Binnenkort komt m'n GPS binnen, een VDO-Dayton MS-4900. Ik zou hem gedeeltelijk zelf willen integreren (enkel de aansluiting op tachometer etc... gebeurt in de garage). Ik heb nl. slechte ervaring met lelijke integraties van het schermpje.
Anyway, de vraag is simpel. Ik weet ongeveer waar ik het schermpje wil plaatsen maar weet niet precies hoe. Ik moet het er nl. niet al te moeilijk ook weer kunnen afhalen (diefstal ed.). Voor alle duidelijkheid wat pics...
(sorry voor de onduidelijke pic)
Zoals je ziet is er een lege DIN plaats tussen de autoradio en de airco. Het schermpje is wel wat groter maar ik zou het ervoor plaatsen. Op zo'n voetje op mijn dashbord vind ik lelijk en vraagt om diefstal.

Even recapituleren: Wat is de properste en handigste manier van installeren, welke stukken heb ik nodig en waar kan ik deze bestellen.
(ik weet niet of dit het juiste fora is dus adjes move maar...
)
Anyway, de vraag is simpel. Ik weet ongeveer waar ik het schermpje wil plaatsen maar weet niet precies hoe. Ik moet het er nl. niet al te moeilijk ook weer kunnen afhalen (diefstal ed.). Voor alle duidelijkheid wat pics...
(sorry voor de onduidelijke pic)Zoals je ziet is er een lege DIN plaats tussen de autoradio en de airco. Het schermpje is wel wat groter maar ik zou het ervoor plaatsen. Op zo'n voetje op mijn dashbord vind ik lelijk en vraagt om diefstal.

Even recapituleren: Wat is de properste en handigste manier van installeren, welke stukken heb ik nodig en waar kan ik deze bestellen.
(ik weet niet of dit het juiste fora is dus adjes move maar...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 14:44 ]