Naar mijn idee gaat er hier iets gigantisch fout.
Precies een week geleden heb ik t.net full aan gevraagd, ik dacht laat ik eens goed wezen
maar nu krijg ik toch de twijfels over t.net....
10-3 is het geld overgemaakt (dus deze nacht nog) naar jullie betaal service...
10-3 krijg ik email van die betaal service dat er geen geld is ontvangen. Ik met mijn stomme kop dus op annuleer gedrukt
(dacht dat bedoelt werd) dus een nieuwe aangemaakt. maar dat is natuurlijk een andere betalingskenmerk. Maar mijn geld is wel al afgeschreven.
Dus heb ik met service@paymentservice.tripledeal.com een email gestuurd over wat er gebeurt was.
Na 2 dagen wachten niets terug gehad en heb ik info@tweakers.net gemailed met ongeveer hetzelfde verhaal.
na 2 dagen (14-3) hier geen respons op hebben gehad heb ik nog een email gestuurd en hier ook weer geen respons op gehad.
Het is nu dus 16-3. nog steeds van beide partijen niets gehoord.
Is dit de duistere kant van t.net ofzo? tis wel ff 33 euro blij dat ik de duurdere niet genomen heb.
Omdat ik dus nergens antwoord krijg doe ik het via deze weg.
Bijvoorbaat dank Paul
Precies een week geleden heb ik t.net full aan gevraagd, ik dacht laat ik eens goed wezen
10-3 is het geld overgemaakt (dus deze nacht nog) naar jullie betaal service...
10-3 krijg ik email van die betaal service dat er geen geld is ontvangen. Ik met mijn stomme kop dus op annuleer gedrukt
Dus heb ik met service@paymentservice.tripledeal.com een email gestuurd over wat er gebeurt was.
Na 2 dagen wachten niets terug gehad en heb ik info@tweakers.net gemailed met ongeveer hetzelfde verhaal.
na 2 dagen (14-3) hier geen respons op hebben gehad heb ik nog een email gestuurd en hier ook weer geen respons op gehad.
Het is nu dus 16-3. nog steeds van beide partijen niets gehoord.
Is dit de duistere kant van t.net ofzo? tis wel ff 33 euro blij dat ik de duurdere niet genomen heb.
Omdat ik dus nergens antwoord krijg doe ik het via deze weg.
Bijvoorbaat dank Paul
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8