Het is als volgt : ik heb dus een K7VTA3 moederbordje, daarop heb ik een Duron 1000 Mhz processor gezet.
256 Mb werkgeheugen erbij (Twinmos), verder nog even niks aangesloten
Maar het zaakje POST niet eens.......
Nu heb ik dit geprobeerd: ander geheugen > nope
Andere processor> yep (xp1800 én 2000)
Duron op een ander moederbord > yep (op een Asus A7A en in dezelfde kast)
Jumpers gedriedubbelchecked, alle jumperinstellingen zelfs een keer geprobeerd.
Nu ben ik op de AMD site gaan kijken en daar staat iets over ECN, het moederbord moet dat ondersteunen, maar daar kan ik vervolgens weer niks over vinden op de site van ECS of in de manual.......
AMD site, afdeling :compatibiliteit ECS k7vta met Duron 1000 (je ziet hier ook dat ECN required staan, maar ik weet niet wat ik ermee moet alleen google kwam hiermee: http://www.amd.com/mbl/notes/1,,2002,00.html )
Ik hoor ook geen piep uit de speaker komen, zodra ik de aan/uit knop indruk gaat de CPU fan draaien> en dan blijft het verder stil , ik heb het ook geprobeerd met alles wél aangesloten, dus HDD/Cdrom/etc. maar er gebeurd verder helemaal niks, ik ga gillen
wat zal ik nu moeten doen...... ECN contacteren over dat ECN verhaal, of heeft iemand anders een suggestie (denk dat ik dat toch maar ga doen, maar wie weet hangt het antwoord hier al ergens)
256 Mb werkgeheugen erbij (Twinmos), verder nog even niks aangesloten
Maar het zaakje POST niet eens.......
Nu heb ik dit geprobeerd: ander geheugen > nope
Andere processor> yep (xp1800 én 2000)
Duron op een ander moederbord > yep (op een Asus A7A en in dezelfde kast)
Jumpers gedriedubbelchecked, alle jumperinstellingen zelfs een keer geprobeerd.
Nu ben ik op de AMD site gaan kijken en daar staat iets over ECN, het moederbord moet dat ondersteunen, maar daar kan ik vervolgens weer niks over vinden op de site van ECS of in de manual.......
AMD site, afdeling :compatibiliteit ECS k7vta met Duron 1000 (je ziet hier ook dat ECN required staan, maar ik weet niet wat ik ermee moet alleen google kwam hiermee: http://www.amd.com/mbl/notes/1,,2002,00.html )
Ik hoor ook geen piep uit de speaker komen, zodra ik de aan/uit knop indruk gaat de CPU fan draaien> en dan blijft het verder stil , ik heb het ook geprobeerd met alles wél aangesloten, dus HDD/Cdrom/etc. maar er gebeurd verder helemaal niks, ik ga gillen
edit:
Mail naar ECS is inmiddels onderweg......
Mail naar ECS is inmiddels onderweg......
[ Voor 3% gewijzigd door JdM op 17-03-2003 22:02 ]