Toon posts:

dot NET passwoord uit je PC halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb net al flink in de seach gezocht naar een programma om het .NET passwoord dat je ooit hebt ingevuld voor je bijbehorende hotmailadres te achterhalen. Aangezien dit toch ergens in de pc is opgeslagen.

Nu ben ik een aantal programma´s tegen gekomen zoals CL4, Password REcovery Tools. Maar met geen van deze kan ik het .NET password achterhalen. dus mocht je weten wat ik nodig heb....

(doordat hier topics over waren en deze niet waren voorzien van een slotje neem ik aan dat ik hier uberhaubt een vraag over mag stellen).

Verwijderd

Weet niet of dit wel mag hier. Kijk voor eigen gebruik is het oke.
Maar wie zegt dat je het daar werkelijk voor gebruikt :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security :)

Bovendien zal je password niet zomaar unencrypted op je pc staan ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

FAQ Algemeen beleid - Als het niet mag haal het dan maar weg
Als je niet helemaal zeker weet of iets mag, is het slimmer om zoiets voortaan eerst aan een moderator te vragen. Want hoewel er wellicht topics in het verleden waren die nog open zijn, is het toch niet gewenst, omdat je hiermee iemands hotmail/MSN-account kunt hacken. Zie ook FAQ Algemeen beleid - Beveiliging omzeilen :).

We zien het dus liever niet. Wellicht heb jij wel goede intenties (kan ik nergens uithalen), maar iemand anders die meeleest heeft dit wellicht niet. Daarom doe ik deze op slot ;).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Compubiter schreef op 16 March 2003 @ 00:07:
Daarom doe ik deze op slot ;).

Nee, dat deed ik >:)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.