Toon posts:

Radeon 9500 Pro onderlinge vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of ergens een onderling vergelijking staat van alle Radeon 9500 Pro's?
Ik zie namelijk dat de prijzen totaal niet hetzelfde liggen (zit soms 40 euro verschil tussen). Nu vraag ik me af, waar zit dat verschil in?
Zit er enig verschil in performance tussen de onderlinge kaarten of zo?
Ik heb al met google en zo gezocht, maar alle reviews die ik zie, zijn van elke kaart appart...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan lees je de reviews van de kaarten apart en vergelijk je de resultaten :P

Qua snelheid liggen de kaarten erg dicht bij elkaar, het verschil zit in de extra features en bijgeleverde software. Daar kan je dus het beste naar kijken als je zo'n kaart wil :)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 05:10

Harrie

NederVlaming

Ze worden volgens mij allemaal gemaakt volgens het reference design van ATi. Er zal dus out-of-the-box geen groot performance verschil zijn. Wel kan het zijn dat een farikant er voor kiest iets sneller geheugen te plaatsen, waardoor de kaart misschien iets verder OC-ed.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb zelf een Hercules 3DProphet 9500 pro. Deze was wel iets duurder dan de andere merken, maar heeft nette heatsinks zowel op de boven als onderkant van de kaart.
Heb hem nu draaien op 371core/337(675)mem. Geen slechte waardes op een AGP-poort van 1.7V. :)

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dit soort dingen zoek ik nu. Of er speciaal geheugen op ligt voor lagere lantency, waardoor ze beter te OC'en zijn, en of de standaard koeling goed is.
Ik heb ook graag zo veel mogelijk in- en uitgangen voor beeld :P