Toon posts:

webcam in msn messenger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de plugin voor webcam met MSN messenger 5.0 geinstalleerd.
Ik maak verbinding met iemand uit m'n MSN contactlist en ik zie de ander.

Als ik mijn webcam aanzet ziet de ander mij ook, alleen na een paar seconden wordt mijn beeld door onbekende oorzaak verbroken. De ander zie ik wel nog.

Waar kan dit aan liggen? Ik vind het behoorlijk irritant.
We hebben trouwens allebei Chello.

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:22
heb je daar plugin voor nodig ???
Probeer eens met de bijgeleverde software jezelf te bekijken, hoelang dat goed gaat...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

hmmz het kan aan je firewall liggen, bij de weg jept er geen plugin voor nodig hoor: gewoon actions --> start video conversation

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar dat werkt niet... alleen als je allebei windows xp hebt. En die plugin is van Logitech en zorgt ervoor dat je webcam krijgt in appart window. Doet die ook wel, alleen word ik verbroken.

Firewall (zonealarm) uitgezet... gaat het wat langer goed, maar toch verbroken.

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:43
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 15:03:
ja, maar dat werkt niet... alleen als je allebei windows xp hebt. En die plugin is van Logitech en zorgt ervoor dat je webcam krijgt in appart window. Doet die ook wel, alleen word ik verbroken.

Firewall (zonealarm) uitgezet... gaat het wat langer goed, maar toch verbroken.
windoos firewall al uitgezet?

Burp

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik heb geen firewall, geen virusscanner, geen automatische firewall van xp en ik heb messenger 4.7. Raar...

Verwijderd

FairFox schreef op 16 maart 2003 @ 15:04:
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik heb geen firewall, geen virusscanner, geen automatische firewall van xp en ik heb messenger 4.7. Raar...
Zou dus ook kunnen als jullie alle 2 verschillende msn versies hebbuh! Probeer maar eens met allebei dezelfde versie van msn

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 16:59:
[...]

Zou dus ook kunnen als jullie alle 2 verschillende msn versies hebbuh! Probeer maar eens met allebei dezelfde versie van msn
Geen verschil :)

Verwijderd

Topicstarter
zij gebruikt ook MSN Messenger 5.0, met als enige verschil dat ze Windows ME draait en ik XP.
Pagina: 1