Toon posts:

plexi res

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb erover nagedacht om zelf een plexi reservoir te maken, maar ik vind geen oplossing voor 1 probleempje: een dopje ofzo om te vullen. Je weet wel, zo een schroefdop ofzo. er gewoon een kot inlaten zonder dop is me te riskant, ik wil het volledig waterdicht hebben.

iemand die hier een oplossing voor heeft?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 03:18 . Reden: OEPS, dit was eigenlijk bedoeld als post in het 'grote wckoeling topic', verkeerde knopje :( sorry ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Stel je vraag dan opnieuw in dat topic, deze zal als het goed is gesloten worden :)

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik vind dit niet meer dan een hele goede vraag en zou best in een apparte topic gesteld kunnen worden.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Het grote WC-topic is gemáákt voor interessante vragen als deze, en om wildgroei ervan te voorkomen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

De dop van een plasticken (cola) fles afdremelen net onder het 'kraagje'.

Dat vlak helemaal vlak maken, en dan kan je het op je reservoir lijmen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

bedoel je dit ? net als ik gemaakt heb [rml][ WC] Vegito's waterkoeling![/rml]

Verwijderd

Het enigste nadeel aan de "grote .... topic" is dat als je bij deel 4 bent en als je dan een vraag hebt dat je zon 4000 posts moet doorspitten om iets te vinden. Dat is soms vervelend als je laat inhaakt of een tijd niet leest.

Ik vind dit een intressante vraag en Resistors idee is lang niet slecht - why didn't I think of that |:( - en die van Vegito is ook mooi.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Vind jij het overzichtelijker als je tientallen kleine topics hebt dan?

Ik vind 'm ook best interessant, maar deze discussie kan net zo goed in het grote topic gevoerd worden.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
volgens mij kian deze dicht, hij wordt ook al in het andere topic beantwoord

Verwijderd

als je een beetje dik plexi hebt dan kun je er gewoon schroefdraad intappen en er een blind stopje indraaien

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:23

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Kan je toch een plastic bout voor pakken? Gat booren tapdraad er in draaien, met zo een doe het zelf setje.

edit
Marten was me voor
edit

[ Voor 14% gewijzigd door DaMightyWackO op 16-03-2003 14:48 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

Foutje kan gebeuren :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.