1 Site onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:04
Vreemd verhaal.

Ik zit ten eerste achter winroute, om alle computers in mijn huis (4) van de verbinding te laten genieten. Ik zit op de site, nu 1.5 week reregged, kon er vanmiddag nog op.. Maar hij is nu al 4 uur down.. Niet zo'n probleem, maar ik ben de enige (plus het hele huis hiero) die niet op deze site kan komen. Voor de rest kan ik overal komen, incl. msn etc. Alleen niet op die Site.... erg vreemd....

Wat is hier aan de hand en wat kan ik er aan doen?

IJsdikte op de Elfstedentocht

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Welke site? Heb je 'm al eens proberen te pingen etc?

• Keida
ja, ik heb niet zo'n zin om hem hier te noemen, maar ja gepinged van mijn kant uit... Time out .

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
welke site bedoel je?
ben je daar neiet gebanned ofzo?

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 14:35
Noem hem gewoon op dan weet je gelijk of het aan jou ligt of aan de provider van die site zelf :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• sdomburg
Sluuut schreef op 15 maart 2003 @ 22:30:
Noem hem gewoon op dan weet je gelijk of het aan jou ligt of aan de provider van die site zelf :)
Doe maar niet als 't een pr0nsite is ;)

Maar noem voor de rest maar gewoon, dan kunnen wij kijken of 'ie het hier wel doet, oftewel, als het aan jou ligt of aan de site.

• Keida
heh, nee vind ik niet nodig. maareh, ik ben de enige die er niet op kan komen. Site is door vriend van mij geregged bij Protagonist.nl

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 14:35
Host je em zelf? Ik bedoel, dat je alleen de domein naam bij hun hebt geregged en dat jij de webserver draait...
Of word die site door hun ergens anders gehost
Als die site door hun word gehost.. kan je dan niet kijken naar een andere site die door hun word gehost, of je die wel kunt berijken..

57696520646974206c65657374206973206e657264

• sdomburg
Redkef schreef op 15 March 2003 @ 22:34:
heh, nee vind ik niet nodig. maareh, ik ben de enige die er niet op kan komen. Site is door vriend van mij geregged bij Protagonist.nl
Staat er niets in je hosts(.sam) file waarin het IP/de naam van die site voorkomt? Kan je 'm echt niet geven zodat ik 'm kan pingen en jou het IP geven om te kijken of je DNS server kuren heeft?

Zonder dat je zegt welke site het is is er weinig te doen.

• Keida
hmm, maar ik heb hem al laten pingen door anderen, en die hebben een mooie ping. Andere mensen die ook @home van essent hier hebben, wel in een andere wijk, hebben er geen problemen mee.

en nee, geen Pr0n site :)

• Max|Burn
  • Laatst online: 04-08 10:50

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

no offense maar zal wel FXP group site zijn of pron of whatever idd ;p
Denk dat de topicstarter t makkelijkst zelf bij iemand anders ff de site moet proberen (met dezelfde provider!) Als die er dan ook niet op komt -> zeuren bij je provider(dns prob), als die er wel op komt, zeuren bij je eigen netwerk :D

ma ma ma ma ma macron one

• sdomburg
Redkef schreef op 15 March 2003 @ 22:39:
hmm, maar ik heb hem al laten pingen door anderen, en die hebben een mooie ping. Andere mensen die ook @home van essent hier hebben, wel in een andere wijk, hebben er geen problemen mee.

en nee, geen Pr0n site :)
Laat dan eens 1 van hen die site pingen en vervolgens het IP aan jou doorgeven. Surf dan vervolgens eens naar dat IP.

En zeg die site nou, je hebt me neiuwsgierig gemaakt

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
aha protagonist....
heb je toevallig geprobeerd te telnetten? dan sta je nu in een banlist en moet je even mailen of ze je daar uit willen halen..... (ja heb ik ervaring mee :( )

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Keida
Ow nee, geen FXP of zo, helemaal niet.. Ik weet het ip ook wel, en rechstreeks naar IP werkt ook niet hiero..

site is van mijn dispuut vandaar :), niet echt nodig hier te noemen :)

• Keida
Hmm interessant gegeven van Potagonist.nl gehaald:

Ik kan mijn pagina niet benaderen, hoe komt dat ?

Controleer eerst of u contact heeft met het internet, kunt u ander pagina's wel bereiken?

Het kan zijn dat uw ip-adress van uw internetverbinding geblokkeerd wordt door onze firewall. Dit gebeurt indien u een niet geautoriseerde poort aanspreekt, bijvoorbeeld na het starten van een telnet sessie of na het maken van een typfout in het controlpanel adres. De toegang van dit ip wordt dan volledig geblokkeerd. In dit geval zal u de enige zijn die de site niet kan bereiken. 's Middags rond 1 uur wordt deze firewall automatisch geleegd. Natuurlijk kunt u ook contact met ons opnemen om dit handmatig te doen. Een andere reden kan zijn dat er technische problemen zijn met uw site of met de server. Neem in dit geval contact op met protagonist support. Zij helpen u graag om het probleem op te lossen.

dus, ik wacht maar tot morgen 1 uur, en dan kijken we wel weer verder.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:06
Redkef schreef op 15 maart 2003 @ 23:07:

dus, ik wacht maar tot morgen 1 uur, en dan kijken we wel weer verder.

Lijkt me een goed idee.

Ik wil iedereen dus ook verzoeken dit draadje te laten rusten.
Pagina: 1