Ik wil van mijn oude geforce 2 mx 400 ( is dood gegaan ) core een sleutel hanger maken. Nou heb ik al geprobeert op de hoek de schroevendraaier eronder te zetten , maar er drak een heel klein stukje vanaf. Weet iemand hoe ik zo'n core los krijg ??
met een dremel de pootje wegslijpen en dan voorzichtig loswrikken??
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Ff de gasbrander erop, en hij valt er zo af 
edit, wel op de achterkant natuurlijk ....
edit, wel op de achterkant natuurlijk ....
[ Voor 34% gewijzigd door PsYgHo op 16-03-2003 12:26 ]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Wat bij mij hielp (wel een rare oplossing trouwens) Kep hem een keer hard op de grond gezodemieterd en toen viel er veel af en toevallig ook de core
Ok puur geluk.
Maarja kep nu wel een echte GF2 TiVX als hangertje
Ok puur geluk.
Maarja kep nu wel een echte GF2 TiVX als hangertje
Inderdaad gewoon de gasbrander op de achterkant richten. Zo kreeg ik mijn southbridge van een k7t pro
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
of je hangt de hele kaart aan je sleutelbos 
ben je iig wel origineel...
ben je iig wel origineel...
Verwijderd
Mja ik zou gasbrander gebruiken . en als je die niet heb kun je mischien nog altijd het fornuis gebruiken ( als je die hebt) .
( en ik heb nog een lekkere AThlon Thunderrbird 1.2g als sleutelhanger. is echt gaaf. )
(en heb ook nog een p2 slot 1 als sleutelhanger. )
( en ik heb nog een lekkere AThlon Thunderrbird 1.2g als sleutelhanger. is echt gaaf. )
(en heb ook nog een p2 slot 1 als sleutelhanger. )
Wel leuk idee, maar ik twijfel er aan of het een V&B topic is
Idd. Dit is meer iets voor CME/DOC, en aangezien het daar al erg vaak langsgekomen is kan je het beste eerst even gaan zoeken daar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()