Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Enquete voor school] Internet shoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen,

ivm een in te leveren statischisch onderzoek vraag ik jullie vriendelijk of je even de onderstaande enquete in wilt vullen.

Het gaat er meer om dat ik data heb dan dat het al te serieus gedaan wordt en het is geheel vrijwillig.

De link;
http://ik.ben.een.stoute.spammer

Ik zou het op prijs stellen dat jullie het doen, anders is m'n school project niet af :'(

B.v.d. Golfje

[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 16-03-2003 12:32 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit mag niet
Reclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
Oftewel: Het reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Website's en sitecheck's
Evenementen.
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Referrals in URL's opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.

Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaasten van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.
Voor sitechecks kun je hier terecht.
Voor wervingsacties kun je terecht op de daartoe speciaal gemaakte sites.
Voor enquete's kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van te voren om zijn mening vragen.
Denk je nu écht iets interessants te hebben kun je het beste even een moderator aanschieten of een topic in Lieve Adjes openen.

[ Voor 99% gewijzigd door m-m op 16-03-2003 12:33 ]

Dit topic is gesloten.