• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben dus vandaag op de Cebit geweest en daar kwam ik het volgende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/fotoboek/albums/cebit%20pics/DSC01347.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/fotoboek/albums/cebit%20pics/DSC01348.JPG

Goed leuk een casettebandje .. nog iets nieuws ?
Nou goed, hier kan dus 256mb aan mp3's op (en eventueel ook groter) en je kan het bandje in een normaal casette deck stoppen en dan speelt hij gewoon alles netjes af. Daarbij is het ook nog een losse mp3-speler, dus hoofdtelefoon eraan en je kan luisteren.

Er zit firewire op voor de koppeling naar de pc.

Oftewel, dit vind ik een bijhoorlijke gadget. Maar dit kwam ik dus tegen in de "Japanse Hal" (waar veel japanse bedrijven staan) en die man wist mij te vertellen dat dit ding al bijna 2 jaar bestaat, maar ik heb tot nu toe hier in europa nog nooit zoiets gezien.

Ik heb hier ook nog ergens de website van het bedrijf, maar die zit ergens tussen een dik pak met folders, en zal ik later nog even posten.

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Klopt heb hem wel eens eerder gezien. :)
Volgens mij was dat toen een 32 of 64 MB versie.

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Wow, dit is echt een leuke gadget.
Het geluid in een casettedeck zal dan niet perfect zijn, maar de mogelijkheid om het in een ouderwetse taperecorder af te spelen heeft al een redelijk 'fun' gehalte.

Dit doet mij denken aan het fotorolletje waarmee digitale opnames gemaakt konden worden, deze is ook niet aangeslagen (al had dat andere redenen heb ik begrepen).

Maar gadget foto's zijn overigens welkom! :)

Ik zie overigens een mic-gaatje zitten maar geen record knoppie.

[ Voor 10% gewijzigd door Rob op 16-03-2003 00:38 ]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Dat klopt inderdaad mp3spelers en mp3man verkochte die dingen toen , het scheen voor geen meter te lopen.... is ook een Forum van geopend toen (1.5 jaar terug).

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 02:53 ]