is er iemand die weet of het ook mogelijk is om met bpm studio meerdere geluidskaarten te sturen zodat je kunt faden op geluidskaart en dus ook met de koptelefoon het cue punt kun bepalen????
Je wilt meerdere geluidskaarten aansturen met BPM? Dat is wel tricky omdat windows wel een beetje van in de war kan raken (zeker als het twee dezelfde kaarten zijn). Je kunt makkelijker een kaart nemen waar meerdere uitgangen apart aan te sturen zijn. En dat is gewoon daarna in options van BPM in te stellen.
Ik heb een Audiotrak Maya 44 en daar gaat dat heel prima mee.
Verwijderd
dit is perfect mogelijk,ik heb met bmp studio 2geluidskaarten gebruikt,zonder één of ander probleem in een andere windows toepassing,want je moet die daar allemaal appart configureren.De andere mogelijkheid zoals MisterDon zegt is ok mogelijk,als je een kaart hebt met meerdere uitgangen natuurlijk.Het kan allemaal.
Oh? Ik heb anders nooit problemen gehad met een Life! 5.1 gecombineert met een AWE64 en onboard soundMisterDon schreef op 16 March 2003 @ 00:51:
Je wilt meerdere geluidskaarten aansturen met BPM? Dat is wel tricky omdat windows wel een beetje van in de war kan raken (zeker als het twee dezelfde kaarten zijn). Je kunt makkelijker een kaart nemen waar meerdere uitgangen apart aan te sturen zijn. En dat is gewoon daarna in options van BPM in te stellen.
Dit valt allemaal in te stellen in BPM Studio
Een zwager van mij heeft een 4 kanaals CMEDIA kaart en daar kan je de voorkanalen een achterkanalen als 2 apparte geluidsbronnen binnen BPM studio gebruiken, werkt prima !
Verwijderd
Mijn excuses voor het omhoogschoppen van dit oude topic, maar hoe heeft je zwager dat voor elkaar gekregen? Dit wil ik ook wel eens proberen eigelijk.
Geen excuses nodig....
Binnen BPM kan je gewoon kiezen voor output front en output rear als 2 apparte stereo uitgangen.
Binnen BPM kan je gewoon kiezen voor output front en output rear als 2 apparte stereo uitgangen.
Verwijderd
Ben zelf een keer mee bezig geweest, en had beter van te voren ff hier -> http://www.bpm-studio.nl/ kunnen kijken. Hier lopen verschillende topics over welke geluidskaarten het wel en niet doen. Ook worden hier door BPM zelf tests met verschillende geluidskaarten gedaan.
Pagina: 1