Toon posts:

SBA op een Hercules Geforce2MX en KA7-100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiesmorgens,

Ik heb een Probleempje: Ik krijg met geen mogelijkheid SBA aan de praat. Ik gebruik de Via4in1 versie 425. en de verschillende detonators. Bij Sandra en Powerstrip wordt allebei aangegeven dat SBA niet aanstaat. Powerstrip geeft ook aan dat de MX het niet ondersteund (?); er staat n/a achter SBA onder de diagnostics. :(

Dit zelfde geldt voor eigenlijk voor de Fastwrites. Ook in Sandra en Powestrip niet actief. Maar nu wordt aangegeven dat het mobo het niet ondersteund. Als ik dan in de BIOS kijk staat het inderdaad niet aan. Denk ik leuk zet hem aan. Wil Windows98SE niet meer booten. :'(

Weet iemand iets: Klopt het dat ze niet werken of anders een oplossing?

Gr. Dracoon

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 21:49
of je stopt de stekker in het ..........
sorry geen idee

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

• pD-brane
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb eigenlijk ook geen idee... maar dan zou het niet logisch zijn dat ik reply:). De reden van dit berichtje is eigenlijk dat ik een KA7-100 heb, met een GeForce2 MX, die niet goed samenwerken -> systeem is instabiel: loopt op willekeurige momenten vast en reboot spontaan op willekeurige momenten. Heb jij hier ooit last van gehad??