[SAMURIZE] Starten met ini file vanuit command prompt

Pagina: 1
Acties:

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 15:00
Ben ff flink bezig geweest met Samurize. Masterlijk progie is dat zeg. Het geval wil dat ik het helemaal op mijn bureaublad wallpaper aangepast heb en daarvoor zelfs een stukje van de wallpaper er in geplakt heb. Maar ik wissel zo af en toe nog wel eens van wallpaper, en dan wil ik ook een andere, daar weer op aangepaste config laden.
Is het mogelijk om samurize via de config te starten en dan een .ini file mee te geven? De eerste parameter die je meegeeft is sowieso de naam van de instance dat heb ik al uitgevonden door uit te proberen. Geef ik de .ini als tweede parameter mee dan doet ie daar niets mee.
Wat ik wil is namelijk zelf een VB proggie maken dat mijn bureaublad instelt en meteen de daarbij behorende samurize config laad.
Iemand een idee?

Verwijderd

kan je neit gewoon rechtermuisklikopsamuraizeicoontjeinjetaskbar>>select config en daar dan het goede configfiletje uitzoeken scheelt weer processen om te draaien en een helebool tijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 00:53 ]

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 15:00
Die applicatie die ik dan schrijf hoeft niet constant te draaien. Daarin wordt bijgehouden welke config bij welke wallpaper hoort. Als ik dan met dat programmaatje mijn wallpaper verander dan moet ie meteen de juiste config laden. Daarna sluit het programma weer. Kost dus geen extra proces de hele tijd.
Vind het meer een uitdaging om het te automatiseren. Moet vast wel kunnen denk ik. Helaas ligt de samurize site er al een paar dagen uit...