[T.net full Abo]Iets niet goed gegaan: hoe verder.

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:06
Naar mijn idee gaat er hier iets gigantisch fout.

Precies een week geleden heb ik t.net full aan gevraagd, ik dacht laat ik eens goed wezen :) maar nu krijg ik toch de twijfels over t.net....

10-3 is het geld overgemaakt (dus deze nacht nog) naar jullie betaal service...
10-3 krijg ik email van die betaal service dat er geen geld is ontvangen. Ik met mijn stomme kop dus op annuleer gedrukt 8)7 (dacht dat bedoelt werd) dus een nieuwe aangemaakt. maar dat is natuurlijk een andere betalingskenmerk. Maar mijn geld is wel al afgeschreven.
Dus heb ik met service@paymentservice.tripledeal.com een email gestuurd over wat er gebeurt was.
Na 2 dagen wachten niets terug gehad en heb ik info@tweakers.net gemailed met ongeveer hetzelfde verhaal.
na 2 dagen (14-3) hier geen respons op hebben gehad heb ik nog een email gestuurd en hier ook weer geen respons op gehad.
Het is nu dus 16-3. nog steeds van beide partijen niets gehoord.

Is dit de duistere kant van t.net ofzo? tis wel ff 33 euro blij dat ik de duurdere niet genomen heb.
Omdat ik dus nergens antwoord krijg doe ik het via deze weg.

Bijvoorbaat dank Paul

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:16
volgens mij is info@tweakers.net geen bestaand email adres. probeer femme@ eens ;)

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

]-[Skinlab]-[ schreef op 16 March 2003 @ 00:32:
volgens mij is info@tweakers.net geen bestaand email adres. probeer femme@ eens ;)
Precies.. :) even Femme "kietelen" met een mailtje en het zal allemaal wel goed komen... >:)

Verwijderd

Allereerst: ik spreek niet namens t.net, maar als 'mede-klant'.

Vind je niet dat je een beetje scherp oordeelt? Je hebt een product besteld en binnen 1 dag geleverd gekregen. Helaas is bij de afwikkeling van de betaling iets fout gegaan, waarbij de basis ligt bij iets wat je zelf fout gedaan hebt. Er zijn 2 partijen bij betrokken, geef die even de tijd de fout te verwerken.

6 dagen is niet belachelijk lang. Om nou gelijk het product anders te gaan beoordelen lijkt me niet terecht, of je hebt sowieso een verkeerde aakoopbeslissing genome. (nofi)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:06
in de email staat 2 keer het email adres info@tweakers.net
ik krijg geen email terug dat deze niet bestaat, dus ik ga er van uit dat hij gewoon werkt.

@ hezik: ik verwacht een antwoord van ze. ik heb die service payment 6 dagen geleden gemailed. Daar heb ik totaal geen antwoord op gehad. Ik wilde het gewoon via hun regelen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

uit de mail van triple deal:
Als u vragen of opmerkingen heeft over de betaling van uw transactie kunt u reageren naar service@paymentservice.tripledeal.com. Voor informatie over bovenstaand verwijzen wij u naar Tweakers.net BV (info@tweakers.net).
[..]
Triple Deal Helpdesk
0900 - 123DEAL (0900 - 1233325)
Dit is een betaling-gerelateerd topic, dus is het triple-deal adres de enige juiste plek imo. Je kunt ze ook bellen.

Ik begrijp dat je een antwoord verwacht, maar zie geen reden te verwachten dat je er geen krijgt. Triple Deal heeft gewoon verwerkingstijd nodig, en 6 dagen is geen rare termijn. Wil je het geld perse nu terug, laat het dan storneren..

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:13

Jaymz

Keep on moving !

Titelfix :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Reken er maar op dat het nog wel wat langer duurt :)
Ik ben nu een maand bezig om geld terug te krijgen

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> TFF :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens de statusinfo van Triple Deal heb je drie girotel betalingen gecreeërd waarvan er nog geen is voldaan. Betalingen via de Postbank zijn altijd erg traag, dus het is niet vreemd dat de betaling niet is voldaan.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Femme schreef op 16 maart 2003 @ 17:39:
Volgens de statusinfo van Triple Deal heb je drie girotel betalingen gecreeërd waarvan er nog geen is voldaan. Betalingen via de Postbank zijn altijd erg traag, dus het is niet vreemd dat de betaling niet is voldaan.

En nu helemaal omdat de Postbank ook nog enigszins achterloopt met betalingen verwerken. :(
Pagina: 1