• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43
Hey mensen
Ik ben opzoek naar een nieuw pennetje voor me ericson gsm. Ik heb het pda model en heb het pennetje verloren. Ik heb al lange emails met ericson uitgewisseld maar ze kunnen me niet aan een nieuw pennetje helpen. Wat ik persoonlijk behoorlijk triest vind. Heb destijds dit toestel voor 1000 gulden aangeschaft voor zijn functionaliteit en na 2 jaar krijg je dit, heel triest.
Zijn er mensen die nog zo`n pennetje hebben liggen of weten waar ik ze zou kunnen kopen?
Het mooiste is uiteraard precies het zelfde pennetje aangzien deze in het toestel verankert kan worden.
Bedankt!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 13:58
ik weet wel dat die palm pennetjes bij elecktronica zaakjes gewoon te koop zijn. die zal niet in je (p800?) phone passen, maar waarschijnlijk wel werken

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

een vriend van mij kreeg 6 pennetjes bij z'n p800.
jij niet?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kan je niet gewoon naar een winkel gaan en daar zo'n setje voor een PDA/Ipaq kopen :? Ze werken vast wel, maar zullen misschien niet in je foon passen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Asprine
Nee ik kreeg er 1. Vreemd, heeft hij nog pennetje over? en zo ja wat wil hij er voor een hebben?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

Korakal

Up up up!

Asprine schreef op 16 maart 2003 @ 00:21:
Nee ik kreeg er 1. Vreemd, heeft hij nog pennetje over? en zo ja wat wil hij er voor een hebben?
P800 styli passen niet in die uitsparing van je R380 hoor... kun je net zo goed een willekeurige andere stylus gebruiken.

Ik heb net ook even een tijdje zitten zoeken, maar het is inderdaad erg lastig om te vinden. Probeer het anders nog even verder met google (ik heb niet álle resultaten geprobeerd) > [google=stylus r380]

• Asprine
Ai zag idd dat ik me model nummer er niet bij had staan gaat dus om een r380.
Zat ook al op google te kijken... Vindt het wel erg zwak van ericson hoor...
Maar die van de p800 gaat dus niet passen?

• Asprine
Hij kan dicht heb net deze gevonden, 2x pen/ 1xpotlood en gum voor 12 dollar...
http://www.symbianpages.com/proddetails.asp?nP=502

Thanks for de hulp!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

Korakal

Up up up!

Asprine schreef op 16 March 2003 @ 00:46:
Hij kan dicht heb net deze gevonden, 2x pen/ 1xpotlood en gum voor 12 dollar...
http://www.symbianpages.com/proddetails.asp?nP=502

Thanks for de hulp!
let even op: deze past dus niet in de stylus uitsparing van je R380 he!
Kun je net zo makkelijk bij een willekeurige electronicawinkel binnenlopen een een stylus van bijv. een Palm (boller puntje) of een Clié (iets spitser puntje) kopen. Ben je waarschijnlijk nog iets goedkoper uit ook.
Pagina: 1