Linux met uitzicht van windows ?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Overlaatst zag ik om internet een linux versie die er net als windows ging uitzien, maar nou ben ik de website vergeten/kwijt.
Ik heb de search gebruikt, maar niks gevonden. Wie kan me helpen ?

Verwijderd

Waarschijnlijk was dat Lindows: http://www.lindows.com

• potatox
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Nee ik weet wat je bedoel, tiz gewoon een thema voor KDE ofzo, maar kweet de website ook niet meer :p ik zal wel ff zoeken. Het is Lindows in ieder geval niet.

--

• Blizard
  • Niet online
Neeh, het was nog iets anders dan lindows ?!

Verwijderd

Ik weet het weer: het stond op tweakers.net: nieuws: Linux Window Manager imiteert Windows XP

• potatox
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

dat was em ja :)

--

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:18
of www.xpde.com.

: lekker dubbel

[ Voor 38% gewijzigd door utbone op 16-03-2003 10:19 . Reden: Dubble post ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
XPde is nog verre van werkbaar.
De screenies zien er wel leuk uit (als je daarop geilt :P ), maar onder de moterkap missen og een aantal onderdelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xandros.com/images/desk.png
Xandros is meer het bekijken waard (maar niet gratis).

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Weet er iemand of er al plannen zijn (van welke distro dan ook) om deze standaard mee te leveren? Lijkt me erg intressant om mensen dit zo te kunnen laten installeren (eerlijk gezegd ook voor mezelf) zonder met packages ed te hoeven kloten.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 08:13
xpde heeft juist een nieuwe release gedaan (0.3.0), niet dat het nu meer bruikbaar was dan vroeger, maar er is toch wel een mooie evolutie merkbaar.

• Blizard
  • Niet online
Xandros ziet er leuk uit.
Maar is het grootste voordeel van linux niet dat het gratis is ?

Voor de gewone windows-gebruiker is dit een nieuwe stap in de goede richting denk ik. Wanneer hij niet meer een boek van 300 paginas hoeft te doorspitten om dan uiteindelijk aan linux kan beginnen. Linux was altijd voor de nerd/freak etc .. maar misschien gaan nu gewone consumenten het ook leren apprecieren .. ?!
Afwachten wat bill g. gaat doen ..

Verwijderd

Dit soort vragen, als het al kan, graag in het Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2. Maar als je [rml]Post hier je Non-Windows screenshots [ part 4][/rml] eens doorbladert zie je vanzelf wel wat staan wat jij zoekt denk ik. Lees ook [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens door over topicstarts in NOS.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.