind het persoonlijk tijd worden dat com21 users worden verhoogd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn neef z'n casema premium is het volgens mij al versneld

Afbeeldingslocatie: http://www.prowleronline.com/colorado/cdogg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 23:20:
Bij mijn neef z'n casema premium is het volgens mij al versneld

[afbeelding]
Kwijlen ping zeg :9
Met welke modem is die test uitgevoerd ? Com 21 of die moterola ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutSIdeR schreef op 18 April 2003 @ 00:00:
[...]

Kwijlen ping zeg :9
Met welke modem is die test uitgevoerd ? Com 21 of die moterola ?
moterola :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm nog geen schokkende veranderingen bij com21 (2261) jammer, jammer, jammer:

(Overgenomen op Fri Apr 18 2003 om 13:07:05 UTC+0200)

Download : 71.6 KByte/sec
Upload : 17.5 KByte/sec
Connection : 295.0 Conn/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Den Haag Zuid zit ik nog steeds op ongeveer 70 KB/s (premium) :(
De gebruikte modem is com21.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingdings
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02-2023
Ben ik nou echt de enige in Utrecht die de laatste paar dagen een kloteverbinding heeft gehad?? (3553VN) Een beetje redelijk internetten was ma t/m vr pas mogelijk na een uurtje of 23:30. Daarvoor kon je je hele scheerset uit de kast halen.

Nu (zaterdag) zit ik met mijn premium op de helft van de snelheid die er doorgaans moet zijn. Gebeld met de helpdesk, hebben de storing aangemeld maar gaan pas actie ondernemen als meer mensen in mijn omgeving gaan klagen :(

Nog meer mensen in Zuilen of Ondiep met problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

nee, maar je werd zeker de heletijd van internet gekickt enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kunnen we inmiddels de volgende conclusie trekken, Motorola is over het algemeen nu bijna allemaal al verhoogd. De Com21 gebruikers, 80% dus, heeft nog nix mogen ervaren. Nu hoor ik weer van alle kanten dat iedereen aan die Motorola dingen MOET ... Nouja het enige wat ik daarvan kan denken is dat het weer een hele tijd duurt voordat ik dat ding ooit heb, kan je nagaan de snelheidsverhoging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingdings
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02-2023
AMDFreak schreef op 21 april 2003 @ 17:07:
nee, maar je werd zeker de heletijd van internet gekickt enzo?
Kan er sinds 23:30 weer normaal op. Daarvoor drie dagen dat ik wel kon inloggen, maar 5 minuten op en pagina wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

Om even goed te testen of de snelheidsverhoging is ingezet, reset je modem dan ook even(ff de stroom eraf)

Dan meld het modem zich opnieuw aan op het netwerk en krijgt het de nieuwe snelheid toegewezen........als de verhoging heeft plaatsgevonden natuurlijk.....

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
ini schreef op 22 april 2003 @ 01:05:
Om even goed te testen of de snelheidsverhoging is ingezet, reset je modem dan ook even(ff de stroom eraf)

Dan meld het modem zich opnieuw aan op het netwerk en krijgt het de nieuwe snelheid toegewezen........als de verhoging heeft plaatsgevonden natuurlijk.....
Je moet de stroom er wel ong. een minuut af halen, anders heeft het geen zin. Dot werd mij verteld door de HD van Casema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
en werkt dit dus bij mensen met com21?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in Utrecht maar heb nog niet de verhoogde snelheid, heb wel gehoord dat degene die nu in utrecht casema nemen een ander modem(wit) krijgen en inderdaad dan al van de snelheidsverhoging profiteren, zit zelf met een zwart modem wat er nogal eens uit ligt en zal nog even moeten wachten op de 100kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

911GT2

en blazen maar!

Ik heb in Breda, 4822 nog niets gemerkt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3564 hier.... Zit nu op de 70 volgens Speedtest... Maar dat is nog steeds geen 100... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Sinds zeer korte tijd (een paar uur) ga ik nu 95 kb/sec!! Postcode 2343... Ik had het vanmiddag nog getest, toen nog 71 kb/sec en nu opeens wel de verhoging :p.

[ Voor 4% gewijzigd door Neman op 22-04-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Com21, Postcode 1911, Uitgeest.
code:
1
2
3
4
5
6
(Overgenomen op Tue Apr 22 2003 om 21:06:25 UTC+0200)

Download : 101.6 KByte/sec
Upload : 13.5 KByte/sec
Connection : 406.0 Conn/min

Dit is met mldonkey (edonkey client) nog aan. http://mrtg.normi.net/ppp0-day.png zegt ook wel wat.

Snelheid is hier omhoog dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook echt je modem van het lichtnet gehaald? Ligt bij mij ergens ver weg in de duistere wereld die kruipruimte heet, dus ik moet er wel zeker van zijn dat ik niet voor nix op mijn knieën door het stof ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 22:29:
Heb je ook echt je modem van het lichtnet gehaald? Ligt bij mij ergens ver weg in de duistere wereld die kruipruimte heet, dus ik moet er wel zeker van zijn dat ik niet voor nix op mijn knieën door het stof ga.
Nee, ik heb niet eens een disconnect gehad. Het was gewoon "ineens" zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
Hmm, hier vanochtend iig nog niks.

Kunnen de mensen meteen ook vertellen als ze een verhoging gekregen hebben, voor welk type modem? (com21 of moterola)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al verhooging in zoetermeer? ik heb nog nix gemerkt tenminste.

download is 70.5kb
upload is 17.5kb
connection is 447.0 conn/min
ping is 36.0 ms

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 dag een snelheidsverhoging gemerkt, namelijk op 11 april van 70 naar 100, de volgende dag gewoon weer terug naar 70. Ik heb een com21, dus het is mogelijk om 100 te krijgen zonder motorola. De upload is vanaf 1 april verhoogt/verbeterd, was altijd rond 12, is nu rond 17/18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in 2611, centrum Delft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4p0c
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:46:
heeft iemand al verhooging in zoetermeer? ik heb nog nix gemerkt tenminste.

download is 70.5kb
upload is 17.5kb
connection is 447.0 conn/min
ping is 36.0 ms

:)
Jawel hierzo, Ik zit op +/- 110kb. Heb wel de motorola modem. Het heeft bij ook langer geduurd omdat er verkeerde instellingen waren gezet in mijn modem. Maar ik kwam daarvoor niet boven de 30kb uit dus bij was er iets anders aan de hand

[ Voor 10% gewijzigd door 4p0c op 23-04-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:54:
Ik heb 1 dag een snelheidsverhoging gemerkt, namelijk op 11 april van 70 naar 100, de volgende dag gewoon weer terug naar 70. Ik heb een com21, dus het is mogelijk om 100 te krijgen zonder motorola. De upload is vanaf 1 april verhoogt/verbeterd, was altijd rond 12, is nu rond 17/18.
Hier ook weer terug op 70 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Hier in amstelveen (com21) is de snelheid nu zeker omhoog:

(Overgenomen op Wed Apr 23 2003 om 20:37:16 UTC+0200)

Download : 102.1 KByte/sec
Upload : 16.0 KByte/sec
Connection : 567.0 Conn/min
Ping test Nederland : 27.0 ms

Niet slecht dacht ik zo :)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dieFX schreef op 23 april 2003 @ 20:40:
Hier in amstelveen (com21) is de snelheid nu zeker omhoog:

(Overgenomen op Wed Apr 23 2003 om 20:37:16 UTC+0200)

Download : 102.1 KByte/sec
Upload : 16.0 KByte/sec
Connection : 567.0 Conn/min
Ping test Nederland : 27.0 ms

Niet slecht dacht ik zo :)
Eindelijk, COM21 modems worden geupgrade. Nu die van mij hier in Breda nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
Mijn snelheid is nu weer 100 KB/s. Nu hopen dat het zo blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wingdings schreef op 19 April 2003 @ 18:15:
Ben ik nou echt de enige in Utrecht die de laatste paar dagen een kloteverbinding heeft gehad?? (3553VN) Een beetje redelijk internetten was ma t/m vr pas mogelijk na een uurtje of 23:30. Daarvoor kon je je hele scheerset uit de kast halen.

Nu (zaterdag) zit ik met mijn premium op de helft van de snelheid die er doorgaans moet zijn. Gebeld met de helpdesk, hebben de storing aangemeld maar gaan pas actie ondernemen als meer mensen in mijn omgeving gaan klagen :(

Nog meer mensen in Zuilen of Ondiep met problemen??
Zit in Ondiep geen enkel probleem hier kweet alleen nog niet of de verhoging al in gegaan is ,zit meestal zo rond de 70Kbs.
Ff off topic;rij je wing?
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste